Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Brugerundersøgelse ^^

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste

Hvad føler du med?
---- Sådan overall hvordan føler du med siden?
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 2% [ 3 ]
Siden er super, den kunne ikke være bedre.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap10%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 10% [ 17 ]
Siden fungerer i sig selv godt men med mangler
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap9%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 9% [ 16 ]
Siden er middel.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 1% [ 2 ]
Siden har mange fejl.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap0%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Siden er virkeligt dårlig.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 1% [ 1 ]
---- Hvad synes du om layoutet, farver?
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 2% [ 3 ]
Siden ser godt ud.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap11%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 11% [ 20 ]
Siden ser okay ud.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap7%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 7% [ 12 ]
Siden ser dårligt ud.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 2% [ 3 ]
---- Den tekniske struktur.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 1% [ 2 ]
Er siden overskueligt?
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap10%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 10% [ 18 ]
Er den bare middel?
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap5%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 5% [ 9 ]
Eller er der meget svær at finde rundt på?
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 1% [ 1 ]
---- Adminsenes roller.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 2% [ 3 ]
Adminsene er super gode og kompetente.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap13%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 13% [ 23 ]
Adminsene er rimeligt gode med små mangler.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap3%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 3% [ 6 ]
Adminsene er sådan okay.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Adminsene er totalt dårlige.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Hvad for nogle admins o.o?
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap0%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 0% [ 0 ]
---- Opbygningen af the new world(ingame)
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 2% [ 3 ]
Det er en fantastisk god historie, verden og miljø
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap12%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 12% [ 21 ]
Verden fungerer i sig selv godt med få mangler.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap4%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 4% [ 8 ]
Selve verden er bare middel.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 2% [ 3 ]
Verden er totalt dårligt opbygget.
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap0%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Jeg kan slet ikke gennemskue hvad TNW er?
Brugerundersøgelse ^^ Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Totale stemmer : 177
 

ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 12:04

Halløjsa rollinger ^^
Jeg som admin og jeg tror også, at min medadmin er enig i dette ^^ Vi vil meget gerne vide, hvordan i har det med denne her side ^^
Så derfor er der nu en stor undersøgelse igang, hvor i kan stemme jeres holdninger ind og hvis i endelig er meget negative ved visse ting, jamen så endelig pm os eller skriv en kommentar til denne tråd, så tingene kan komme til debat og blive løst ^^
I må mere end gerne slynge masser af dårligt kritik efter os :3

Selvfølgelig skal i også lige tage i betragtning at siden er igang med en layout og andre ting omvæltning, som endnu ikke er færdig! ^^

Yours
mama admin
Medusa
and the rest of the lovely crew ^^


Sidst rettet af Medusa 28/3/2014, 09:37, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 12:23

Jeg er elevild over hele det nye layout, og jeg er endnu mere glad for at I gider at bruge tid på det visuelle, men der er også noget som jeg gerne vil kommentere.

Billederne under 'Alle andre ting' synes jeg er ret kedelige og passer slet ikke til noget af det andet ~ jeg ved ikke om det var permanent eller ej, men nu har jeg i hvert fald sagt det.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 12:40

Jeg forstår dig godt Rage, men for det første fordi de er rets så svært at finde passende ting til billederne ^^ Desuden så ville det gøre det lettere at se forskel mellem de ting og stederne.
Og for nogle personer ville det måske blive for meget at se på så mange billeder, hvorimod de 8 billeder der er jo forholdsvis neutrale.
men hvis der er mange, som finder det som et problem(det med skyggerne på dem bliver ordnet) med dem, så skal i endelig sige til ^^ Men vi har bare oplevet før, at nogle folk kan blive forvirret og forstyrret over sådan nogle ting og vi ville nødigt skræmme brugerne væk XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 13:04

Okay allerede nu kan jeg se, at der er folk, som har stemt. Det kunne være ultra godt med nogle beskrivelser, så vi ved konkret, hvad der skal gøres bedre ^^
At siden fungerer godt men med visse mangler (hvilken mangler har siden, som vi skal gøre bedre? )
At siden ser okay ud. (Hvad skulle gøres bedre?)
adminsene er okay(Hvad kan vi gøre bedre?)
Adminsene er rimeligt gode med mangler(Igen hvad skal vi gøre bedre)
At verden er i sig selv middel(Hvad mangler verden, hvad savner i, at der skal tilføjes til verdenen?) ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 14:21

Ingen som vil uddybe deres stemmer? Som sagt vi kan ikke gøre det bedre, hvis vi ikke ved, hvad der skal gøres bedre ^^ Afstemningen er bare til for at give os et overblik over situationen af siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 15:23

Jeg finder farvevalget en smule sjovt, og det kan irritere mine øjne til tider, det er noget der sådan komme og går. ^^

Ja jeg har ikke svaret at siden er super og det kunne ikke være bedre, fordi man aldrig skal hvile på lauerbærene, kan ikke lige komme med noget konkret der kan gøres bedre, men der er jo næsten altid noget. ^^

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 15:26

Fedt at i laver en brugerundersøgelse. Her kommer en begrundelse for mine valg af svar :)

Siden fungerer i sig selv godt men med mangler: Som i selv siger er siden ikke færdig, så der er ikke rigtig mere til det her punkt endnu. Når i siger at siden er færdig, så vil jeg meget gerne kigge rundt og give endnu en feedback besked - eller: Bare lav en brugerundersøgelse igen :)

Siden ser okay ud: Meget subjektiv mening. Layoutet er ikke lige min smag. Lidt for rodet, for eksempel med tekststørrelsen ude i sidebarene og under kategorien "alle andre ting" har jeg af en eller anden grund meget svært ved billederne. Men, igen, meget personlig holdning.

Adminsene er super gode og kompetente: You know we love you <3

Det er en fantastisk god historie, verden og miljø: Men ... jeg mangler et sted hvor situationen på boardet står i kort form. Efter min pause sidder jeg uden nogle anelse om hvad der er sket. Et forslag vil være at lave en 'story line', som i regelmæssigt opdater. Der kan man så læse hvad der er sket igennem tiden. Sidens historie, men hvor det der sker på boardet også kommer med. For eksempel at der er kommet zombier, Vladimir (Putin *host* ;)) er blevet sur eller et eller andet.

- Lidt i tråd med det: Jeg mangler lidt en generel oversigt, med en ultra kort beskrivelse af siden og dens kvaliteter. Det er selvfølgelig svært når i har så mange tanker med siden, men jeg vil gerne forsøge at hjælpe hvis det er muligt.

Konklusion: Super dejlig side, med dejlige admins og spillere, men jeg mangler lidt brugervenlighed når det kommer til in-game handlinger.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 15:31

Hvilken farvemuligheder forslår du så Subject? ^^

Tak for din beskrivelse General Zolner ^^
Altså vi har jo vores korte emne beskrivelse om selve verden, som kan findes i genvejene "fakta om verden"

Den med Story line har vi planlagt med at lave, som er relateret til selve world eventsene og større plots osv ^^

Mmmmm hvad tænker du helt præcist på, når du snakker om beskrivelsen af siden og dens kvaliteter? Altså hvor vi nævner kort hvad siden handler om, at vi har kvaliteterne som det frie RPG forums, kaosfaktoren, og sådan noget der eller? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 15:33

Det er noget jeg skal have tid til at tænke over før jeg kan svare på konkret. Men vil medglæde vende tilbage når jeg har noget, men som jeg også skriver kommer det kun nogle gange og er derfor ikke et kæmpe problem. ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 15:38

Ja men hvis andre har det som dig eller sågar værrere, så afskrækker det jo brugerne, og det vil vi jo absolut ikke have o.o XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 15:56

Ja altså det første som jeg kan sige nok er med til at det for mig bliver lidt forvirrende, er mængden af farver der er på siden, når man ruller ned over forsiden bliver ens øjne bombaderet med rød, blå, grøn, anden blå og så videre. ^^

Men jeg tænker at i lige kan prøve at vente med at se på det til i er helt færdige med at lave forsiden om. ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 16:01

Det tror jeg just ikke hjælper, især ikke når billederne er så farverige :D Men det kan jo være ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 16:03

Det har noget at gøre med at de farver der er på tekst og andre elementer på forsiden er så kraftige og forskellige, mens billederne har mere sammenflydende farver.^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime15/2/2014, 16:05

Mama Admin O.o What the hell O.o
Jeg fik sådan et kanon stort chok, nu hvor jeg har vendt tilbage for snart 2 måneders fravær.
Men det hele ser da meget interessant ud ude over, at i admins var ved at give mig et hjertestop
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime16/2/2014, 00:57

Medusa skrev:

Mmmmm hvad tænker du helt præcist på, når du snakker om beskrivelsen af siden og dens kvaliteter? Altså hvor vi nævner kort hvad siden handler om, at vi har kvaliteterne som det frie RPG forums, kaosfaktoren, og sådan noget der eller? ^^

Burde ikke skrive mit svar nu, men fuck det .... :sleep:
Ja, lidt i tråd med et storyline. I fortæller hvad siden byder på plotmæssigt og hvilke ting man kan indrage i sit spil, for eksempel kaosfaktoren og jeres forskellige classes. Lidt en reklame agtig ting, bare mere uddybende :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime16/2/2014, 09:16

Oohh I see ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime16/2/2014, 09:59

Jeg er meget enig med zolners første indlæg.

