Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Times have chanced since last(Bloodknight)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime2/2/2016, 16:53

Tid: aften
Sted: new Miami
Vejr: overskyet
Omgivelser: befolket

Gadernes befolkning var lige så stille ved at aftage, i takt med at aftenen begyndte at tage over, og mørket og kulden begyndte at ingyde at nattens skummelheder var på vej. Kun de mere modige væsner, kunne finde på at bevæge sig rundt udenfor, især i disse februar tider, hvor det stadig var korte dage med lys, og lange nætter med mørke, så der var stadig god tid for skumle væsner, til at lave ballade i ly af de stadigt forlængede nætter.
Var man alligevel en af dem, der bevægede sig ud på denne nat, kunne man risikere at krydse veje, med en mørk og stærk aura, der føltes som om den gav omgivelserne en kold, og forholdsvis død atmosfære. Denne stærke aura tilhørte Dust, der var dukket op som ud af det blå, da han var trådt ind på det fysiske plan, på hans vej mod en lokal kro der var kendt som en af de steder, Dust plejede at dukke op. Den slags vane steder, havde sine fordele og ulemper, fordelen var at hvis nogen ledte efter ham, fordi de havde brug for ham, kunne de lede der og håbe de var heldige, mens ulempen var at fjender også kunne finde ham der. Heldigvis for ham, var hans navn enten frygtet af fjender, eller ukendt for dem.

Som en let, kølig brise passerede forbi Dust, blev det afsløret at kun en ting ved hans fysiske fremtoning i mellemstadie, var blevet ændret i det sidste lange stykke tid. Den løse sorte trøje, og de lange bukser var det samme, det sorte tykke læderbælte, med dødningehoved bæltespændet og de 3 sjældne daggerts var stadig det samme, og den sorte long coat var den samme, med dens alsidige plads, og mystiske indehold. Men våbnet Dust gik med var langt fra det samme, som det han plejede at gå med, for hvor han engang normalt bar 1 eller 2 sværd, fra en samling på ialt 7, gik han nu med en le, der emmede af styrke, magi og mystisk nok også liv, hvor sidst nævnte blev bakket op af det faktum, at der var et øje på hver side, af det punkt på leen hvor bladet udsprang. Denne le var noget særligt, og den repræsenterede et stærkt redskab for dens ejer, da den bestod af alle hans 7 sværd, samlet i denne ene le, så de til hver en tid var tilgængelige, når Dust skulle bruge dem.

Det tog ham ikke endvidere lang tid, før Dust var kommet frem til den kro, der havde været mål for hans gå tur, på denne aften, og da han trådte ind af døren, blev hans næsebor mødt, af den liflige duft fra kroens køkken. Kendte man Dust'es nuværende vaner, siden han blev grim reaper, var det forståeligt at et af hans vane steder, var et sted der var kendt for deres friture burgere, en burger så fedtet at man følte vægten stie, bare man snussede til duften af dem, og siden junkfood var blevet Dust'es livret, var dette et sted han kunne lide at komme.
Dust satte sig i en bås, og der gik ikke lang tid før han modtog service fra selveste kromutter, der kom over med et stort glas mystisk væske, som hun stillede foran ham med et smil, selvom han endnu ikke havde bestilt noget. Kromutter bliver stående hos ham i lidt tid, for at bygge snakke lidt med ham, da det endnu havde været lang tid siden, de sidst havde set til Dust her på kroen.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime2/2/2016, 19:19

bloodknight sad på et tag og kigge på de mennesker som nu en gang gik rundt og ikke var gået ind i nu og dufte til deres frygt og hørte på deres hjerte slag da bloodknight kunne fornemme et andet væsen som gik i bland menneskene nede på gaden bloodknight prøve og finde ud af hvad det var ved og op tage duften fra det væsen som gik nede på gaden bloodknight holde øje med det væsen som gik der ned og blev pluslig forstyrre af duften af mad.

mad fungere som en tiltrækning på bloodknight fordi han ikke hade spist i lang tid på grund af kulden så alle dyrene var enden gået på vandring eller søgt skjul for vinteren så i mangel på energi søgt bloodknight lige mod det sted hvor duften af mad kom fra da han kom der hen for ikke og blive set gjorde han kokken og de mennesker i køkkenet bange og tog så meget mad han nu en gang kunne have på sig og flugte derefter op på taget igen for og side og spise i fred for alle de mennesker og andre væsner som nu en gang gik rundt i byen eller sad på kroen.

bloodknight sad oppe på tage bag skorstenen og spiste lige den mad han hade fået taget til sig i køkkenet bloodknight kunne mærke hvordan energien kom igen imens han spiste og bloodknight sad der og slappe af efter han hade spist og overveje og finde mere mad fordi han var så sulten
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime2/2/2016, 21:24

