Det er en fantastisk god historie, verden og miljø
12%
[ 21 ]
Verden fungerer i sig selv godt med få mangler.
4%
[ 8 ]
Selve verden er bare middel.
2%
[ 3 ]
Verden er totalt dårligt opbygget.
0%
[ 0 ]
Jeg kan slet ikke gennemskue hvad TNW er?
1%
[ 1 ]
Totale stemmer : 177
Forfatter
Besked
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 16/2/2014, 17:52
Jeg kunne godt tænke mig at der var flere forskellige områder de forskellige steder :) Bar, café'er, fest-steder og den slags.. Men også ting som skove, søer, parker, monumenter, særlige bygninger og den slags :)
Ellers er siden supermegafoxyawesomehot :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 16/2/2014, 19:21
... Jeg kunne godt tænke mig at i måske valgte et sprog og holder jer til det? - Jeg bryder mig ikke om den mixede Dansk/Engelsk ting, mest fordi jeg ofte kommer til at skrive halvdelen af mit indlæg på engelsk da jeg er vant til engelsk, og når jeg ser engelsk tekst, skriver jeg automatisk engelsk ^^
Men mere fokus på sprog, Dansk/Engelsk er lidt forvirrende :3
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 16/2/2014, 19:30
Elvolganta tak for dine forslag ^^ især når vi får det visuelle op og kører, så er det meget lettere at lave "mange" steder uden at det fylder for meget og bliver uoverskueligt ^^
Dala. Ja det er rigtigt nok ^^ Du kommer nok ikke uden om, at titlerne på emnerne kan hedde noget med engelsk og stederne/classnavnene hedder noget på engelsk, da stederne er jo i Amerika ^^ Men ja er godt klar over, at der er flere engelske udtryk hist og her, det er dog svært at erstatte RPG udtrykkene som ingame og outgame. Men jeg skal se, når jeg får tid, hvad for nogle engelske ting, som jeg kan rette for at undgå forvirring XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 17/2/2014, 15:47
DALA. Ellers ville det være meget mere simpelt hvis du bare aftalte sproget i din tråd med medspilleren, hvis det er det du tænker på.
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 17/2/2014, 18:48
Jeg tror at han mener, at han automatisk kommer til at skrive engelsk uden at tænke over det. :P Fordi han læser de engelske udtryks, som er hist og her på siden :P
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 17/2/2014, 18:51
Okay nu har jeg læst resultaterne og jeg er da meget ked af at høre, at der er nogle som har stemt på, at siden er totalt dårligt, siden ser dårligt ud og at adminsene er dårlige. Jeg ville personligt meget gerne have, at de personer stiller sig frem og fortæller(evt over pm), hvad de finder dårligt. Således at der kan blive gjort noget ved det. Jeg kan love jer for, at der ingen kritik eller andet dårligt vil komme fra min side af imod jer, da jeg mere end gerne vil høre og lytte til jeres problemer med os og selve siden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 17/2/2014, 19:44
Det er sådan noget der sker i anonyme polls, jeg siger det bare :c
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 17/2/2014, 19:59
Ja ja ^^ Det ved jeg. Men det er jo godt med et overblik, hvad folk sådan generelt på siden synes, men vi ville nu helst have respons, da ellers ved vi hat af, hvad vi skal gøre bedre :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 27/2/2014, 21:43
jeg har lige en ting, ved ikk om det kun er hos mig det sker, men adminfarven er distraherende. nogle gange er den den blå farve som den skal være, men så bliver den pludselig regnbuefarvet, og så hvis jeg hopper over et nyt sted, eller genindlæser siden, er den blå, men så bliver den igen regnbuefarvet? er det meningen, eller er det kun mig der oplever det? det er temmelig forivrende at se på
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 27/2/2014, 23:51
vi burde tæve dem o.o
og vi skal have mere sprut >w< har gode ideer >x3
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 28/2/2014, 07:22
benjimin ^^ jeg har personligt oplevet det nok 1 ud af 50 gange ^^ Og bruger du firefox? da angiveligt skulle være et firefoxproblem
Sean Bruger Admin
Outgame Titel: : Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Sean McLeon Alder : 944 Evner/Classes. : Umbra. First class. Bosted : Las Vegas, somewhere Tilhørende klan. : Ingen Partner. : no one... Slaver. : no one...again... Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide? Antal indlæg : 528 Reputation : 16 Join date : 11/07/12
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 3/3/2014, 12:32
Nu er jeg ikke så meget på, så jeg tror jeg springer spørgsmålene over...
Men jeg ved at den dims, der sidder på ens mus, når man er her på siden, er lidt irriterende? Eller er det bare mig?
anyway, ved ikke om det høre til her, men i så fald må i jo bare slette det, ignorere det eller noget andet o.o
Ellers er jeg helt sikker på siden næsten ikke kan mangle noget, med den flok admins der er ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 6/3/2014, 17:51
Syntes man vender sig til markøren. I starten irriterede den også lidt, men nu bemærker jeg den næsten ikke. For min skyld må den gerne blive, men jeg vil heller ikke protestere imod at den blev fjernet.
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 6/3/2014, 18:14
Sean den tilhører fuldstændigt her ^^ bare rolig :) Og folk kan kigge under blackwood og selvom selve omlysningerne i emnerne, som linksene tilhører, ikke er færdigt endnu, så regner vi med, at det bliver den struktur til alle stederne ^^ Således at man får det overordnet overblik og hvis man har lyst så kan man nemt og hurtigt klikke sig videre :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 15/3/2014, 10:08
faktisk medus, så bruger jeg både firefox og internet Explorer, og den gør det på dem begge to xD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 15/3/2014, 11:53
Ja okay, men hvor tit oplever du det Benjimin? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 16/3/2014, 19:24
Altså bruger mest Firefox men det er ogs på mobilen så jeg lige xD Hver gang jeg er online efter i har lavet om faktisk :/
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 17/3/2014, 15:20
Lyder underligt, men heldigvis kan du jo stadigvæk genkende os på den herlige blå farve :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 17/3/2014, 16:18
Ah medusa, kan kende jer på jeres regnbuefarver xD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 17/3/2014, 17:06
Det er jo endnu bedre! :D efter som at det er den farve vi brude have ;)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Brugerundersøgelse ^^ 17/3/2014, 18:33
Jaja men det var bare til de gange, hvor regnbuesfarverne ikke virker for dig :3