Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Forbrugende børn(consuming kids) Dokumentar. Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Forbrugende børn(consuming kids) Dokumentar. Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Forbrugende børn(consuming kids) Dokumentar.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forbrugende børn(consuming kids) Dokumentar. Empty
IndlægEmne: Forbrugende børn(consuming kids) Dokumentar.   Forbrugende børn(consuming kids) Dokumentar. Icon_minitime2/12/2012, 19:53

Hejsa kære alle brugere derude. :)

jeg har fundet end virkelig utrolig god, men så virkelig skræmmende dokumentar, som jeg ikke kan lade vær med at dele ud til jer.
https://www.youtube.com/watch?v=UNJvvYOtm6Q
Denne ca en times lang dokumentar handler ren og skær om, hvordan firmaerne, reklamer osv udnytter vores generations børn for deres profit. Hvordan de er med til at skabe en generation af ren og skær afhængige forbrugere, som skal have det forbillede, at lykke og glæde får man, når man er en god forbruger.
Jeg ønsker virkelig, at I vil se denne dokumentar, fordi den er utrolig lærerig og som sagt, den viser virkelig, hvor tydeligt det er, hvordan vores generations børn bliver brugt af firmaerne, hvordan det påvirker og gør ved vores børn.

her er der en ekstra video i sammenhæng med den anden, hvor det er ekstra materiale, hvor de fortæller, hvad forældre skal gøre for at modvirke alt dette.
https://www.youtube.com/watch?v=f_-q0bAj6ME

Husk endelig at i ikke behøver at bruge en hel time på at se den, se den i små bidder, det er bedre end ingen ting, da jeg selv ved, at mange har det meget tralvt med alt muligt i deres hverdag.
Tilbage til toppen Go down
 
Forbrugende børn(consuming kids) Dokumentar.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bekrigelsen af børn(War on kids) Dokumentar
» Kids are people too(Mouniqe)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: