Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Christmas all around ((Millicent)) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Christmas all around ((Millicent)) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Christmas all around ((Millicent))

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Christmas all around ((Millicent)) Empty
IndlægEmne: Christmas all around ((Millicent))   Christmas all around ((Millicent)) Icon_minitime21/12/2017, 17:45

New Miami intet nyt under solen, byen ligende sig selv, selvom der var kommet julepynt frem i vinduerne og i de fleste hjem. På sin vis kunne det ikke ses om at julen var lige rundt om hjørnet for de køligere temperaure skulle man længere nord på for at opleve, solen var på vej ned, mobil displayet på Argentums telfon viste 17:30 han havde været på kontoret for at få de sidste ting på plads Omnicorp var mere eller mindre lukket ned for julen, hvilket måske fik den høje bygning til at virke skræmmende.
Elevatoren var på vej op mod han penthouselejlighed.
Lejligheden lignede mere eller mindre sig selv, nu var den blot dækket af julepynt, og der lå et lam på gulvet, der var også spor af en anden i lejligheden.
Det var blot et par uger siden Millicent var troppet op på hans kontor, og ville have ham til at tage sig af det lille lam, og bad ham om et sted at være.
Meget var sket på de få uger, Argentum så allerede mere rask ud end han havde gjort den dag, lammet lå foran døren ind ud til gangen, da elevatoren meldte ankomsten løftede lammet hovedet.
Millicent havde fået lov til at blive julen over måske mere for at hun kunne have holdt øje med hans fremskridt mere end noget andet, men han var ikke sikker. Han trådte ud af elevatoren og tog fat i døren og åbende den, lammet var nærmest allerede på vej op i hans arme, han bøjede sig for at løfte det op, det var rart der var en at komme hjem til. Langsomt gik han ind i stuen efter døren var gledet i efter ham.
Stuen var nu dækket af julepynt ligesom resten af lejliheden, det eneste sted der havde sluppet var hans soveværelse og kontor.

”Hej”

Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Christmas all around ((Millicent)) Empty
IndlægEmne: Sv: Christmas all around ((Millicent))   Christmas all around ((Millicent)) Icon_minitime27/12/2017, 17:56

Juleånd og julefred var ikke altid tilstede i denne verden, og dette år var især noget af en udfordring for Millicent Santana James. Det havde ikke været lutter lagkage hele historien med hendes far, hans formodet død....hans genopståen fra Dust's laboratorium og hendes egen mor der så slog ham ihjel , endnu før han havde trådt ind over deres dørtærskel. Det hele var så absurd og hverken Millicent eller hendes mor,Maria havde vidst hvordan de skulle håndtere det. Maria ville efterfølgende bare være alene, selv uden Millicents selvskab, og dermed var den unge kvinde igen taget alene ud på eventyr- dog under ledsagning af det lille lam, Mary.

Et par uger var passeret nu, og hun var kommet til hægterne igen, fysisk og mentalt .
Ihvertfald havde hun fundet en ledig lille hylde hvor 'the Daddy episode' var blevet henstillet , så hun ikke bar rundt på den i hænderne. Dém havde hun istedet brugt til at sprede lidt stemning i Argentums lejlighed, og hun havde nærmest skammet sig over alle de mennesker hun kunne brødføde, for de kontanter hun havde købt julepynt til ham for....altså af hans egne penge, for Millicent havde ikke en rød reje selv, at spendere på den salgs.
For at rode bod på hendes samvittighed , havde hun lavet en lille ....aftale.. .juleaften.
Hun var ikke helt sikker på hvad Argentum ville synes om den, og derfor havde hun ikke nævnt det for ham, ikke endnu. Millicent ventede på det rette tidspunkt ville præsentere sig selv, og hvem ved ....måske det ville blive i dag?