Dust og kromutteren, rettede begge deres øjne mod køkkenet, samtidig med at Dust tog en slurk af sin drikkevare, da det lød som om noget skræmte kokken og hans køkken drenge. Dust med hans mangfoldighed af sanser, kunne genkende følelsen af væsners aura, så han kunne mærke det var Bloodknight, og blind som han var, kunne han høre hvad han lavede ude i køkkenet, efter at han havde skræmt køkken folket væk.
Dust tømte sin drink og rejste sig, undskyldte sin hurtige exit, og efterlod en ekstra betaling for sin drink, og for hvad end der var blevet stjålet i køkkenet, før han forlod kroens hyggelige lokaler, for at gå ud i den kølige nat. Det var en fordel at han var typen der arbejdede med tracking, for han havde lært at pejle sig ind på andres aura signatur, så når først han havde sanset den for nyligt, kunne han bedre spore dem når de var i nærheden. Det var på denne måde han kunne mærke Bloodknight, mærke at han sad oppe på taget og gemte sig, og som et spøgelse forsvandt han ud i den blå luft, blot for at dukke op ved skorstenen, som Bloodknight sad og spiste ved.

"Jeg må indrømme, at jeg ikke havde regnet med at se dig sådan her! I gang med at spise stjålen mad fra en kromutters etablissement, i stedet for at gå ind af døren, som det værdige væsen, jeg regnede dig for at være!" sagde han roligt, og drejede hovedet i retning af Bloodknight, for at fortsætte sin indledende samtale med ham "Men du er trossalt mere en jæger, og den slags kan være svært at klare sig på, når der ikke lige just bugner af let tilgængeligt føde, ude i naturen! Men hvorfor stå og lytte til mig der ævler, når der er langt mere interessante ting i farvandet? Mad manglen sat til side, hvordan går du så og har det min gamle ven?en som Bloodknight, burde kunne lugte forandringerne på Dust, fra sidst de havde mødtes. Sidst de havde set hinanden, havde Dust stadig sin sand frugt evner, og siden Dust blandede blod i sit sand dengang, havde han altid haft en destinveret lugt af tyk blod og sand, men nu hvor den evne var blevet skiftet ud med hans reaper evne, burde den destinveret lugt af sand og blod, være skiftet ud med en bemærkelsesværdig lugt af død, som om den lige som hans tidligere lugt udsprang fra hans krop, som var det hans naturlige duft.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime2/2/2016, 23:25

bloodknight sad stille og spiste vider og stoppe efter dust var færdig med og snakke "jeg har det fint og min lugt sans er ikke hvad den har været efter jeg har haft brække snuden i en kamp derfor jeg ikke kunne genkende lugt plus mine sanser er svække fordi jeg næsten ikke bruger dem mere ude i skoven efter jeg har skramt alle andre væsner væk fra skoven.. men hvordan går det med dig min gamle ven???"

bloodknight begynde og æde igen for og få sat sulten
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime3/2/2016, 18:49

"Jeg havde ikke regnet dig for at være typen, der kunne finde på at falde af på den! Er du ved at blive gammel, eller er du blevet for magelig uden mig, til at lave kaos i dit liv?" spurgte han med en rolig stemme, selvom han egentlig lavede lidt venskabeligt sjov med ham. Det var trods alt lang tid siden de sidst havde set hinanden, så Dust tænkte at det kunne være praktisk, at lave lidt sjov for at løsne op mellem dem "Der er sket meget for mit vedkommende, siden sidst vores veje skiltes! Som du nok kan huske, besad jeg sidst en sand evne, men den er blevet skiftet ud med min grim reaper evne! Jeg arbejder nu med at hjælpe de afdødes sjæle, med at komme videre til efterlivet, og ved siden af det har jeg mine sædvanlige planer, om at samle artefakter, evne givende genstande, og skabe ny teknologi, der kan revolutionere den verden, vi allerede lever i! Nå ja derudover har jeg også overtaget shadows of the raven, det er dog ikke alle der valgte at blive efter Medusa forlod dem, så dem der blev tilbage hos mig, gik med til at vi kaldte klanen the offspring i stedet! Så der er sket meget for mit vedkommende siden sidst!"


Med en rolig bevægelse, tog han sin le af ryggen, så han kunne læne sig op af skorstenen i stående stand. Han placerede bunden af leen mod taget de var på, og foldede fingrene over bladet.
"Jeg har faktisk længe tænkt på at spore dig, men efterhånden som jeg fik mere travlt, blev det lidt mindre aktuelt på det tidspunkt! Men lige pt har jeg mere tid, og jeg havde egentlig tænkt på, om du kunne være interesseret i, at fornye dine egne evner? Jeg ved du har din bersærker evne, men siden den er indlært kan den nemt skiftes, hvis altså du har lyst, men efter vores sidste møde, fik jeg aldrig nævnt at du har mulighed for en sekundær evne, så selv hvis du ikke har lyst til at skifte din nuværende evne, kan du stadig få dig en ny en! Hvad siger du til det?" spurgte han roligt, og så på Bloodknight med hans blinde øjne. Dust besad efterhånden en enorm samling af genstande, der kunne videregive evner, til hvem som helst der kunne rumme en ny evne, og siden Bloodknight havde plads til 2 magiske evner, og var en som Dust stolede på efter de ting de havde oplevet sammen, var Dust villig til at booste Bloodknight med op til 2 nye evner, hvis han ønskede det.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime6/2/2016, 15:20

