Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 9/1/2014, 17:42
Lege med billeder!?? Jubii!
Har du nogen sinde gået og tænkt på siden dejlige top billed eller de 2 side billeder? Er det også endt med at du har fået en fed eller sjov ide til dem? For nu har i chance for at bestemme hvad vores top og side billeder skal være her de næste par uger :D Vi har nemlig besluttet at lave en lille konkurrence :Dmen ikke nok med at jeres billeder bliver vist på siden, så vinder brugeren som gav top billedet også en titel :D i har TO hele uger til at give us jeres bud! så knæk nogen æg og spis en tænke-ommelet og find på noget godt til os, konkurrencen lukker Fredag den 24 kl 20.00! og derefter laver vi en afstemning mellem de forhåbentlig mange billeder som lukker den 31 igen kl 12.00! tidligt, jeg jeg ved det!
Regler: I må komme med så mange forslag, som i vil, men nogle kan blive diskvalificeret af visse årsager. Der må ikke være 18+ indhold. I kommer med jeres forslag enten over PM eller linker til jeres billede i en kommentar. Sidste dag at give billeder er d. 24 kl 20.00.
Billederne mål: Hovedforsidebilledet skal repræsentere selve siden, altså den skal indholde essencen af the new world. Side billederne må godt være lidt mindre relevante, men de skal stadigvæk passe til selve the new world universet. top billedet er 1024px x 410px ikke at det er maksimal mål da vi bare kan ændre størrelsen på dem (men bare for at tænke på opløsningen ;)) side billederne er 173px x 291 igen vi kan altid bare ændre størrelsen for jer :)
Sidst rettet af Makuro 4/3/2014, 13:20, rettet i alt 2 gange
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 9/1/2014, 17:45
Og i får kage XD Som jeg sender til jer med brevduen XD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 10/1/2014, 11:25
Well et forslag til forsiden
Nogle alternativer 1)
2)
3)
4)
Sidst rettet af Nochi 12/1/2014, 15:34, rettet i alt 2 gange
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 12/1/2014, 15:28
Ingen andre? o.o I kan også forslå de billeder, som tidligere har været til afstemning eller som er blevet brugt før :P
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 12/1/2014, 15:58
Jeg kan ikke finde ud af at uploade billeder... im kinda stupid med den slags stuff så hvis det går galt for mig, så er det bare sådan. Så hvis i ikke kan se billederne så er det min skyld :P
Jeg ved godt at billederne ikke er så god kvalitet, men jeg kan måske skaffe nogle bedre.
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 12/1/2014, 16:14
// jeg aner ikke hvordan man gør det mindre, men her er mit bud ^^
Rozalin First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Blandingsrace Navn. : Rozalin Pearce Alder : Sind - 1783 år. Udseende - 22 år. Evner/Classes. : Ukendt Slaver. : Slave of life. Antal indlæg : 44 Reputation : 0 Join date : 05/03/13
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 12/1/2014, 16:25
Jeg ved ikke helt hvad de her billeder skal bruges til, men ville bare lige dele dem med jer ^^
Det her er nok den jeg bedst kan lide xD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 13/1/2014, 09:14
awesome :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 14/1/2014, 14:24
ved ikke hvor jeg skulle finde billeder, eller oploade dem xD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 14/1/2014, 15:29
De billeder jeg har uploadet er faktisk screencaps fra en pseudo-dokomentarfilm, der handler om, had man kunne være heldig at møde på en fremmet planet.
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 14/1/2014, 15:42
Altså I skal tænke på, at det skal være til forsiden eller side billederne ^^
Micho, du kan bare sende linkene i stedet for og kig på deviantart, alphawallpaper, google eller hvilken som helst side, hvor du kan finde billeder på ^^
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 16/1/2014, 14:24
jeg ved det er en af de billeder der har været med i en afstemning, men jeg kan godt lide det her :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 16/1/2014, 14:41
tja det er de ideer jeg som sån har o.o
Gæst Gæst
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 16/1/2014, 22:38
Hold da op, godt jeg lige fandt den her tråd! Bered jeg på SPAM GALORE. Har så mange billeder i den genre..
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 17/1/2014, 01:44
kom med dem! :D
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 17/1/2014, 09:30
Den der ^ kunne måske være en af siderne :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 17/1/2014, 21:34
Her kommer der er shitload af mulige bannere. Font, cali og farve kan selvfølgelig ændres.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 21/1/2014, 10:18
Et gammelt, men awesome billede :3
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 27/1/2014, 19:05
Det ser ud til, at en hvis admin(inklusiv mig) har glemt, at vi jo har denne konkurrence XD XD XD Det skal nok hurtigst som muligt blive ordnet ^^
Makuro First Class.
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 27/1/2014, 21:16
*ser forvirret rundt* hvem dog? :O
*hvisker for sig selv* Fuck fuck Fuck :o
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 27/1/2014, 21:22
Makuro lavede en fjollefejl XD nu skylder du kage, sendt med katapult post XD
Makuro First Class.
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 27/1/2014, 21:26
*stiller en hær af katapulter op og lader dem med kage* Der kommer kage!!! *trækker i et håndtag og løber efter dækning*
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 27/1/2014, 22:00
KAGEEEEEEEEEEE!!!!!! *løber rundt og griber alt det kage jeg kan med munden*
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 28/1/2014, 08:06
O.o jeg har de mærkeligste billeder i mit hoved, når jeg tænker på kage som noget andet!!!! >.<
når men ikke mere spammeri :D
Dust First Class.
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket] 31/1/2014, 11:14
Liv Kage XD
SPAM STOPPET NU!!!!!!! ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket]