Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 19/6/2014, 21:38
reder Vladimir sparker Makuro ud af vinduet og lader dust brænde op ^^
hm... Lilly, Daniel, og Jayden
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 5/7/2014, 21:22
redder Lilly, hun er en dame xD kender ikke Daniel men smider ham ud af vinduet, og Jayden giver jeg en flaske mjød og et klap på skulderen, for at gå min vej xD
Mig, Clara og Phoenix :P
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 5/7/2014, 23:42
Redder Phoneix, smider Rollo ud af vinduet, han kan sgu klarer det! Og lader Clara blive i huset.
Makuro, Medusa og Selena
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 16/7/2014, 16:48
Selena reder vi Medusa ud af vinduet og makuro, ham lader vi brænde op ^^
Rollo, Talie, Daniel ^^
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 17/7/2014, 12:44
Talie reder vi. Hun er en kvinde? Hvad mere er der at sige? :P Daniel ud af vinduet. Må bare håbe at han er en smule kat og lander på alle fire :P Og lille søde Rolle lader vi blive ;) Han kan godt klarer varmen :P Eller noget
Payne, Medusa og mig :3
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 17/7/2014, 13:16
Smider en lænestol ud af vinduet og lader alle andre blive i huset, sætter mig i lænestolen
Phoenix, Nochi og Selena
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 17/7/2014, 19:31
kan du ikke >..< det ikke sådan legen er ^^
Reder min egen røv smider nochi ud af vinduet og lader selena brænde ^^
Clara, Rollo, og dusa ^^
Nochi Leder.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 25/7/2014, 15:41
Reder Rollo, smider Dusa ud af vinduet og efterlader Clara.
Maria, Trix, Ethan
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 25/7/2014, 19:49
lader Maria blive i huset da hun kun elsker ilden og der med sagtens kan komme ud.
smider trix ud af vinduet alle hader the amigos
og reder ethan :)
Clara Notchi og Phoenix (sidste som straf fordi hun forlod mig binder jeg hende lige før jeg kaster hende ind igen)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 4/8/2014, 14:39
Phoe fordi hun er en skat , guider jeg pænt ud.
Clare får et puf ud af vinduet - med den fatty lander du blødt , dear.
Nochi efterlades - alle drenge er alligevel vant til at gøre det selv xD
Så fyrer vi op :
Dust min gamle ven Carrie den nuttede lille ting Og Agentum det store mysterium.
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 4/8/2014, 23:53
MILLICENT!!!...
Dust bliver kastet ud af vinduet... han overlever branden alligevel så det er ikke sjovt at have ham derinde.
Carrie kan blive der inde
Redder Agentum ud.
Selena, Freddy, Drago
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 6/8/2014, 10:00
* looks stunned *
Jeg reder Draco , da man ALDRIG kan få Draco 's nok i denne verden , hvilke er dokumenteret i alle ugeblade !
Selena har brug for et stærkt kvindeligt rolle ideal , så hende bær jeg da ud af vinduet 0.0
Freddy , mangler at file sine negle spidse så han ligner Kruger fyren , og derfor må han blive i husets varme kælder.
Men så stiller vi den inaktive men ikke mindre dejlige Auriel i flammerne sammen med Admin Makuro den slyngel og sidens mest lækre lady , Crasie ....
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 6/8/2014, 10:14
reder Makuro smider Auriel ud af vinduet han kan flyve den dims og efter lader Crasie :)
Clara Medusa og Millicent xD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 7/8/2014, 14:06
Redder Clara fordi hun skal strippe for medusa.
Medusa kan ALT så hun kan sikkert flyve ud af vinduet.
Jeg lader mig selv brænde op. Døden skal jo have en årsag anyway B
Så tror jeg at jayden , Nochi og payne står for skud :)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 9/8/2014, 23:15
Payne hende reder vi på Tarzan manere, eller noget der minder om det ^^ Jayden får et puf ud af vinduet ^^ og efter lader desværre Nochi :/
Hmm... Lamia, Jack white og Kane
Nochi Leder.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 11/8/2014, 19:40
Reder Lamia, Efterlader jack og smider Kane ud af vinduet! :P
Makuro, Medusa og Millicent!!! De 3 M'er! :P
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 18/8/2014, 14:15
Redder Medusa, smider Millicent ud af vinduet og efterlader Makuro. There will be a new leader! XD
Vladimir, Nochi og Maria! Lederne :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 20/8/2014, 14:10
reder Nochi, smider Maria ud af vinduet og efterlader Vladimir
Augustus, Phoenix og Dust
Nochi Leder.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 22/8/2014, 15:50
Redder Phoenix, Augustus ud af vinduet og efterlader Dust! :P
Sylvia, Lamia og Isabella
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 24/8/2014, 21:14
reder lamia, skubber Isabella ud af vinduet og efterlader Sylvia ^^