Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste

Hvilken en af billederne.
1
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_lcap27%NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_rcap
 27% [ 4 ]
2
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_lcap33%NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_rcap
 33% [ 5 ]
3
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_lcap27%NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_rcap
 27% [ 4 ]
4
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_lcap7%NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_rcap
 7% [ 1 ]
5
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_lcap0%NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
6
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_lcap6%NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_rcap
 6% [ 1 ]
7
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_lcap0%NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 15
 

ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 07:34

Halløjsa dejlige folkens :)
Jeg tænkte, at i stedet for, at jeg bare valgte et billede til forsiden, så synes jeg, at i kunne lige så godt være med til at vælge :) og evt komme med jeres egen, hvis i lyster :)

I skal vælge jeres top tre, og så kommer der en ny runde :) Desværre er der ikke den mulighed at begrænse jeres valg, så i kan sagtens stemme på dem alle sammen. SÅ derfor lader jeg jeres uskyldig komme jer til gode og regner med, at i er voksne (og kan tælle for den sags skyld) at i kun gør det tre gange. :)

Og hvis i finder nye billeder, så kommer de med i næste runde :) Når i har sendt mig en pm med billedet of course

Her er mine valgmuligheder :) og evt begrundelse

Det som vi oprindeligt havde :)
Jeg elsker dette billede for, hvor godt det er lavet og elsker, at man kan virkelig fornemme denne kamp for overlevelse, hvilket er basic hvad denne verden går meget ud på. Hvor verden er endnu kaotisk og mørk, hvor det er overlevelse af den bedst tilpassede, som i dette tilfælde er dette billede, som enten kan løbe eller skyde.
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) 1235-g10

Ja denne her er nok min top favourite, da den er så anderledes i forehold til andre, her ser vi, at selvom verden er fucked og selv personerne er skadet osv, så er der stadigvæk en vis håb, da de jo stadigvæk er i live.
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Family10


Denne her afspejler helt klart den ødelagte verden, hvor en enlig jæger vandre alene omkring.
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) 11708_10

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) 13954-10

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) 16535_10

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) S_t_a_10

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Stalke10



Sidst rettet af Medusa 15/1/2013, 07:47, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 07:39

WOW nice billeder! Very Happy Mange tak, fordi du vil lade os vælge det! Man bliver næsten rørt *står stadigvæk uden bukser på* Det er nice gjort og tænkt for den sags skyld, så føler man jo helt, at man er en del af noget *tårene dukker frem* Ej nu skal man ikke blive for sentimental Very Happy!

*gentager det sammen, da man er blevet lidt senil på de gamle dage*
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 07:40

Du har altid været en være finurlig fyr, det ved du vel godt Reinhard? :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 07:41

Hvad var det lige nu, som jeg skulle her?? *kigger forvirret omkring nu med uden skjorte på, hvor der dog sidder klæder på de asparges blege ben*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 08:07

Nå.... Ja ... Øhm...
Jeg havde så i går lavet flere liniers mening om billederne , da jeg stemte.
Det er forsvundet ! * leder bag mobilen *
Jeg vil væde med det er General Zolner der er begyndt at censurere hvad jeg skriver !
* militær folk !* * mænd!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 08:18

Hahah true story!! :D
Det er helt sikkert ham :D
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 08:38

Jeg kan bare godt lide billeder :D *Laller rundt i ring fordi nogen har forbandet mig med en nutteputte forbandelse x)*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 09:09

Det er en katastrofe, og det er Generalens skyld!
Jeg sov jo i morges, da jeg loggede ind....og har først opdaget nu at det var en ny tråd den her !
( eventuelle bemærkninger pakkes sammen og stilles på loftet til 2014)

- og ......derfor har jeg stemt forkert......stemmefusk! Jeg har stemt på billed 3 og 4 , fordi det gjore jeg i den første tråd! MEN MEN MEN nu er mit favorit billed, der ikke var til at stemme på før, nummer to, såååååååå der SKAL lægges en stemme mere til det bille, og nu må jeg ikke mere fordi jeg allerede har stemt.

* sukker...og skuler til Zolner* Så hvis du lige gider sørge for jeg beholder fokus en anden gang?