"jeg har været udhungret i længer tid og har ikke haft samme styrke som jeg plejer så har ikke kunne forsvare mig selv som jeg plejer" bloodknight sad stille og skifte til hans menneske form og tog en smøg frem og tænde den "der er sket en del dene ulve flok jeg var leder af sidst vi så hinanden er blevet splitte op i 3 flokke som kæmper mod hinanden for og få skoven for sig selv"

bloodknight sad i længer tid og tænkte over dust'es tilbud
"tænker lige over det du tilbyder mig"

bloodknight kigge på dust og sage "vi finder hinanden på et sener tidspunkt har lige nogle ting jeg skal have klare"

bloodknight satte af og i det han satte sig skifte han til sit halve mennske/varulv og hoppe fra tag til tag og ud mod en nedlagt gård hvor der var en som han længe gerne har ville have finger i på grund af de skader han har forvoldt ham og hævne togter han har lavet igennemmen hele skoven og ødelagte jagt områder som bloodknight pleje og bruge nå han jage
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime6/2/2016, 23:31

"Jeg havde ikke regnet med, at en flok med dig som leder, kunne falde fra hinanden på den måde, men selvfølgelig med de tider vi har nu, kan alt vel ske selv for de stærke! Men som livet har lært mig, må selv de stærke udvikle sig, konstant tilpasse sig for at klare sig, med de kaotiske tider vi lever i!" sagde han eftertænksomt, mens han fremdrog en cigar som han satte i mundvigen og tændte, da han havde færdiggjort sin sætning. Dust havde måske gennemgået nogle markante ændringer, siden sidst de havde set hinanden, men hans til tider filosofiske eller skøre tankegang, eller hvad man nu ville kalde det, var der stadig inden bag de blinde øjne, og den tykke cigar røg der spredte sig fra hans mundvigen. De skinnende rubin røde pupiller, blev rettet mod Bloodknight igen, imens han tog cigaren fra mundvigen, og lyttede til hvad han sagde "Det skal du have lov til, men vent nu ikke alt for længe, du ligner en der godt kunne trænge til opgraderingen!" sagde han i hans sædvanlige rolige toneleje, selvom han egentlig mente det lidt drillende, med at Bloodknight godt kunne trænge til en opgradering.


Dust havde ikke meget at sige til det sidste Bloodknight sagde, han nikkede blot roligt med hovedet, som et tegn på at han forstod, før han så på mens Bloodknight satte af, og skiftede til sin mellem form, på hans vej mod hvad end det var han skulle klare. Dust rettede sig op, tog sin le og placerede den på ryggen, og gik mod kanten af bygningen, mens han sugede på sin cigar. Han hoppede ned fra taget, og landede lydløst på gaden før han pustede røgen ud, og som han plejede gik han ned af gaden alene, før han forsvandt for det blotte øje, ved at skifte til spøgelses planet, da et nyt job kaldte på ham. Man kunne da heller ikke få tid til både at møde venner, og få sig et ordentligt måltid mad, uden at nogen skulle dø, og nægte at komme videre til efterlivet, og siden Dust var den eneste reaper her på planeten, lige hvad han vidste af, måtte han jo tage sig af problemet og hjælpe hvem end det var, med at komme videre.
Det tog dog ikke lang tid denne gang, før Dust kom tilbage til det menneskelige plan, og derved blev synlig for andre igen, men i godt og vel 10 sekunder så han anderledes ud, da han var klædt i sorte robber, der fik ham til at ligne en rigtig manden med leen, men dette varede som nævnt kun kort, og som med et blink med øjnene, forsvandt disse robber og Dust lignede atter sig selv igen, som han ellers plejede i sit mellemstadie. Han havde efterhånden gået så langt væk fra den kro, han ellers havde tænkt sig at spise på, at han ikke rigtig gad gå tilbage dertil, så han valgte at gå hen til en nærtliggende pølsevogn, da duften af junkfood tiltrak ham. Han fik sig noget at spise og drikke, før han fandt sig en vej op til et bygnings tag, hvor han satte sig ned og begyndte at spise.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime10/2/2016, 17:25

"som du selv siger dust det er tiden der gør det og kan man ikke gøre så meget ved"

bloodknight kom ud til det område hvor han hade hørt at denne kæmpe trold holdt til...

bloodknight skifte til sit 3 stage så han var helt vareulv og sad i et træ og holde om han kunne se trolden nogle steder pludselig kan han høre nogle tunge fod trin bloodknight hoppe hurtigt og stille højre oppe for trolden var omkring 2.50 til 3 meter høj så for en sikkerheds skyld hoppe bloodknight højre op og vente på trolden kom hen under det træ hvor han sad...

bloodknight vente nået tid og pludselig dukke trolden op lige nede under ham bloodknight hoppe ned i hovedet på trolden og krasse ham i hele ansigt og prikke øjne ud på ham trolden gik helt amok og slog på alt der var rundt om ham bloodknight løb op af et træ og med retning mod trolden satte han hård a på træet og fløj lige ind mellem bene på trolden og rev trolden's inder sider af knæene op så trolden faldt til jorden med et brag hvor efter bloodknight hoppe op og jave sine klør langt op i nakken og vider op i hjerne på trolden så den død på stedet ud tøven gik bloodknight og åbne munden på trolden og skar tungen ud på ham og vælde om ved siden af trolden og lå der og prøve og få pusten igen

bloodknight kunne godt mærke at det var lang tid siden han hade brugt så mange krafter som han hade i denne kamp. bloodknight rulle hen til det nærmeste træ og satte sig op af det og vente på hans puls var faldet så meget så han kunne skifte til sin menneske for igen og få en smøg
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime10/2/2016, 19:43

Den kommende død af et væsen, forstyrrede Dust midt i hans mad, ved at "kilde i hans grim reaper sanser", og med et suk rejste Dust sig op, færdiggjorde det sidste af hans mad, og satte af i den retning døden ville forekomme, samtidig med at han forsvandt ud i den blå luft. På grund af tidsforskellen der var på åndeplanet, i forhold til det virkelige plan, nåede Dust frem til Bloodknights kamp, før han var blevet færdig med at besejre trolden. På grund af hans indbyggede reglement, kunne Dust ikke tillade sig at blande sig i kampen, fordi en af dem ville dø i denne kamp, og den slags var ikke op til Dust at blande sig i, så det var først da Bloodknight havde besejret trolden at han dukkede op.

Mens Bloodknight sad og prøvede at få pusten dukkede Dust op foran troldens lig, og på grund af at han var på arbejde, var han iført sit grim reaper tøj, der fik ham til rigtig at ligne en manden med leen, selv til trods for cigaren der sad i hans mundvige, og de regelmæssige cigarrøgs skyer, der kom fra ham. Dust løftede hånden så man kunne se den boks han havde med, og i et kort øjeblik kunne man se troldens ånd rejse sig fra liget, før den blev suget ind i boksen, og på den måde fanget. Han gemte boksen væk under reaper tøjet, som kort efter forsvandt, så Dust nu var iført hans sædvanlige tøj, før han gik hen og satte sig ned ved siden af Bloodknight, tog et hvæs på sin cigar som han tog ud af mundvigen, og pustede så røgen ud, før han så på Bloodknight.

"Du har vist virkelig brug for en opstramning, hvis du vil tilbage i din gamle form! Har du overvejet et fitness program, eller noget i den retning?" sagde han roligt, og smilede sit tomme smil til Bloodknight, før han tog endnu et hvæs på cigaren.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime18/1/2018, 21:23

bloodknight sad stille og tog sin pakke smøger frem og tog en smøg ud og tændt den imens han kigge på dust.. "jooo lidt gør jeg vel nok men mangler osse energien fra al den mad jeg plejer og spise som trollen har skramt væk fra skoven'" bloodknight holdt en minder pause for der og tage en slurk af den vand flaske han hade på sig... "så som jeg fortalte dig tidliger var det så ham der var skyld i jeg næsten ingen krafter har haft og alle ting er gået galt med ulve flokken"

bloodknight rejste sig op for og tage tilbag til den lille flok han nu hade tilbag af ulve for og samle lidt energi til og jage den kommene nat og for stadig og tænke over dust'es tilbud imens han skifte til sit 2 stage af sin ulve form og begyndt og drage mod det sted hvor den lille flok han holdt til ved gemte sig så han kunne få sove lidt og få energien igen.


På vejen tilbag til den lille floks tilholds sted var han så heldi at han stød på en lille flok hingemavet vildsvin bloodknight sad på lur i et stykke tid for og finde ud af hvad for et hingemavet vildsvin der var den var anføreren for den lille flok og efter et stykke tid hoppe han stille op i træ for beder og kunne hold øje med dem og hvis han var heldig kunne slå dem alle ihjel så flokken hade mad nok til de næste par dag bloodknight hoppe ned og begyndt og slagt det ende hingemave vildsvin efter det ande og efter han hade slår næsten dem alle ihjel samle han dem sammen som han hade slået ihjel sammen og tog dem med hjem til flokken som blev meget glade for og se alt det kød han kom hjem med det var et helt fest måltid som bloodknight hade bragt med tilbag til flokken han lage det og rev et ben med låret på af og tog med ind i hans hule for og spise det og der efter lægge sig og sov
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime23/1/2018, 21:41

"Jamen så er det jo godt, at truslen mod flokkens fødekilde, og derfor flokken som helhed, ikke længere udgør en trussel!" sagde han roligt, og viftede sin cigar i retning af trolden, da han omtalte den under navnet truslen, før han tog et hvæs mere af den selv samme cigar. Eftersom der ikke var så meget mere at snakke om, skildtes deres veje for denne dag i stilhed. Dust gik hen til troldens lig, og samlede nogle ting fra den, der kunne bruges til nogle af hans eksperimenter, før han selv forsvandt lydløst fra stedet.
Siden han ikke brugte tid på ting såsom at sove, brugte Dust natte timerne på mere produktivt arbejde, i hans magiske evne lager. Han vidste hvordan væsner som Bloodknight tænkte, eller som minimum hvordan han fungerede, så han brugte sin tid på at indsnævre hvilken slags evne, der kunne være mest brugbar for en som ham, og samtidig kunne være noget han selv så mening i. Det tog dog ikke lang tid for Dust, at indsnævre hvilken slags evne han ville tilbyde, men alligevel gik han lidt i stå, da han stod med djævlefrugten i hans hånd.

Sidste gang han havde givet en djævlefrugt til nogen, var da han gav en til varulven Phoenix. Hun havde været en lærling hos ham i en kort periode, mens han oplærte hende i at bruge ildfrugten, men siden den tid, havde deres veje skildt dem så meget fra hinanden, at det virkede som om, Phoenix ikke ville have noget med ham at gøre længere. Han kunne ikke lade vær med at tænke på, om det samme ville ske, hvis Bloodknight valgte at sige ja til denne frugt. Så meget var kommet ud af at han selv havde spist sandfrugten, det meste af det var godt, da det havde givet ham styrke, og bragt ham til der hvor han stod nu, men indtil videre havde disse frugter også bragt ham så meget ensomhed. Ville denne ensomhed fortsætte med at komme til ham, så længe han spredte frugterne, eller ville det være bedre, hvis han bare beholdt dem for sig selv, og lod verden klare sig uden dem, som den havde gjort i så mange år?
Tiden gik, og efter omkring 12 timer, forlod Dust sit gemmested, for at samle nogle sjæle op. Han vidste at ved at bevæge sig rundt ude i New Miami, gav han Bloodknight en bedre mulighed for at opspore ham, og siden valget omkring en mulighed for en ny evne lå på hans banehalvdel, havde Dust ikke tænkt sig at opspore ham, da det kunne virke plagende, så ved at bevæge sig rundt i byen, kunne Bloodknight selv vælge, hvornår de skulle mødes, hvis altså han ville mødes igen.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime4/2/2018, 15:49

"flokkens sikkerhed er ikke over når de 2 andre flokke har fået nyde leder som de beder kan med ind med mig"


bloodknight lå i sin hule og tænkte imens han rense sine tænder med den ende klov fra hingemave vildsvin'en og vågne nogle timer sener af noget larm der var uden for. Blodknight rejste sig op og gik hen til åbningen på den hule hvor han hade sove i og så til sin frygt 25 skindjager som var ved og fange ulvene i flokken for og tage dem væk. bloodknight skifte til sit fulde varulve stagtie og brugt mørke til sin fordel og begyndt og slagt den ene skindjager efter den anden og befrie ulve flokken på samme tid. Bloodknight hade drabt cirka omkring 10 til 15 af skinderjagerne da han mærker noget koldt snitte hans ryg bloodknight vender sig om og ser en knægt der nok ikke har været mere ind 12 år så med et 2 håndsvær i hånden klar til og forsvare sig hvis bloodknight nu ville angribe ham bloodknig slår sværen væk og går hen og slår drengen bevisteløs og begynder og slår de sidst skinderjager ihjel.

Bloodknight gemte knægten som budsender og sendte ham tilbage til den lejer de nu var kommet fra med budskabet om at det samme ville ske næste gang de ville prøve og indfange flokken af ulve

bloodknight smed sig på jorden efter og have brugt så meget energi at han næsten ikke kunne bevæge sig for og opbygge nok energi til og kunne rejse sig og gå hen og tage noget mad og hen til den bæk der løb lige op ad hvor flokken holde til for og tage noget vand der efter gik han tilbag til flokken for og berolig dem at faren var over for de kunne slappe af bloodknight gik derefter op på en klippe afsats hvor han pleje og side når han skulle slappe af og rense tankerne og tænke over tænkene bloodknight sad der er i omkring 2 timer og tænkte over det som dust hade givet ham tilbud om og valgt til sidst og opsøge dust bloodknight sad længe og tænkte over hvor dust måske kunne gemme sig det mest åbenlysne sted ville være inde i byen hvor bloodknight selvfølge hade og være på grund af alt den lam der var. Bloodknight måtte jo bide nive sig i arme og tage ind til byen og lede efter dust.....
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime11/4/2018, 15:45

