Vi admins har det travlt nok i forvejen og hvis der var et par sjæle derude, som havde lyst til at hjælpe os en smule med skrivearbejdet. :)
Vi har besluttet os for, at vi admins ville super gerne strukturere siden/stederne således som her på forsiden af Blackwood https://newworld.danskforum.net/f39-blackwood Hvor der er de overordnet faktaer osv. Men derude i faktaboksen, der havde vi tænkt, at næsten alle de forskellige ting er links, som førte til bedre beskrivelser for dem, som end havde lyst til at læse dem for bare historien i sig selv, for bedre og mere områdesrelavante ideer eller til bedre plots osv ^^
Så hvis nogle har lyst til at lave mindre eller støre ting, som kan være alt fra NPC beskrivelser, områder, legender, dyre, sygdomme og så videre beskrivelser, jamen så må i mere end gerne sende os en besked og vi skal se, hvad vi kan finde ud af sammen ^^
Yours mama admin Medusa and the rest of the lovely rainbowcolored crew XD
tja har allerede tilbudt mig selv som en da kan skabe militær enheder som folk ingame kan hyre, afhængig af race, økonomi, og det alt fra lejesoldater, til kriminelle udskud, ex militær eller politi enheder, forude hjælpe med våben, tilbehør til våben, gadget's, køretøjer, osv osv osv, så ja :P
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
:D jeg er ved og være grusomt tilbage :D mama :D har fundet krea frem til emner :D og har arbejdet på en del væsner :D områder :D og andet ^^ i mellem tiden :D
også nogle nye dele af områder :D samt nogle måske brugbar byer :D der ud over har jeg lavet nogle grupper :D håber det kan bruges ^^ og venter stadig :D på vi lige for aftalt ^^ med selena :D mellem dig og mig ^^
så du have travlt med studiet :D og tænkte vi kan aftale :D nogle ting mellem os ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Det er selvfølgeligt dejligt med nye områder Selena. Men nu skal vi altså lige blive færdige med dem, som vi har nu! >.< XD og det er det, som vi meget gerne vil have hjælp til ^^
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
gerne ^^ Og andre må gerne melde sig, hvis i lige har lyst til at gøre en mindre eller større ting for siden ^^
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Jaja ^^ Det behøver heller ikke være nu altså. :) Altså nogle af de ting, som vi behøver, er kun noget, som fylder allerhøjst 25 linjer ^^
Agerid First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10 Race : Sortelver/Menneske Navn. : Agerid Ravens Alder : 23 Evner/Classes. : Requip læse i text Bosted : hideouts har flere rundt omkring Evt. bemærkninger. : han vil prøve at rede folk vist de er i undertal Antal indlæg : 161 Reputation : 1 Join date : 12/09/13
Jamen du skal snakke med os om det ^^ Men hvis du har et specielt område, som du gerne vil beskæftige dig med, så sig til, fordi så sender jeg de ting, som vi mangler dertil ^^
Altså du skal bare finde på nogen overordnet, så skal vi nok placere dens udbredelse i forhold til områder, andet hvis du har bestemte ideer i dine tanker ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Jeg sad lige og ville lave en liste over alle de ting, som vi mangler, og jeg har nu indset, at der er alt for mange ting, som vi mangler O.o (jeg opgav simpelthen med at lave listen) Det er helt skræmmende..... :affraid: :( :roll:
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Måske kan jeg hjælpe lidt, men det bliver først efter onsdag i næste uge... For så burde jeg have tid. Men jeg kan lige vende tilbage til den tid!
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
*slår Makuro med avis* fy ha ikke være negativ overfor Mama admin i det offentlige :D
Makuro First Class.