Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Melding til jer brugere. (adminnyhed) 8/3/2014, 15:30
Kære rollinger og brugere ^^
som mange af jer sikkert har opdaget, så er denne side blevet rets så inaktiv, det er noget af det forårsaget af at eksamener hos diverse brugere snart nærmer sig ^^ Men jeg stadigvæk i særdeleshed overrasket over inaktiviteten. Men okay det er nok også mest pga os admins skyld, at vi endnu ikke har fået siden helt struktureret og ordnet endnu...
Jeg håber virkeligt, at der er flere, som vil tilmelde sig skrivearbejde :)Da vi har hårdt brug for hjælp. (især da jeg er for det meste totalt væk pga min eksame og fordi jeg skal holde mit høje gennemsnit for at komme igennem kvote 1 på medicin uddannelse :))
I hvert fald vil jeg prøve at ser at få sat mig selv igang med arbejde på siden med den sparsomme tid, som jeg har, fordi jeg vil virkeligt ikke se denne side gå under pga inaktiviteten og hvis siden helt dør. SÅ VIL DEN KOMME TILBAGE! da så har vi til den tid styr på alt det, som der skal være styr på ^^
Yours Mama admin Medusa
Gæst Gæst
Emne: Sv: Melding til jer brugere. (adminnyhed) 8/3/2014, 15:57
til mit forsvar, så jeg presset af nogle ting, så har ikke rigtig haft mod på at gå igang, da jeg har været træt og en masse shit, men prøver o.o
Gæst Gæst
Emne: Sv: Melding til jer brugere. (adminnyhed) 8/3/2014, 16:05
Du siger bare til, hvis der er noget vi kan bidrage til siden med sveske mås ;) jeg personligt vil gerne hjælpe, så meget som overhoved muligt :)
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Melding til jer brugere. (adminnyhed) 8/3/2014, 16:09
Præcist som du siger, er grunden til jeg lidt inaktiv her på det seneste på grund af eksamens forberedelse og mange store opgaver som har taget for meget tid.
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Melding til jer brugere. (adminnyhed) 8/3/2014, 16:22
Kuuma ^^ Det ved du jo godt, at jeg ved, så det behøver du jo ikke at skrive :)
Konan. Du kan jo tilmelde dig skrivearbejdet som har været i en anden nyhed.
Nochi: True :)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Melding til jer brugere. (adminnyhed) 8/3/2014, 16:38
Sikker på det virker? :b sidste gang overså du da mig totalt :b
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Melding til jer brugere. (adminnyhed) 10/3/2014, 11:28
You know me… I would never let you down! D:
Men sygdom + afleveringer går ikke lige hånd i hånd >.o
Gæst Gæst
Emne: Sv: Melding til jer brugere. (adminnyhed) 13/3/2014, 10:47
Jeg tror ikke at sidens udvikling har noget som helst med inaktiviteten at gøre. Der sker åbenbart bare meget lort i øjeblikket.