For en som Dust der efterhånden havde oplevet så meget tid, at han ikke havde nogen fornemmelse for tid, andet end ved at se om det var dag eller nat, eller kigge på et ur som han vidste var indstillet efter den lokale tid, var det svært at vide hvor længe han havde vandret rundt i byen, før hans reaper evne fortalte ham at der forekom død ude i skoven. Siden han lige der stod midt på en gade, og ikke gad nysgerrige blikke fra de få væsner der nu var ude på dette tidspunkt, mens han kiggede i sin bog, valgte han at gå ind i en mørk gyde, før han fremdrog sin bog, udvidet den til fuld størrelse, og åbnede den så han kunne se, om der var nogen sjæle fra de afdøde ude i skoven, der havde brug for hans hjælp til at komme videre til den anden side.
Ved blot at holde øje med lokationerne på de første par sider, kunne han se at der ikke var brug for ham derude, men han bladrede alligevel længere ind i bogen for at se nærmere på, hvad der var sket derude. Det tog ham ikke lang tid før han fandt dem, og siden han kunne se på deres døds beskrivelse, hvad der var sket med dem, kunne han ikke lade være med at smile et af hans følelses forladte smil, da han kunne se hvem der var årsagen til deres død. Hverken det at de var blevet dræbt, eller det faktum at de var blevet dræbt af Bloodknight undrede ham ikke det mindste, dette var trossalt en verden lavet af kaos, men han fandt det stadig sjovt at se, at der fandtes væsner som Bloodknight, der ikke havde det mindste problem med at dræbe, lige som han selv havde det, men modsat ham ikke altid behøvede nogen særdeles grund til det.

Efter han havde kigget sin bog igennem for at se om der var andre relevante informationer han kunne bruge til noget, lukkede han den igen, minimerede den og lage den væk i sin inderlomme, før han genoptog hans færden rundt i byen igen. Med jævne mellemrum, sørgede han for at cirkulere forbi områder af byen, der lå i retning af hvor Bloodknight befandt sig i skoven, bare for at holde øje med om han kom ind i byen, eller var på vej i retning af den. Det var dog først efter nogle timer, at han lage mærke til følelsen af Bloodknights aura, som nærmede sig byen, og da han observerede denne følelse, bevægede han sig hen til udkanten af byen, og satte sig på toppen af en bygning, så han kunne se når Bloodknight ankom.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime11/4/2018, 20:07

bloodknight kom til udkanten af skoven og kunne se byen et stykke væk plus han kønne høre alle de mennesker som snakke i nogen af de først huse han ville komme til han gik ind til udkanten af byen og stoppe og stod og fik færden af dust var i nærheden "kom frit frem ingen gemme lej er jeg for gammel til" bloodknight grine lidt ind i sig selv efter han hade sagt det og vente på dust ville dukke op et eller andet sted eller giv ham et tejne hvor han er...

bloodknight tænder en smøg og stiller sig op af en hus mur og står og venter...
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime12/5/2018, 11:45

"Jeg ville ikke ligefrem kalde det gemmeleg, når jeg åbenlyst sidder der oppe som en gargoyl, til skue for alle der ellers gider at anstrænge sig nok til at kigge opad mod himlen, i stedet for nedad mod jorden!" lød det fra Dust, efter han var hoppet ned fra det tag han sad på, så han kunne se på Bloodknight på en mere ligeligt øjenhøjde "Men på den anden side forstår jeg dig godt, jeg fanger nogle gange mig selv i at stirre ned i jorden, når ellers jeg lader mit sind køre på auto, så det er vist ikke helt unormalt!" han fandt en cigar frem fra et etui i en af hans inderlommer, så han kunne tænde op i den, før han gjorde tegn til at Bloodknight skulle følge med ham, hvorefter han begyndte at gå.
"Jeg går ud fra at du har fundet ud af, om du vil tage imod mit tilbud eller ej?" spurgte han roligt, mens han ledte dem ind i en af de mere stille og skumle områder af byens udkants område. De skulle dog ikke gå langt, før de kom ind i hvad der så ud til at være en blindgyde. Dust tog sin le frem, og brugte spidsen af den til at røre nogle bestemte sten på væggen, hvilket i sidste ende resulteret i, at en passage af nedad gående trapper åbnede sig for dem, som de kunne gå ind af. Væggen lukkede sig bag dem, i takt med at de gik ned af trappen, og lys tændte sig langs væggene så Bloodknight kunne se noget mens de gik.

Man kunne godt mærke dette skjulested lå dybt, for luften var køligere dernedde, og at dømme ud fra hvordan lysene var lidt langsomme om at tænde op, var det noget der kun tændte, når Dust kom derned sammen med nogen andre. Da de kom frem til det første rum, der havde en cirkulær form med velslebne vægge, og var designet som en slags studie stue, med sofaer, borde og lignende, var det tydeligt at Dust havde været alene dernedde meget, for det så ud som om han studerede flere ting derinde, og havde gjort det længe.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime14/5/2018, 19:47

"ja er lidt dovn og så for og holde øje med om der er nogen fælder" sage dust alt imens han fulgte efter dust

bloodknight stirre noget da han stod og trygge på den der væg med sin le. da de gik ned og trapperne kunne bloodknight godt se men ikke lige så godt som hvis han skifte til varulv.

bloodknight måbe noget da de kom ned i studie rumme.

"ja har tænkt over det og tager mod dit tilbud. men hvad konsekvenser har det????"

bloodknight gik rundt og kigge men uden og rør nogen ting
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime15/5/2018, 13:06

"Godt, det betyder vi kan fortsætte det her, i en betydeligt mere vigtig retning!" sagde Dust roligt, og gik hen til en tom del af væggen, hvor det så ud som om der burde være en dør, men hvor der lige nu ikke var nogen "Konsekvenser? Hvis du mener konsekvenserne ved det faktum at jeg giver dig en ny evne, så bør du ikke være bekymret, jeg kræver som sådan ikke noget i bytte for at give dig dette! Men hvis du gerne vil have at dette er en form for ligeværdig byttehandel, ville det være behjælpeligt, hvis du holdt øjne og øre åbne, hvad angår evnegivende objekter, og lod mig vide hvad du høre derude, når ellers det er muligt!"
Han strøg en hånd ned langs den blottede væg, hvilket aktiverede en form for magisk forbindelses lås, der åbnede en dør ind til et rum, som ikke så ud til at være bygget som værende en del af dette skjulested, men derimod et rum man kunne få adgang til fra hvor som helst, hvis bare man vidste hvordan man skulle få adgang til det og havde nøglen til det. I det Dust gik derind, tændte diverse lys derinde, og afslørede hvad der måske mest af alt kunne defineres som et galleri, der fremviste en utroligt stor samling af objekter, der alle indeholdte en evne. Rummet indeholdte alle mulige genstande, lige fra våben, skjolde og rustninger, til frugter, smykker og andre genstande der enten lignede pynt eller beholdere.

"Jeg må bede dig om ikke at røre ved de ting der er herinde, medmindre det er noget jeg giver dig, da nogle af objekterne i dette rum, har deres egen vilje og kan være relativt fjendtlige!" sagde Dust roligt, mens han gik hen til en væg fyldt med enkelte rum, alle lige stor nok til at indeholde en grøn frugt hver, med sirlige mønstre på overfladen, og med et navn skrevet under dem, der indikerede hvad for en frugt der stod i det tilhørende rum.
"Imens du overvejede mit tilbud, har jeg gået og tænkt på, hvad for en evne der ville passe bedst til en person som dig, og ind til videre er jeg kommet frem til, at en djævlefrugt med dyre forvandlings evner, ville være det bedste!" sagde han og så på Bloodknight med sit følelses tomme blik "Hvis du kan huske den sand evne jeg havde engang, den kom også fra en djævlefrugt, så disse frugter er beslægtet! Frugternes ulempe er at man ikke kan svømme, og vand svækker den evne de giver, men udover det er evnen helt og aldeles fantastisk, i de rette hænder! Desuden, de frugter der giver spiseren en dyre form, har noget tilfældes med varulve, da evnen i bund og grund minder om det varulve kan, bortset fra at man kan vælge andre dyr end ulve! Hvis du er interesseret i denne type evne, skal du bare vælge et dyr, og den er din!"
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime15/5/2018, 22:55

bloodknight kigge rundt alt imens at lytte hvad dust sage til ham.

bloodknight tænkte over mange dyr som han hade set men mest på slanger fordi de minde ham om sig selv i person og som han synes ville passe best til hans varulve form... "har disse frugter nogen virkning på mig i person og på mig som varulv" sage han stille til dust uden rigtig og kigge på ham..

der gik noget tid før bloodknight sage den frugt han hade valgt "har du en dyre frugt med slange for synes det er det dyr der klinger best med min varulv" sage han til dust alt imens han kigge på ham....
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime30/5/2018, 20:40

"Ja, frugten vil have en negativ effekt på dig og din varulve form, lige meget hvilken frugt du vælger, disse frugter deler nemlig den negative effekt, at brugeren ikke kan svømme, fysisk kontakt med vand vil svække dig, alt efter hvor meget vand du bliver udsat for, og hvis du bliver udsat for nok vand eller en speciel type sten kaldet havsten, vil din evne fra frugten blive sat ud af kraft! Men udover det, vil der ikke være nogen bi-effekt på dig eller din varulve form!" sagde han roligt, og flyttede sit blik fra frugterne til Bloodknight.
Dust havde efterhånden lært meget om disse frugter, især efter han selv havde brugt en af dem, så han vidste hvordan det føltes, både at bruge kræfterne, men også at føle svagheden fra frugten. Desuden havde han lært meget af at samle frugterne, samt at træne nye brugere i at bruge dem, så når det kom til stykket, kunne Bloodknight ikke være i bedre hænder, hvad angik hans kommende brug af en djævlefrugt.

"En slange-slange frugt?" sagde han tænkende, og så op på hylderne igen, ikke fordi han behøvede at lede, men mere som en ren vane, da han vidste præcis hvor han havde den model, der passede til Bloodknight. Med en rolig håndbevægelse, tog han en af de sirligt mønstrede frugter ned fra dens plads, vendte sig mod Bloodknight og smillede til ham "Hvis en slangeform er hvad du leder efter, så er det her frugten for dig! Jeg må dog fortælle dig, at gennem den tid jeg har studeret frugterne har jeg lært, at spiseren af djævlefrugter med dyre form evner, får 2 dyreformer lige meget hvad for en de spiser, den ene er et mellem stadie mellem menneske og dyr, den anden er dyrets fulde form! Men denne tilføjelse af former, kan ikke blandes med nogen af dine varulve former!"
Han så afventende på Bloodknight, for at se hvad han ville sige til det, mens han holdt frugten frem mod ham. Hvis han ville have frugten, skulle han blot tage den og tage en bid af den, så ville kræften fra frugten være hans.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime13/6/2018, 18:55

bloodknight stod stadig forbløffe og kigge rundt på alle hylderne da dust spurgte om det var en slang-slang frugt bloodknight tænkte på "ja det er det"  svare bloodknight imens han kigge på dust hvor efter og kigge rundt i rummet igen....