^^ Godmorgen fra Dumbo til resten af siden :)
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 09:15

Godmorgen Dumbo x)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 09:20

Millicent skrev:
Det er en katastrofe, og det er Generalens skyld!
Jeg sov jo i morges, da jeg loggede ind....og har først opdaget nu at det var en ny tråd den her !
( eventuelle bemærkninger pakkes sammen og stilles på loftet til 2014)

- og ......derfor har jeg stemt forkert......stemmefusk! Jeg har stemt på billed 3 og 4 , fordi det gjore jeg i den første tråd! MEN MEN MEN nu er mit favorit billed, der ikke var til at stemme på før, nummer to, såååååååå der SKAL lægges en stemme mere til det bille, og nu må jeg ikke mere fordi jeg allerede har stemt.

* sukker...og skuler til Zolner* Så hvis du lige gider sørge for jeg beholder fokus en anden gang?

^^ Godmorgen fra Dumbo til resten af siden :)

Godmorgen Dumbo.

Hvorfor er jeg skyld i alt hvad der gør galt, du kan bare tage at droppe det stenalder IT som du bruger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 09:34

Godmorgen Dust :)

Siger ordet nattesøvn dig noget General? Du æder af min!
Stenalderteknik.....oh please.....Appels nyeste produkter er fejlfrie....de skal bare lige tunes ind og rettes til , så detaljer som stavning OG mellemrum også lader sig gøre XD
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 09:42

Well jeg holder med millicent lige meget hvad jeg er imod militsen x)

KAOS ER LIVET :D:D:D:D

Sovet godt Milli mus? :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 09:51

Millicent mod Millitsen , det lyder sjovt :)
---------

Milli Mus ? Altså Dust..... Ligelovlig frisk til morgen , siden hvornår er vi på kælenavne?

Hmmm Zolner holdte mig oppe al al for længe, det er en virkelig dårlig vane han har fået, den mand! Hvad med dig.....sovet godt ? :)
* stopper lidt balance og fred ned i baglommen på Dust*
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 09:59

Well jeg er frisk og frejdi efter 4 timers søvn jeg blev holdt vågen af en slave Dust har på underworld så har heller ikke sovet så meget men heldigvis at jeg har ferie x) Og ja vi er på kældenavne vi har skrevet mere end et par beskeder nu x)

*Smiler over det Millie putter i min baglomme og er euforisk over at hun strejfede mein popo XD*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 10:00

Hey, det var mig der sagde godnat i går!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 10:23

Dust, du bør sove noget mere.....du bliver....overfølsom * tænker på bagdelen* XD

Og....Dust altså....mere end et par beskeder?? Du taber mig her.....og lad mig lige sige at der ikke er en regel der hedder ' når man når besked 10 så udløses retten til at give Millicent kælenavne'

Så skal vi lige forsøge med Miss.James?


Nikon Zolner, skal jeg få dig til at stå skoleret ? det VAR faktisk mig der sagde at jeg ikke nåede mere og dig lamsebasse ( ja Dust, andre regler gælder for mig, hahaha) der så skrev du ville gå i seng så.
Du er ansvarlig for min manglende nattesøvn, helt som Duste's slave er for ham XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 10:30

Mææææh ...
Mæh, mæææh mææææh! >.<
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 10:33

* Smækker et eller andet emblem på sit bryst *
Millicent har overtaget millitsen xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 10:37

Nmæææh!

Drop det! Vi kan god kæmpe om det, hvis det er!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 10:45

Er den kamp ikke allerede kæmpet- og vundet, af mig?

* driller*
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 10:47

Jammen missy Jamseon jeg vil gerne give dig et kældenavn x) Det er sådan min syge tankegang fungere x) vil du have kage som betaling for at jeg giver dig et kældenavn? x)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 10:51

Du vil aldrig vinde over mig! Du har ingen beviser!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 11:10

* Griber fat om Nikon Zolners slips *
Du har allerede tabt, General Zolner........admit defeat !


* smiler*
Dust....jeg vil reagerer bedst på bare Millicent, og nej.....bestikkelse lapper jeg heller ikke i mig.
Egenlig er jeg møg besværlig.
:)
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 11:13

Lige som Medusa x) Og jeg vil da helt sikkert gerne hjælpe dig hvis militsen skal ned med nakken de har også været ude efter Dust et stykke tid x)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime15/1/2013, 11:21

* high fiver Medusa* :)

Ja? Nu må vi se....
Millicent har ikke mødt generalen endnu, fordi NOGEN ikke tog hende med i plottet XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Empty
IndlægEmne: Sv: NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)   NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Afstemning af forside billede.
» Vil i have? (afstemning)
» Evaluering om world event :) afstemning
» The Rose (Billede) + Digt.
» FINAL VOTE!! Om forside billede:D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: