Hejsa Rollinger :) jeg har allermest hørt dette fra andre sider, at folk havde beklaget sig over vores side, fordi vi havde for mange "skrigende" farver, hvilket kunne give folk hovedpine. Nu er problemet klaret, mig og Makuro har i hvert fald fået tunet de alle farverne på hovedsiden, dog mangler lige nogle af underforummerne, men det kan i sikkert vente på, da det tager lang tid at ændre alle farverne i forummerne. Håber at det er bedre for jer, og hvis ikke så sig endelig til :)
det har ikke generet mig, og genere mig stadig ikke, Misha ^^
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
så er de alt for "skrigende" farver i underforummerne også ændret til nogle lidt mere dæmpet :D
jeg her enig Micho ^^ men hvis der er nogen som føler at farverne var for skarpe så måtte vi jo hellere gøre noget ved det, så de kan holde ud at være på siden :D
^^ Det var det sammen med underworld, der havde de rene neongrønne farver, jeg elskede det :D Men vi fik så mange klager :D
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
øv det var ellers det, som jeg så gerne ville XD Nej der er nogle der er farvefølsomme, det overanstrenger deres øjne og de får så hovedpine :) Ligesom dæmpet lys hjælper på hovedpine :)