da dust gav bloodknight frugten tog bloodknight en bid der svare til halvdelen af frugten hvor efter bloodknight mærke et sug igenemne hele kroppen som frugten begyndt og virke og vælte om på gulvet og trille rundt på grund af den grimme smag der var i bloodknight's mund fra frugten som begyndte og virke
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime7/7/2018, 15:34

"Hmm, du er vist lidt mere pivet end os andre, der har spist djævlefrugter!" sagde Dust eftertænksomt, mens han så lidt mistænksomt på Bloodknight, da han rullede rundt på gulvet, efter han havde taget en bid af frugten "Normalt plejer folk bare at tage en bid, brokke sig over den afskyelige smag, og lige så stille opdage den evne de har fået!"
I en rolig bevægelse, samlede han resten af frugten op, og tog den med over til et nærtstående bord, hvor han satte den ned, greb noget papir og pen, så han kunne skrive frugtens navn ned, og hvem der havde fået evnen. Dette var blot for at gøre det nemmere for ham selv, at holde styr på hvem der fik de evner han havde samlet, han regnede trossalt med at leve langt længere end alle andre, så på et eller andet tidspunkt, ville det blive relevant at indsamle evnen til lageret igen. Han gik tilbage til Bloodknight, for at se hvordan han klarede sig.

"Hvad siger du til det, er du klar til at komme ud, og prøve din nye evne?" spurgte han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime13/7/2018, 19:05

bloodknight kigge på dust "plejer de og tage lige så stor en bid"

bloodknight rejste sig stille op "lad os går ud så jeg kan afprøve mine nye krafter"

bloodknight gik mod døren og *tænkte sjovt jeg ind kan mærke efter og have spist det ulækker skidt til den frugt* bloodknight tog fat i håndtaget og åbne døren og gik ud og stod og vente på dust
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime17/7/2018, 15:27

"Nææ, men overførslen af evnen er det samme, om du tager et lille stykke, eller spiser hele frugten i en bid, den eneste forskel er hvor stort et indtryk du får, af den dårlige smag!" sagde han lidt drillende, før han gik med Bloodknight mod udgangen. Da de kom udenfor, gik Dust mod skoven, da det nok var nemmest at teste det af derude, hvor de ikke ville blive forstyrret lige så meget, som de ville inde i byen. Det ville kun være naturligt, for en der lige havde spist en djævlefrugt, at de ikke rigtig kunne mærke nogen ændringer i starten, hvorfor var dog svært at forklare, da Dust aldrig helt havde fundet grunden, men evnen skulle nok dukke op. De fleste plejede at opdage evnen, relativt kort tid efter, måske inden for 30 minutter efter at have spist frugten, så Bloodknight burde snart kunne mærke evnen i ham.
Da de nåede ud til skovbrynet, stoppede Dust op og vendte sig om mod Bloodknight "Den her evne, burde føles meget lig din evne til at forvandle dig til varulve form, så for dit vedkommende gælder det blot om at føle dig frem som du plejer, fokusere på slange siden, og forvandle dig som du normalt plejer at gøre!"
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime21/7/2018, 19:25

bloodknight kigge på dust og følte sig lidt dum efter og have taget den mega bid af djævlefrugten som bloodknight nu hade taget..

bloodknight kigge på dust da de kom ud til skoven "så burde det jo være nemt for mig når det er ligsom når jeg skifte til varulv" smile bloodknight skævt til dust.....


bloodknight rense sine tanker og lige så stille prøve og skifte til det først state som var halv slange og halv menneske ligsom hans pleje med sin varulve form.....

bloodknight kunne mærke at fra underliv og ned skifte form og blev mere smedig ind det var i menneske form. Bloodknight skifte form helt til slange og begyndt og bevæg sig rundt og begyndt og bruge det varme syn som slange har og afprøve kraft med for komme op i træer som ende med bloodknight faldt til jorden fordi det ikke gik ham så godt med og komme op i træet......

efter lidt tid skifte bloodknight til sin menneske for igen og tændt sig en smøg og kigge på dust "en rigtig god evne jeg har valgt og vil gætte den bliver beder med tiden som jeg lære og bruge den beder " sage bloodknight imens han satte sig op af et træ og kigge på dust
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Times have chanced since last(Bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Times have chanced since last(Bloodknight)   Times have chanced since last(Bloodknight) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Times have chanced since last(Bloodknight)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Saw lignende emne(bloodknight)
» old friends in new times(Angel)
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Makuro og Bloodknight)
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)
» [Uafsluttet]Du er kun en opgave... eller hvad? (Nille, bloodknight og Dust)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami-
Gå til: