Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:02
enig med haku XD *reloade og skyde stadig mens man ser tv*
Sidst rettet af jack Arason 10/2/2013, 11:04, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:02
Jeg er ikke fan af svampebob!
Tak Arason i det mindste har du maner! Og lav vores emne :3
Så Haku, jeg mindes jeg satte dig på en opgave igår 8D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:03
Er også enig med Haku XD
Nille kom og se svampebob med os andre XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:04
hvad har jeg lovede dig et emne herinde *kigge forviret på Nille og reloade stadigvæk samtidig med at man skyde* XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:04
Hvad er det for en såkaldt opgave du har sat mig på Nille bille? :O Og tak gutter vi mænd må holde sammen XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:05
Neeeeeeeeej!!!!
Wait a second... O.O Må man også have en class selvom man har en evne?
Jeg er omringet af mænd, hjælp!
Haku, at lave et emne til os xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:06
nemlige haku XD *overvejer og emne med flere samtidig med at man reloade* XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:07
Hovsa, ja det har du Arason! I mine drømme og det gælder stadig!
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:07
Nej du må ikke det forklarede jeg dig igår din fisk XD
Det Class/evne er en enten eller situation du må have en class eller en evne ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:08
Men men men, når man er first class må man så have en class?
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:08
Well jeg venter på godkendelse til min blanding så jeg emner ikke med nogen før den er i vinkel og sådan XD Selvom jeg overvejer at se hvad Arason og Dust skriver om da jeg høre rygter om nogen der gerne vil laves til Cyborg? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:09
Meh, Haku? Når jeg ser på dig tænker jeg *oooooondskaaaaab!*
Dust First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:10
Når du er first class må du have op til 2 racer i din karakter samt 2 classes/ evner ^^
Det betyder at du kan tage for eksempel en class og en evne lige som Haku og jeg eller 2 classes eller 2 evner ^^
Forstår du nu?
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:11
Det er fordi jeg er ondskab XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:12
Ja!
Se hvor let det er når du faktisk snakker dansk, haha! xD
Haku, det må jeg vidst lave om på >8D
Gæst Gæst
i dine drømme XD *tænke på om man har lovet Nille det* XD :D *forsætte med og reloade og skyde* XD
Dust First Class.
Måske er det bare fordi du ikk kan forstå dansk XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:13
Det får du skam slet ikke lov til XD *Haku begynder at stirre som hypnotiseret på Arason af hans reload og skyd rutine XD*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:15
Åh du godeste jeg hader mit hår om morgenen!
Arason, du har lovet mig ;)
Dust, jeg kan snakke bedre dansk end dig!!!!
Haku, kom lige herover :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:17
Nej hold dig væk kastanjehoved XD
Dust First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:17
Jeg er 22 år gammel og du er 13 XD
Jeg har talt dansk længere tid end dig og kender mere komblicerede ord så du er bag ud trunte mus XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:18
*forsætte med rutine* forget iit Nille jeg vil ikke lave et emne til os XD det er ikke din drøm det her
og haku hvem har sladret XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:19
Hvem har sladret om hvad? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:20
*går over og slår Haku med pistolen* Cyborg delen :D XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 11:21
Såsåså Dust! Kan du så være ordentlig mod mig! Jeg er kun 13! xD
Haku...*Overfalder Haku, og binder ham fast til en stol.* >8D
ARASON! *Tager hans ak47, og sigter på ham.* LAV DET EMNE!!!! ELLER JEG SKYDER!!! O.O
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d