Millicent havde netop hældt målt op til Mary, da hun høre stemmen inde fra stuen.
"Heyyyy...to sek" råbte hun ude fra køkkenet.
Hurtigt tog hun de to krus med julemotiv på, og fik den nylavet kaffe skænket op.
Hendes eget krus havde allerede baileys i bunden.
Millicent skyndte sig ind i stuen og rakte den en kop mod ham "Velkommen hjem, hvordan var din dag?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Christmas all around ((Millicent)) Empty
IndlægEmne: Sv: Christmas all around ((Millicent))   Christmas all around ((Millicent)) Icon_minitime27/12/2017, 18:39

Da hun kom ude fra køkkenet stod han stadig med lille Mary på armen, han vendte blikket mod Millicent og smilede.
Lammet kom tilbage på gulvet for at han kunne tage imod koppen fra hende.
”Den har været lang, men det bliver de nok ved med indtil jeg er helt tilbage og køre på hundrede procent”
han lød ikke nær så træt som den dag hun var mødt op på Omnicop
Da han satte sig i stolen med ryggen mod vinduet tog han en tår kaffe.
”Hvad med din?”
Hans blik gled ned på Mary der havde lagt sig på hans fødder.
”Har hun været svær at styre?”
Da Mary løftede hovedet vendte han blikket tilbage til Millicent.

Langsomt lænede han sig tilbage i stolen og lukkede øjnene, hvorfor var det så svært og alligevel så let at være omkring den kvinde.
Måske var det tiden han tilbragte med hende der gjorde det lettere bare at snakke med hende og være omkring hende, det der var sværest omkring hende var generelt hendes nærhed.
At han havde ladet hende pynte op var måske mere for hendes skyld end hans egen.
Lettet var han da også over han bare havde kunne overlade lidt af hans beholdning af formue og kunne lade hende slå sig løs, for at få dækket hendes behov.
mareridt omkring en shopping tur plagede ham stadig, hvordan hun nærmest trak afsted med ham ind og ud af butikker.
Dog nu hvor hun alligevel havde tilbragt et par uger hos ham havde han da også overvejet om de efterhånden var på julegave udveksling, selvom hun måske ikke kunne være med det så overvejede han om hun ikke skulle have noget.
Da han åbnede øjnene og lod blikket hvile på Millicent var hans højre hånd faldet ned langs siden af stolen og kælede med Mary bag øret på lammet.
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Christmas all around ((Millicent)) Empty
IndlægEmne: Sv: Christmas all around ((Millicent))   Christmas all around ((Millicent)) Icon_minitime4/1/2018, 20:52

Hvis man spurgte , var Argentum var nok ikke meget for at indrømme det , men Millicent var ret sikker på at han var faldet en smule for Mary. Det kunne han altså ikke skjule. Hun tænkte at Intet lam ville få lov at hænge på hans arm og modtage kærtegn, mens der var en lille risiko for den tissede eller gumlede hans fine habit istykker, hvis ikke hans affektion var vækket -  så hun smilede bredt da hun konstanterede at Mary allerede havde fået møvet sig op i hans favn.
Millicent fulgte trop og satte sig ned , overfor Jason. "Arh det har været en fin dag , Mary har faktisk kun ødelagt en enkelt ting i dag...den beigefarvet pude har hun gumlet istykker....igen " tilstod Millicent. Hun havde forleden forsøgt lappe puden sammen , med nål og tråd , i håb om at Argentum ikke ville opdage det. Millicent var bare ikke den fødte syerske , så arbejdet havde ikke været så proffissionelt udført ...og i dag var Mary så gået til den igen, med samme pude."Ellers har jeg ikke lavet så meget. Jeg har sovet lidt og set på ruter til min næste jagt tur" forklarede hun hvad tiden var gået med. for Millicent var det ikke spild af tid at sove, og slet ikke i en ordentlig  seng, men et loft over hovedet. Det var luksus og opladning af hendes mentale batteri- og guderne måtte vide at de var kørt flade.


Hun smagte på kaffen og trak dernæst  benene op under sig, sig hun sad behageligt og afslappet.  "Du ser bedre ud nu , det glæder mig ... betyder det at du overvejer at forblive Jason Stark , og evt ...ja enten lyve om din oprindelse eller tilstå den ...men ihvertfald give folk en viden om du ikke ældes så hurtigt , så du kan forblive under det samme alias?" ja ok ...lidt voldsom emne , når han lige var kommet hjem- men det var nu engang den tanker der poppede op spontant, og så kunne hun ligeså godt stille spørgsmålet . Millicent anede ikke hvilke tanker ser pulserede bag de lukkede øjne, hun var mere optaget af den lethed og snilde Mary besad , da hun igen havde møvet sig tilrette ,under Argentums hånd. Fascinerende at hans natur ikke synes at skræmme Mary- et helt normalt lam var hun altså ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Christmas all around ((Millicent)) Empty
IndlægEmne: Sv: Christmas all around ((Millicent))   Christmas all around ((Millicent)) Icon_minitime11/1/2018, 15:21

”Det er godt du havde en fin dag Millicent.”
Et kort smil lod sig vise omkring hans læber, selv ved oplysningen omkring Marys lille ødelæggelse.
”Så jeg kan regne ud hendes træning ikke går fremad særlig hurtigt.”
Han havde stort set overladt den første del af lammets træning til Millicent, da han nærmest havde været spændt fast til sengen på hendes ordre, hun havde taget sig godt af ham, og det lille lam, der havde løftet hovedet da dets navn var blevet nævnt.
”Puden kan hun få lov til at få hvis det skal være, så længe det kun er den hun gumler i så, ellers må vi finde noget hun kan gumle på uden at ødelægge det”
Hans stemme var blevet en smule lav.
Da hun nævnte hendes næste jagt tur forsvandt alle følelser fra hans ansigt, kun i brøkdelen af et sekund før der atter var udtryk at spore igen.
”Så hvornår regner du med at du skal afsted igen”
Han lød upåvirket af det som om han var glad for at hun var kommet sig lidt efter den dag hun var troppet op på Omnicorp med det lille lam.


Blikket hvilede på hende da hun trak benene op under sig selv, lyttede til hendes stemme mere end hendes ord. For hvorfor skulle hun lige bringe det op nu, det var stadig meningen han skulle forsvinde som Jason Stark.
”Tak, selvom det det kun er mit udseende der har ændret sig så jeg ikke ser syg ud”
Han lod blikket vendes væk da de næste ord kom over hendes læber.
Det var en ting han ikke ville snakke om og bestemt ikke lige nu. Langsomt men hårdt strammede han grebet om koppen og bed tænderne sammen, så kæberne spændtes, muskulaturen i kæben stod tydeligere frem under huden nu hvor der ikke var meget mere på hans krop, grundet det sygelige udseende, selvom han var ved at ligne sig selv.
Langsomt åbnede han øjnene. Trak vejret tungt. Selvom han ikke havde svaret endnu kunne det vel lige så godt overstås.
”Nej jeg har ikke tænkt mig at forblive Jason Stark, mere er der ikke at sige i den sag.”
Han vidste hun ikke ville bryde sig om det svar, men det var det eneste han kunne give uden at skulle lyve overfor hende.
”Om det i stedet bliver om en måned eller år så kommer det til at ske Millicent.”
Han lod igen fingrende glide omkring i det lille lams uld.
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Christmas all around ((Millicent)) Empty
IndlægEmne: Sv: Christmas all around ((Millicent))   Christmas all around ((Millicent)) Icon_minitime20/1/2018, 14:26

Der blev skævet over mod Mary, og et lille nik ."Det er meget mærkeligt med Mary,for det ene øjeblik er det som om hun kan forstå hvad jeg siger og hun adlyder, og det næste er det nok det mest tungnemme dyr ,spejlblank" smilede hun dog kærligt .Hun tænkte på forskellige episoder som f.eks da Mary var blevet fundet og Auriel og hendes selv var røget i problemer med ulveklanen , dér havde Mary ikke haft spor problemer med at adlyde.
"Ja , jeg tror du får hænderne fulde med hende" lo hun og mindede ham da lige om at Mary var hans plejebarn nu.

Millicent havde ikke lagt planer for afrejse , men hun havde jo levet hele sit liv i et rytme med disse skift mellem natur og et hjem. Som voksen havde hun så bare ikke lige et hjem.  Kun barndoms hjemmet med sin mor.
Hun lagde hovedet på sned.  Betragtede ham mens hun overvejede sit svar "Hmm det ved jeg ikke , men tiden nærmer sig nok. Det er jo alt jeg ved  og kender ...en måde at leve ,men også at overleve ...det jo på en måde mit arbejde" forklarede hun stille. Det handlede jo ikke bare om den næste oplevelse der skulle gennemleves, men om at opretholde det eneste liv hun havde.

Millicent var afklaret med  ikke altid at få sin vilje, men hun var endnu mere afklaret med at man altid måtte forsøge sit bedste, især hvis det galt andre menneskers lykke .
Og hun kunne ikke slippe tanken og troen på at Argentum ville kunne blive mere glad,  hvis han kunne forblive Jason Stark og ikke lege en fjern slægtning af ham.
Hun behøvede ikke engang anstrenge sig  for at tilføre hendes stemme et bedende strejf, det kom helt naturligt , da hun søgte at få lidt indre ro ved at købe dem begge mere tid. "Det ved jeg du vil...men kunne vi så ikke godt sige tidligst om et år?" så havde hun ro , og tid til at udtænke et forslag han umuligt kunne afslå.
En pludselig  tanken jog en skræk i hende , så hun gav et helt lille sæt.."Hør..Argentum, uanset hvad , lov mig du aldrig vil gøre noget uden at fortælle mig først, så jeg er forberedt , ok? Jeg tror ikke ..jeg ville ikke kunne håndtere en dag at læse om det i avisen eller stå foran din dør og så var Jason Stark bare væk " det var jo sandt, Millicent ville ikke kunne finde ud af at forholde sig til det, selv om hun udmærket vidste at Argentum stadig ville være tilstede.Hun havde ikke lært at adskille Argentum fra Jason Stark, de var to sider af samme mand, to forskellige udtryk af samme Personlighed om man ville- ihvertfald i hendes verden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Christmas all around ((Millicent)) Empty
IndlægEmne: Sv: Christmas all around ((Millicent))   Christmas all around ((Millicent)) Icon_minitime22/1/2018, 13:47

”Nej jeg får nok ikke en udfordring med hende, hun kan altid ende på grillen hvis hun ikke opføre sig ordentligt”
Han smilede lidt udfordrende og grinte så ganske kort
”Min grill har en udmærket lamme indstilling så det bliver så godt”
Han så ned på Mary men kunne ikke holde masken.
”Nej jeg skal nok få styr på hende”

Han havde svært ved at skjule han ikke så frem til hendes afrejse, det var på sin vis rart at have nogen at komme hjem til, ja han ville stadig have Mary, men lammet var ikke det samme som en person. Plads var der jo nok af.
Da hendes hoved blev lagt på sned smilede han kort. Ventetiden på hendes svar var egentlig for langtrukken men han måtte jo bare vente på det.
”Men det bliver vel ikke før efter jul, Nu har du brugt så lang tid på at få pyntet, så efterlader du mig vel ikke med det arbejde”
Han så på hende med et lettere løftet øjenbryn.
”Det eneste liv du kender ligefrem”
Han lød ikke ligefrem særlig overbevist men det var svært at sige.
”Jeg har nu på fornemmelsen du er en omvandrende magnet for problemer.”
På ingen måde havde han glemt deres første møde, selvom de første problemer for hende var at han næsten havde udvalgt hende som sit bytte.

Det var jo ikke fordi han blev mindre glad ved at forblive Jason, eller skiftede navn for at finde en ny glæde. Egentlig var det jo bare for at han ikke skulle begynde at svare på spørgsmål om manglen af alder.
”Millicent hør nu her, jeg bliver ikke mere glad ved at forblive Jason Stark.”
Lettere opgivende rystede han på hovedet, med et smil.
”Jeg forbliver den samme, ligner den samme, bare med et andet navn… Ikke en ny person”
Han kunne ikke lade være med at skjule han morede sig en smule, selvom han var klar over hendes bekymring var reel og at hun ikke så forskel på manden og navnet.
Skulle han love hende at fortælle hvis han valgte at forlade livet som Jason Stark og så forsvinde et årti, det kunne vel ikke være så svært at gå med til den lille ting.
igen lod han indåndingen trække ud inden han svarede, slap Marys uld og lænede sig frem.
”Så du vil have at vide når det er jeg forsvinder for at skifte identitet”
Han lod blikket hvile i de blå øjne, han lod koppen dreje i hænderne rundt om sig selv inden han stillede den fra sig på bordet ved sin side.
”Det kan jeg godt love dig. At jeg vil fortælle når det er tid.”
han lod sig læne tilbage i stolen og vendte blikket mod vinduet og stirrede for sig selv ud over byen.
Han samlede koppen op igen og tømte det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Christmas all around ((Millicent)) Empty
IndlægEmne: Sv: Christmas all around ((Millicent))   Christmas all around ((Millicent)) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Christmas all around ((Millicent))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A Shreksy christmas (emne søgning)
» This Is War Millicent!
» I am not the One//Millicent.//
» Thats mine not yours //Millicent//
» Millicent skal med mig hmm.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: