Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/12/2012, 20:33
Ja, men dog er du stort set altid en supernuttet kageduftende dreng overfor mig:D :D Jeg er begyndt at tvivle lidt :D :D :D :P *og jeg mener altså spiselige kage!! Altså fy ha for at tænke perverse tanker :D Drengen kan jo ikke gøre for, at han er bager:P :P*
Og husk du er stadigvæk min kagedealer!! :D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 19/12/2012, 16:35
Ja det siger du jo x)
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 19/12/2012, 18:06
Jamen du har jo selv skrevet under :D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 20/12/2012, 13:19
Jeg har skam ikke skrevet under på noget som helst at skrive mit navn på et stykke papir - eller noget andet eksistensielt materiale - irrelevant af hvad der ellers står på papiret ville være det samme som at erkende min eksistens overfor omverdenen x)
Dust First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 25/12/2012, 18:00
Hvorfor er her så stille i jule tiden mig ikke forstå??????????? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 19/1/2013, 14:40
* vinker pigen over til sig*
Øhm....Valetta skat, vi skal vi lige have en pige snak om ....eeehh....køns identitet. o.o
* peger op på Valettas sidste indlæg*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 19/1/2013, 15:32
*kigger forvirret omkring, da ens navn bliver nævnt* Ad hvad for en snak? :D Og hvilken sidste indlæg? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 19/1/2013, 15:53
Ja....det er så en kommentar til dit sidste indlæg.......øhm....på side 1
* flover sig*
Det er så et udslag af at være en Dumbo OG være på job, online med en mobil i venstre hånd!
* fremragende arbejde Millicent......virkelig god dialog.....kun 7 sider forsinket*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 19/1/2013, 15:56
Jjjjaaa og hvis lille millicent med sin lille mobil ikke var så forsinket, så kunne det være, at jeg ikke var skiftet køn til din kommentar vel??? :D :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 19/1/2013, 16:10
Valletta , der er den her general... Jeg vil vædde med at han er et mirakel når det gælder børneopdragelse XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 19/1/2013, 16:17
O_O O_O !!!! Men så kan jeg jo bare bruge magi, hvis det endelig er :D Det skal nok blive sjovt, jeg bliver sikkert mere umulig end et dæmonbarn :D :D :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 19/1/2013, 16:18
Hmm tror jeg melder mig til tjeneste hos Nikon Zolner , og hjælper ham :)
Men først.... En dejlig morfar ! Ses :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 8/2/2013, 10:58
Kan jeg bare ikke hjælpe dig med det pigebarn og spise hende i stedet for? :P
Dust First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 12:06
Angelique du kan da ikke gå og spise alting XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 14:18
men tror gerne hun vil prøve :D hahaha
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 14:25
Men men, hvis hun spiser alt er verdenen så ikke... Gone? D:
Det kan jeg ikke tillade! Er jo lige kommet! O.O
Dust First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 14:44
Det er heller ikke hele verdenen, lille Nille det er væsnerne i den XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 19:37
Det duer heller ikke! En eller anden, stop hende! xD
Dust First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 19:40
Okay XD Lad mig se Angelique...
*Slår op i min notesbog om andre væsner jeg har observeret*
Hmm bliver stærkere ved fysisk skade, og kræften i lungerne og åndedrag XD
Angelique gør det lige noget at jeg smadre dine lunger og din hals? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 19:41
o_o
Æh... Hehe... xD
*Bakker væk fra Angelique.* Nevermind... Tror bare... Ehehe... *RUN!*
Dust First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 19:42
*Kigger efter Nille*
Hvad sker der for hende? :O
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 19:43
JEG VIL IKKE BLIVE ÆDT!!! O_O
*Run, run, run!*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 19:44
*Kommer luntende og kigger efter Nille*
Hold da op en spøjs en ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 19:44
*Angriber Haku.*
Jeg er ikke spøjs, din mærkelige... TING!
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 9/2/2013, 19:46
Nej bare syg i potten :O
*Løber skrigende rundt i cirkler for at komme væk fra Nille*
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d