Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Kommentarer: 12

Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375

Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Empty
IndlægEmne: Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed)   Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Icon_minitime23/11/2013, 17:39

Hejsa Rollinger.
Well mama er lidt sur, eller nej ikke sur ^^ Men jeg vil gerne få udredet nogle ting.

Personligt har jeg ikke haft tid til at holde øje med jeres emner, det ville være umuligt! men der er rigtigt mange af jer, som jeg har aftalt nogle spilleregler med angående jeres svagheder omkring jeres emner osv, men alligevel har jeg fået mange henvendelse fra flere personer, at der er vist flere, som ikke kan lige skelne forskellen mellem powerplay og normalt fair spil..

Så nu vil jeg bruge en periode på at simpelthen gennemgå jeres emner og tage alle jeres OP og uoverensstemmelser op. fordi dette er altså nok, da jeg personligt ikke har lavet denne side, så folk skal være OP og lege guder, og som mange af jer ved, så har jeg personligt altid sørget for, at tingene stadigvæk er stadigvæk realistiske og at det ikke bliver for overpoweret.
Men der er åbenbart nogen, som ikke kan skelne forskellen, og måske enkelte af jer, som jeg har aftalt tingene med, har sågar misbrugt min tillid, når jeg har givet jer lov til at have "stærke" evner, da jeg havde tillid til at i kunne styre det selv.

Og brugere i er altså ikke stikkere, hvis i nu ser noget OP stuff og fortæller det til admins, altså fordi i skal tænke på, at hvis vedkommende ikke bliver stoppet, så kan vedkommende ødelægge det for alle andre, virkeligt meget endda og det er også det, som jeg er bange for, er grunden til, at folk er så inaktive på denne side.

Men for at gøre reglerne klare igen:

Powerplay: Det er når man hele tiden sørger for, at man ikke bliver ramt og rammer andre altid! faktisk må i ikke skrive at i rammer den anden bruger, da den anden bruger skal have mulighed for at ramme andet hvis brugeren virkeligt intet kan gøre, men lad det helst være åben for den anden bruger, da måske har vedkommende en finte.
Desuden er powerplay også, at når man sådan set er udødeligt.
Dette tolerer vi ikke!!!

Godmode: Det er igen, når man er udødelig, men også at man ved ting, som karakteren ikke burde vide eller at man gør ting, som karakteren ikke kan.

Jeg vil så meget opfordre jer alle til at tage jer sammen og måske lige få kigget indad mod jer selv og se om i overhovedet spiller fair.
Ja personligt syntes jeg, at det er i orden, hvis man har en stærk evne, men hvis man skal have lov til at have en stærk evne, så skal man fandeme også kunne styre det, altså man så sørger for at have nok svagheder eller at man sørger for at man spiller på en måde så det ikke bliver OP for andre f.eks at man næsten aldrig bruger det osv.

Fordi hvis jeg forsætter med at blive ved med at få henvendelse om at der er mange personer, som er OP, jamen så må jeg simpelthen sørge for, at raceevner, jeres evner og alt sådan noget der bliver voldsomt reduceret, således at i ikke kan være OP lige meget hvad. Personligt vil jeg virkeligt ikke gå af denne vej, men hvis det er den eneste løsning, så må det være sådan som det er.

Yours
mama admin
Medusa.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

IndlægEmne: Sv: Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed)   Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Icon_minitime23/11/2013, 17:40

hvis i har spørgsmål, så spørg! ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed)   Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Icon_minitime23/11/2013, 19:11

dette er dejligt at se tak for du oplyser problemet og tager det op :)
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

IndlægEmne: Sv: Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed)   Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Icon_minitime23/11/2013, 19:17

Selvfølgelig ^^
jeg vil gerne have en god legeplads for alle mine rollinger, og en mor kan ikke ignorere, at ens børn siger, at der er noget galt XD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed)   Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Icon_minitime23/11/2013, 19:20

det er godt det glæder mig vi har en så god og opmærksom mor x3
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

IndlægEmne: Sv: Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed)   Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Icon_minitime23/11/2013, 19:26

Hihi ^^ jeg prøver bare mit bedste
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro

Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560

IndlægEmne: Sv: Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed)   Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Icon_minitime23/11/2013, 19:39

du gør det også godt! :D
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

IndlægEmne: Sv: Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed)   Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Icon_minitime25/11/2013, 16:24

Nøj tak ^^
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed)   Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed) Icon_minitime

Godmode og powerplay er forbudt! (adminnyhed)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Uge 6. ^^ (adminnyhed)
» Titler (Adminnyhed)
» Brugervenlige farver. :) (adminnyhed)
» Melding til jer brugere. (adminnyhed)
» Adminnyhed som blev til spam!! XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: