Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:03
*trækker Duriel frem og lader med 3 pile* sikker på du vil lege!
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:05
*smiler* Kugle er hurtiger inde jeres pille *holde klar til og trække på udløsener så emns finger nærmest glider* passe nu på min fingere kunne jo sagtnes smutte XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:07
*forsvinder i skyggerne og dukker op lige bag ved jack* kan da godt være men jeg kan da bare stikke dem i rykken på dig!
hehe når men jeg vil smutte ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:08
*Ser på Arason, og får sorte øjne som tegn på evnen er fremme.*
Se mig i øjnene...
xD
Ok, ses Makuro ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:11
*ser dæmone forsvinde væk igen* ses *tag mig til hovedet høre så Nilles stemme og blive nød til og kæmpe for at mit hovedet ikke komme op så jeg ser hende i øjne men det sker stadig* hva laver du XD*kigge ind i Nilles øjne og begynde og mærke en stikende fornemlse* XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:11
Hvad jeg laver? C: Bruger min evne søde ven da! xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:12
*kæmpe for at komme ud af Nilles evne men må til sisdte opgive med og prøve og fjerne blikket* XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:13
*Får blå øjne igen.*
Aldrig undervurder mig, Arason. ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:14
*løber over mod Nille med næven klar til og slå hende med* XD undervudere dig altid XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:14
o_O
*Forsvinder.*
:P
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:15
*kigge mig omkring* for fanden blive den tøse af XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:17
HEhe x) You'll never know.
Men jeg smutter nu ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 14:17
ses
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 18:27
The annoying orange makes a nice beat XD
bu bu tchi bu bu bu tchi hu hu hu hu hu ERIK XD
*Øv det lyder sejere i virkeligheden end på skrift XD*
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 10/2/2013, 18:30
LOL XD Den kender jeg godt jeg havde den som sms lyd indtil jeg skiftede den ud med teenage mutant ninja apple XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/2/2013, 18:45
Where are all the talking people? :D
Makuro First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/2/2013, 18:48
they gone to bed xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/2/2013, 19:06
Then for the bloody hell of bullocks! Let us wake them up :D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/2/2013, 19:09
Hold jer væk XD
*snorke snorke*
Makuro First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/2/2013, 19:21
waky waky!!
Dust First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/2/2013, 19:35
Hmm neej mor bare 5 minutter mere XD
Makuro First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/2/2013, 19:50
no.
hahahh op lille hans op lille hans! xD
Dust First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 19/2/2013, 18:53
*snorker videre*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 12/6/2013, 15:53
*slå ud effter Makuro, der er et vækkeur*Dumme vækkeur.*ligge mig til og sove igen*snorke snorke*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 13/6/2013, 07:18
Hvorfor sover alle her? O.o
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d