Emne: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 23/12/2013, 08:30
På diverse standere og andre steder hænger der sedler op om dusører, hvis man læse hvad der står, så står der:
Dusør på the Amigos' hoveder. Hoveder afleveres i kontrolposten. Et hoved på en normal soldat er: 8.000 dollars. En af lidt højere rang: 15.000 dollars. Deres elite soldater: 50.000 dollars. En af deres næsten højeste ledere: 250.000 dollars. Deres leder: 1 mio dollars.
Kom med i kampen, og lad de hunde ikke få lov til at styre os nordamerikaneres kommen. Og tjen samtidig penge på krigen.
//I sender mig bare en pm om jeres dusører :D Da så ved jeg, at i får de penge fra mafiaen, hvor evt af dem, som er rigtig gode, måske kan få en bonus :D //
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 8/1/2014, 13:40
Er der virkeligt ingen, som er imod the amigos :D Eller er i alle imod mig og mafiaen? XD XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 8/1/2014, 13:42
Kuuma og han's mænd er imod The Amigos og har allerede meldt det offtenligt xD men hvor skal man aflevere hoveder henne? owo?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 8/1/2014, 13:51
Kontrolposten ville være det nærliggende, bare et af mafiaens kontrolpunkter :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 8/1/2014, 13:52
hmmm kan gå an hehe :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 8/1/2014, 13:57
vent, hvordan får man fat i deres boss? :3?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 8/1/2014, 14:49
Det skal du nok snakke med vores mama admin om. :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 8/1/2014, 16:46
jeg er imod mafiaen, og de der andre så kan i bare hygge jer med jeres krig :P
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 8/1/2014, 16:47
Jeg viste slet ikke der var penge at hente her.
Evan hader The Amigos, af mange grunde, og der kommer måske til at rulle nogen hoveder fra et emne Phoe og jeg har kørene.
Hvis nogen vil hjælpe mig med at irritere eller dræbe Amigos så bare skriv.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 8/1/2014, 17:35
Well det er godt, at du har fundet ud af det nu :Å
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 8/1/2014, 17:40
jada :P
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Dusør på The amigos! (Mafiaudmelding) 8/5/2015, 21:39
Kan nogen sige mig HVOR den dusør liste er ?
Jaja jeg ved jeg HAR skrevet i den selv, men nu er den..... Forsvundet :(