Som titlen så fint fortæller, så vil jeg i dette indlæg ganske kort fortælle jer hvad der sker med Genral Zolner.
Som aftalt med Medusa for evigheder siden, er han blevet bortført - og er ikke kommet tilbage endnu. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op med karakteren, men har valgt ikke at slette ham, blot lade ham sejle lidt mere rundt, til han finder en øde ø eller et eller andet i den dur. Ergo: Generalen er ikke aktiv pt - skal nok opdater når der kommer noget nyt.
Det betyder dog ikke at jeg, bagved jeres elsket Nikon (nej, mit spejlrefleks er Sony) forsvinder. I vil kunne finde mig på Salvador som vil fungere som aktiv bruger i fremtiden.
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Hvor er General Zolner?! 20/3/2014, 14:03
But i liked the general :(
Hmm ... Jamen velkommen til Salvador! May you have loades Of fun :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvor er General Zolner?! 21/3/2014, 13:02
*går op til general Zolner og prikker til ham med sit barnlige jeg og meget nysgerrig* Men hvad er den så? er den så død? Den ser da ellers levende ud for mig XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvor er General Zolner?! 21/3/2014, 15:31
Hmpft ...
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Hvor er General Zolner?! 21/3/2014, 18:03
Jeg vil bløde med jeg kunne få liv i ... Den ! 0:]
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvor er General Zolner?! 21/3/2014, 21:00