Når man skal sætte sig ind i ' Hvordan landet ligger netop nu' , både med alliancer , krig , radioaktivitet osv så er der mange detaljer at holde styr på .
Især hvis man har et ' lidt ustruktureret hoved ' - hvilke General Zolner ikke har , så når han oplever en snært af det så forstil jeg at være .... Mig xD

Det et faktisk mit eneste udviklings punkt af siden, at arbejde med hvordan man får al det vigtige Info ud - i små mundrette bidder - så man ikke føler al den lækre lagkage sætter sig fast i halsen , fordi stykket var for stort :)

Ellers gør i det godt - og sidens medlemmer er meget meget særlige.
Altså - på den gode måde !
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime16/2/2014, 11:32

Okay ^^ Så vi skal lave en genvej, hvor der står ultra kort situationen over verden? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime16/2/2014, 12:03

Ja for os der kan lide det kort og kontant xD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime16/2/2014, 12:14

:P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime16/2/2014, 14:01

syntes siden er ret fed, lidt for high tech til mit int, men nok om det, det er fint nok til en som mig xD DOG ingame ting >w<

våben.. vi mangler våben.. våben våben våben xD panser og køretøjer, da jeg lægger mærke til at folk er for ukreative med deres våben ingame ( intet ond, bare mit gunnut da taler right now xD ), og jeg syntes at jamen, at man burde opgradere, bygge, udvikle, sine våben, istedet for og bruge våben fra real nutid, da jeg lægger mærke til mange gør det :3

det en af grundene til jeg er så OP ifølge nogen, fordi mit isenkram simpelt er designet af mig selv, med gode sider og dårlige sider :3

men stiller mig gerne til siden's rådighed, som Offgame/ingame Gunsmith, altså har man spørgsmål, en ide, tons ting, smid det i masken på mig og jeg arbejder på det xD

og så mangler vi flere våben x3 forude ideer til rustning, køretøjer osv, men det vil jeg elske og arbejde med hvis man har nogen ideer, tror et sed jeg ville få en boner eller to haha ^^

Bobo har talt! ^^ *honnør* x3 men ellers fed side :P

og vil have en offgame titel, som siden's største og mest liderlige han ulv, det hørt x3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime16/2/2014, 14:18

Der står også i selve faktaerne om verden, at våbene er nemlig meget nutidsagtig hvor der dog eksisterer dyre plasmavåben ^^ Dette er for blandt andet at undgå, at i går amok med urealistiske våben. Men i må endelig gerne være kreative, lave sniper håndpistoler eller what ever, som i end finder på ^^ Og det kan godt være, at vi har et par våbenfreaks herinde, så er der kun meget få som virkeligt har kendskab til våben ^^ Men jeg regner med at vi på et tidspunkt laver et detaljeret udvalg af våben. ^^

Din titel får du desværre ikke Kuuma :D

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime16/2/2014, 14:21

tja, som skrevet tidligere ( inden Misha ), så stiller jeg mig gerne til rådighed, men jeg nægter OP våben, så laver våben med både styrker og svagheder, og hvis man så siger at sådan kan det ikke stilles op, så joh, for så er man ikke gun freak nok, AHAHAHAHAHAH! *psycho smil* >x3

og øv ;( føler mig hadet.. *5 sek senere* det fino, men skal i bruge mig som gun smith, just say the word :3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime16/2/2014, 14:26

Hvis du finder billeder og skriver tekster til dem, jamen så send det skam bare til mig ^^ Så kan vi finde ud af at få lavet et "bibliotek" over the new worlds våben ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime16/2/2014, 14:29

pas på med hvad du siger, sidste en bedte mig om det, ''skabte'' jeg 985 våben.. xD alt fra hand pistoler til maskine kanoner, bazoogaer og en kondom raket ( don't ask.. ) xD men tjoh.. jeg finder ud af hvornår jeg har tid :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Brugerundersøgelse ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brugerundersøgelse ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Spørgsmål, ideer og ris/ros.-
Gå til: