Ingame Titel: : Leder af WFF Race : skærsild engel Navn. : Maria Tuhkan Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19 Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten. Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem. Partner. : ingen PT Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have. Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^ Antal indlæg : 204 Reputation : 2 Join date : 04/11/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 17/11/2013, 23:45
Stormer ind i huset igen efter have ramt jorden forbandet svin jeg ser Makruo og bidner ham med trode af ilden løber hen og griber selena og sparker Sean ud af vinduet.
Fordi en engel af ilden altid er awsome MAMA Arenucis og Kumma
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 4/12/2013, 13:42
Arenicus er min ven så han smider jeg ud af døren! :D hmm mama admin eller Kuuma o.O well Medusa skal lave opgave så hende må jeg jo nok hellere redde! Medusa kaster jeg ud af vinduet.
Dust, Patch og Agerid
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 27/1/2014, 07:38
*ser sig forvirret omkring...* var der ikke nogle der vil redde dem? XD når *lunter ind i det brandene hus* Lad festen begynde!! I det brandene hus... :3
Dust, Patch(Ged), Agerid og mig :D
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 27/1/2014, 10:06
smider Patch ud af vinduet, tager Dust med ud Efterlader Agerid og Makuro ^^ hehe :3 så kan vi få en ny leder for dæmonerne ^^
Demian, Jack White og Kaliel ^^
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 22/2/2014, 19:41
Smider Demian ud af vinduet Tager Kaliel med ud Lader Jack White blive i huset! :3
Medusa, Patch og Kumma
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 24/2/2014, 10:36
hm... Patch ud af vinduet kumma med ud lader Medusa flamme op inde i huset :3
Phoenix, Violet, og Dust
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 24/2/2014, 16:39
Lader Dust blive i huset. Tager Phoenix med ud. Lader Violet BURN!
Mig, Darwin og Maria
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 24/2/2014, 18:04
Darwin kaster jeg ud af vinduet Nochi tager jeg med Maria, jah, lad hende brænde op inde i huset
Hm.. Medusa, Makuro, Evan
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 27/4/2014, 19:09
Evan kan få lov at blive inde i huset :D Jeg redder Makuro, fordi så jeg selv kan få lov til at skade ham. Og jeg kaster mig selv ud af vinduet, fordi jeg kan. :)
Dust, Konan og Nagato :D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 27/4/2014, 20:30
Ja Nagato kan ikke dø, så efterlader ham i huset XD Konan har sit hoverboard, så ud af vinduet med hende XD Og sp tøffer jeg ud af huset XD
Medusa, Vladimir og Vanillia :b
Nochi Leder.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 28/4/2014, 17:15
Vanlilla stiller jeg pænt over i hjørnet, og efterlader hende. Medusa er jeg overbevist om kan flyve! :D Så ud med hende! :P Vladimir tager jeg over skulderen og med ud!
Mig, Makuro og Phoenix
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 28/4/2014, 19:50
Makuro efterlader jeg i ilden XD Nochi kaster jeg ud af vinduet som en mursten XD Og så redder jeg min søde lille Phoenix XD
Jeg vælger Dragovich, Agerid og Jack White
Makuro First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 29/4/2014, 08:36
når, så sidder jeg her igen... midt i ilden... Tak Dust -.- når nu jeg ikke er alene her inde så tager jeg Jack og Dragovich under armen og forlader roligt bygningen, der er jo ingen grund til at være der mere end højst nødvendigt :D
Dust kan du så komme tilbage ind i huset sammen med Diana og Selena!
Dust First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 29/4/2014, 13:30
Jeg efterlader Selena den ged, redder Diana og hopper selv ud af vinduet XD
Kom Makuro så tager vi Bloodknight med XD ja alle sammen, det betyder Makuro, Bloodknight og mig XD
Makuro First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 30/4/2014, 06:49
jammen det gør vi da! jeg tror bare ikke lige at jeg gider være her for længe! nop, ikke mere :D tager Bloodknight under armen og trasker ud af bagdøren mens jeg efterlader Dust i varmen :D
Så er det Nochi, Payne og Patch's tur i den varme stol :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 30/4/2014, 15:43
ville ikke redde nogen, ville redde min egen røv, men når jeg nu skal, så syntes jeg den kære Payne kan blive båret ud, Patch sparket ud af vinduet, og efterlader Nochi ^^
Medusa, Makuro og Dust :)
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 11/6/2014, 15:03
Jeg vælger selv mine næste 3
Kaster makuro ud af vinduet
Griber Leila og løber med.hende.ud og efterlader Teddy han er stor.nok til og klare sig selv næste 3
Medusa nochi og dust
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 11/6/2014, 17:05
du skal følge legen, Selena ^^
redder Medusa ( altid kvinderne først owo )
smider Nochi ud af vinduet, fordi han er vampyr og derfor ikke må få ild efter mit hoved xD
Dust klare sig nok, han er lavet af sand, ved dog ikke om han bliver til glas ved varmen, håber dog det bedste :3
Medusa, Phoenix og Payne, 3 lovely womens, make you're chooice xD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 11/6/2014, 19:25
Efter som det højst sansynligt er Phoe der har sat ild til huset, så vil jeg lade hende blive. Jeg tror også at jeg vil lade Medusa og Payne blive i huset, og i stædet bruge tiden på at binde dem fast til en pæl, så de ikke kan stikke af på egen hånd. Derefter tatovere jeg ordene. "Hjælp, Notchi's Mormor har stjålet mit ymerdrys." I deres pander, hvorefter jeg flygter ud af vinduet med alt det loot der var i huset.
Så kan du lære ikke at efterlade mig Medusa :D
De næste er: Dust, Leila og Selena er de næste. De er alle tre bevistløse, Dust er våd og Selenas ene fod er klemt fast under en hvalros.
Choose wisely.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 11/6/2014, 22:54
kender ingen af dem, så går min vej, får dog medlidenhed med Leila og tager hende med, lader resten redde sig selv :P
Phoenix, Maria, og Diana :)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 12/6/2014, 13:36
UH! reder min egen røv :D
Kaster Diana ud af vinduet ;)
og lader Maria brænde op :P
umm... Drago, Bloodknight, og lad mig se, Evan :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 12/6/2014, 15:35
ja den er svær.. hmm.. kender ingen, så vælger random ved hjælp af terning! Drago er 1 - 2, BK er 3 - 4, og Evan er 5 - 6 xD
bliver reddet: 5 ( Evan )
bliver smidt ud: 1 ( Drago )
bliver efterladt: 3 ( BloodKnight )
done.. xD
hmm.. Millicent, Payne, og Selena :P
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 16/6/2014, 12:48
okay o.o
Reder: Payne smider ud af vinduet: Selena og lader brænde op: Millicent
well, selena, maria, og Kristin
Nochi Leder.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 16/6/2014, 14:17
Tager Selena i hånden og reder hende, alt imens jeg skubber Maria ud af vinduet imens jeg er på vej ned af trapperne med Selena. Dernede ser vi Kristin bundet til en stol, hvor hun skriger på hjælp. Men vi løber lige forbi hende da huset er ved at falde sammen. Vi når lige ude, men kristin brændte op.... Maria ømmer sig på jorden efter faldet.
De næste er Teddy, Snefrid og Dust.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 16/6/2014, 15:25
redder Snefrid ved og løbe igennem en væg, og løber ind for at kaste mig ud af vinduet, og i farten glemte jeg en 3 fremmede jeg kunne lugte der inde o.o