Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED

Go down 
+3
Millicent
Teilo
Edwin
7 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste

Skal vi have en anden chatboks?
Nej.
ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Vote_lcap13%ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Vote_rcap
 13% [ 1 ]
Ja (danskforum standard)
ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Vote_lcap25%ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Vote_rcap
 25% [ 2 ]
Ja (anden type)
ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Vote_lcap62%ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Vote_rcap
 62% [ 5 ]
Totale stemmer : 8
 

ForfatterBesked
Edwin
IT Admin
Edwin


Outgame Titel: : Tidligere IT admin
Race : Menneske.
Navn. : Edwin Mograine.
Alder : 28 år.
Evner/Classes. : Engineer.
Bosted : Miami.
Tilhørende klan. : Ingen.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Ingen.
Antal indlæg : 44
Reputation : 2
Join date : 15/10/15

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime30/9/2016, 21:17

// Denne tråd genbruges , grundet tekniske problemer - de nye oplysninger er indsat både her i start og i slut af tråden .
Millicent //

KÆRE NEWWORLD

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Latest?cb=20111223165244


vi har et lille problem - og neeeej det var IKKE mig , for jeg er lige hjemvendt fra Spaniens skønne kyster.
Men imellem mine drinks og badeture er vores side stødt ind i et lille problem.
Vors billeder er væk. Nogle links er forsvundet og man kan ikke navigere og lave de valg man vil.

Bl.a kan nogle ( eller alle ?) af os ikke bevare PM. OG IKKE komme på forsiden og vælge oprette sted.
Derfor er jeg nød til at skrive i den her gamle nyhed - da jeg ikke kunne oprette en ny.

@aaron velkomme tilbage fra ferie - jeg kan desværre ikke svare og din kik er død
@selene , vi skal nok sætte dig på FC listen , så snart vi kan - velkommen til ! Vi er meget kede af al det her rod , men skal nok få styr på det.

@Makuro - vi har jo afprøvet dine link til billeder - og de virkede dengang ikke. Har du nogle gode forslag til os ? :(

Ellers er vi ude i at skulle bygge det hele helt om 0.o

Anyways -  vi skal nok få det hele til at du .....  vi napper et par drinks og så skal i bare se en dejlig multi colored side vi kan stable sammen til jer !!           ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED 819806827_1361607

På vegne af Admin teamet
- Millicent






// her er så den gamle nyhed jeg genbruger : Hej allesammen,

Som I nok ved, så arbejder jeg for tiden på at opdatere layoutet en lille smule. Jeg har derfor oprettet dette lille emne hvor I kan skrive ris, ros og ønsker til layout. Alt I skriver herinde vil blive ført videre til adminforummet, hvor vi vil diskutere jeres inderste drømme ;)

Skriv endelig hvis der er noget I kan lide, ikke kan lide og absolut hader!!

Intet er sat i sten, så hvis I har nogle ønsker, så er det nu og her I skal fortælle mig dem!

OG SÅ STEM LIGE I AFSTEMNINGEN, TAK! :)
Kommentarer til afstemning:
Chatboksen forårsager nogle pop-up reklamer, som både er irriterende og ganske grimme at se på. Jeg foreslår derfor at vi bruger en anden type chat. Der er flere muligheder, blandt andet den normale standard-chatboks, som findes på andre danskforum-sider. Der findes også en simpel chatboks-type, som man ikke skal åbne for at deltage i, som ligeledes er pænere at se på og ikke har reklamer. Hvis I er interesserede i en ny chatboks, så stem stem stem.
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime30/9/2016, 22:20

Ret fed "baggrund" som er blevet givet! Det giver en sjov fornemmelse af "rum"!
Dog minder den mig også ret meget om selve rummet og galaksen, hvilket jeg ikke rigtig helt forbinder med New World… but still cool!
Tilbage til toppen Go down
Edwin
IT Admin
Edwin


Outgame Titel: : Tidligere IT admin
Race : Menneske.
Navn. : Edwin Mograine.
Alder : 28 år.
Evner/Classes. : Engineer.
Bosted : Miami.
Tilhørende klan. : Ingen.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Ingen.
Antal indlæg : 44
Reputation : 2
Join date : 15/10/15

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime30/9/2016, 22:34

God pointe, @Teilo! Jeg lod mig måske rive lidt med af "space"-temaet da jeg gik igang :) Jeg vil kigge lidt rundt og se efter alternativer.
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime30/9/2016, 22:38

Det er også et ret fedt tema, så jeg forstår dig nu godt :p
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime30/9/2016, 23:04

Jeg vil gerne lige give en fredags bajer og bede alle om at man som bruger herinde kun stemmer EN gang og ikke flere på sine forskellige karakter :)

Så altså en stemme pr person - uanset hvor mange karaktere man har og stemme må alle meget gerne :D
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime1/10/2016, 08:39

Som altid er det fedt at se øhm...Edwin! (og ikke Rowsegøj) - arbejde med design. ;)

Jeg kan li' det!
Jeg kan lide baggrunden og toppen af siden. Jeg ved ikke helt om jeg kan huske hvad vi havde før...Andet end at tingene virker mere dæmpet og knap så "in-your-face" nu. Hvis det giver mening? Altså det springer ikke en lige i ansigtet og øjnene på samme måde - farverne er mere neutrale og rolige. Det er mere behageligt at se på.

Teksten er lidt lille? Eller er det bare fordi min egen skærm er så "stor"? o.o Jeg behøver ikke briller. Men samtidig skal jeg alligevel koncentrere mig lidt mere.

Elsker den sære hieroglyf-lignende skrift på tingene!

Angående chatten:
Jeg kan faktisk godt lide siden har en åben chat, man ikke SKAL logge ind på for at deltage. For mig gør det det meget nemmere lige at smide en kommentar - og dermed følge med og føle sig med - selv om man i sin hverdag måske ikke havde tid/mulighed for at logge på en chat og deltage på normal vis. Desværre har jeg på det sidste fået mange quiz-reklamer.
Jeg forstod ikke helt - fandtes der en anden form for åben chat uden reklamer, som man ikke SKAL logge ind på? Oo
Tilbage til toppen Go down
Edwin
IT Admin
Edwin


Outgame Titel: : Tidligere IT admin
Race : Menneske.
Navn. : Edwin Mograine.
Alder : 28 år.
Evner/Classes. : Engineer.
Bosted : Miami.
Tilhørende klan. : Ingen.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Ingen.
Antal indlæg : 44
Reputation : 2
Join date : 15/10/15

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime1/10/2016, 13:25

@Sean
Ja der findes en anden type chat, som ligeledes er åben og ikke kræver login. Og som samtidig ikke forårsager reklamer :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime1/10/2016, 15:12

Lige nøjagtig dén chat kunne man da godt forelske dig lidt i @Edwin xD en åben en uden reklamer !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime1/10/2016, 15:16

Selve layoutet til siden syntes jeg længe har været et okay, men de nye forandringer gør efter min mening siden mere behagelig at se på, især da vi gik over til de lidt mere kolde farver end de skrigende varme.
Så hvis vi fik en skrift et nummer eller to større tror jeg det vil gavne.
Og ja den unikke skrift ude i sidepanelet er virkelig passende og efter min mening lige i skabet.

Skriften på siden har jeg længe ment var for småt, da man fra mobil har svært ved at læse, med mindre man zoomer helt ind og skal til at flytte skærmen for at følge med, hvilket ikke er optimalt

Chatten har jeg aldrig brugt særlig aktivt, men er dog træt af alle de pop op reklamer.
Så for mig ville en anden chat være på sin plads.

Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime4/11/2016, 15:59

Undskyld - det er et forkert sted at skrive det her - men enten fucker siden eller min mobil - så jeg kan ikke tilgå der hvor fravær skal skrives xD

Jeg vil lige melde emne fravær i de 3-4 stykker der kør nu.
Jeg skal nok tjekke for admin stuff men de næste uger vil køre foruden emner :)

Rigtig god weekend til alle :D
Kh
Millicent
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime8/11/2016, 16:57

Jeg har ikke styr på om det er space-tema men jeg synes rigtig godt om sidens farver.. Det mørke fremhæver efter min mening det dystre omkring siden, hvilket for mig fungerer rigtig godt ^^

Jeg har stemt for en ny chat for jeg er ved at være idiot af de reklamer der snyder sig vej gennem adblock xD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime22/7/2017, 14:20

KÆRE NEWWORLD

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Latest?cb=20111223165244


vi har et lille problem - og neeeej det var IKKE mig , for jeg er lige hjemvendt fra Spaniens skønne kyster.
Men imellem mine drinks og badeture er vores side stødt ind i et lille problem.
Vors billeder er væk. Nogle links er forsvundet og man kan ikke navigere og lave de valg man vil.

Bl.a kan nogle ( eller alle ?) af os ikke bevare PM. OG IKKE komme på forsiden og vælge oprette sted.
Derfor er jeg nød til at skrive i den her gamle nyhed - da jeg ikke kunne oprette en ny.

@aaron velkomme tilbage fra ferie - jeg kan desværre ikke svare og din kik er død
@selene , vi skal nok sætte dig på FC listen , så snart vi kan - velkommen til ! Vi er meget kede af al det her rod , men skal nok få styr på det.

@Makuro - vi har jo afprøvet dine link til billeder - og de virkede dengang ikke. Har du nogle gode forslag til os ? :(

Ellers er vi ude i at skulle bygge det hele helt om 0.o

Anyways -  vi skal nok få det hele til at du .....  vi napper et par drinks og så skal i bare se en dejlig multi colored side vi kan stable sammen til jer !!           ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED 819806827_1361607

På vegne af Admin teamet
- Millicent
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime22/7/2017, 21:29

Yes Yes @Sean har leget med tryllestaven !
Nogle af tingene fungere da lidt nu , og resten skal nok komme i sving.
Dog varsler vi ændringer i layout - men det jo ikke første gang så mon ikke det går ?

- Millicent. :)
Tilbage til toppen Go down
Edwin
IT Admin
Edwin


Outgame Titel: : Tidligere IT admin
Race : Menneske.
Navn. : Edwin Mograine.
Alder : 28 år.
Evner/Classes. : Engineer.
Bosted : Miami.
Tilhørende klan. : Ingen.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Ingen.
Antal indlæg : 44
Reputation : 2
Join date : 15/10/15

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime26/7/2017, 15:05

Åh nej hvad er der dog sket herinde? :O

Jeg ved ikke om det er nogle af mine koder der kan have gjort dette? Jeg mindes ikke at have gjort så meget ved forsiden og da slet ikke sådan noget her. Sig endelig til hvis I har behov for hjælp til at fikse det.

Ellers er jeg sikker på at Sean kan klare den :)


Sidst rettet af Edwin 26/7/2017, 15:16, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Edwin
IT Admin
Edwin


Outgame Titel: : Tidligere IT admin
Race : Menneske.
Navn. : Edwin Mograine.
Alder : 28 år.
Evner/Classes. : Engineer.
Bosted : Miami.
Tilhørende klan. : Ingen.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Ingen.
Antal indlæg : 44
Reputation : 2
Join date : 15/10/15

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime26/7/2017, 15:15

Jeg kradsede lige links frem til de sider som (på min skærm) IKKE virker på forsiden. De kan findes herunder.

Link til regler: https://newworld.danskforum.net/f1-sidens-regler-og-andre-reglementer

Link til Classes: https://newworld.danskforum.net/f2-racer-pa-siden-beskrivelser-regler-evner-osv

Link til Info om verdenen: https://newworld.danskforum.net/f3-alt-om-verdenobs-ikke-obligatorisk-viden

Link til Racer: https://newworld.danskforum.net/f4-classes

Links fundet under "Alle andre ting":
1) Plots og søger: https://newworld.danskforum.net/f5-plots-og-sger
2) Admin nyheder: https://newworld.danskforum.net/f6-admin-nyheder
3) Nyheder ingame/outgame: https://newworld.danskforum.net/f7-nyhederingame-outgame
4) Spørgsmål, ideer, ris og ros: https://newworld.danskforum.net/f8-sprgsmal-ideer-og-ris-ros

Links under Occulta:
1) Omegn og lige i begyndelsen af byen: https://newworld.danskforum.net/f17-omeng-og-lige-begyndelsen-af-byen
2) Selve byen: https://newworld.danskforum.net/f36-selve-byen
3) Zone 1: https://newworld.danskforum.net/f37-zone-1
4) https://newworld.danskforum.net/f37-zone-1
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime27/7/2017, 20:25

@Edwin Hej ! Dejligt at se dig her :)

jeg ved @Sean laver alt der er muligt for Sean , men jeg tror bestemt ikke det er et problem , skulle du ville hjælpe rette det lidt op .

Er tid og lyst tilstede på et tidspunkt , så giv mig et prej - så kan jeg da sætte dig midlertidig op og du kan agere vores sommer vikar *indsæt her et total favorit blik og smil , sådan et af slagsen der VIRKELIG har effekt og er svært at stå imod * xD
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime28/7/2017, 09:05

Tak xD

Jeg TROR jeg kan lappe det hele sammen, hvis jeg blot sætter mig for det. På nuværende tidspunkt tager mit sommerjob dog en del af mit overskud.
Hvis Edwin får lyst, ved jeg siden ikke kunne være i bedre hænder :)

Jeg har, så vidt jeg ved, ikke haft problemer med Edwins koder, men mere haft min kamp med at gennemskue sidens koder generelt. Edwins koder plejer at være nemmere og rare at arbejde med ;)
Jeg tror dog jeg er rimeligt inde i det nu, selv om der er visse ting jeg ikke er i stand til at gengive eller få til at virke. Vi prøver at sætte siden op på en måde, som alle admins kan spille med på, da de teknisk dygtige langt fra hænger på træerne xD :)

Tilbage til toppen Go down
Edwin
IT Admin
Edwin


Outgame Titel: : Tidligere IT admin
Race : Menneske.
Navn. : Edwin Mograine.
Alder : 28 år.
Evner/Classes. : Engineer.
Bosted : Miami.
Tilhørende klan. : Ingen.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Ingen.
Antal indlæg : 44
Reputation : 2
Join date : 15/10/15

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime28/7/2017, 11:49

Jeg var også ved at brække nakken på koderne herinde, da jeg først kiggede det hele igennem for nogen tid siden! Hvis I får brug for min hjælp, så vil jeg hellere end gerne tilbyde den. Det er op til jer - men Sean har nok bedre styr på dem end jeg! ;)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime31/7/2017, 06:24

@Edwin u got mail !


@Sean kan du måske lokkes til at give rettighederne ?( ingen gør det jo som dig ) :)
Ellers bliver det sent eftermiddag , da jeg nu er på vej til første arbejdsdag efter 3 ugers ferie .
Jeg forudser en urimelig travl dag xD

Rigtig god dag til alle derude :D
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime31/7/2017, 09:05

Tak Edwin. Du har altid tænkt højt om mine evner xD
Jeg tror nu nok du kan langt mere end jeg kan, til stadighed :)

*Tryller Edwin fuld af rettigheder*
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime31/7/2017, 15:27

The magical men of new World xD
Tilbage til toppen Go down
Edwin
IT Admin
Edwin


Outgame Titel: : Tidligere IT admin
Race : Menneske.
Navn. : Edwin Mograine.
Alder : 28 år.
Evner/Classes. : Engineer.
Bosted : Miami.
Tilhørende klan. : Ingen.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Ingen.
Antal indlæg : 44
Reputation : 2
Join date : 15/10/15

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime6/8/2017, 01:20

*Tryller og flyver rundt på sine mandige fe-vinger*
Tilbage til toppen Go down
Edwin
IT Admin
Edwin


Outgame Titel: : Tidligere IT admin
Race : Menneske.
Navn. : Edwin Mograine.
Alder : 28 år.
Evner/Classes. : Engineer.
Bosted : Miami.
Tilhørende klan. : Ingen.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Ingen.
Antal indlæg : 44
Reputation : 2
Join date : 15/10/15

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime6/8/2017, 01:36

OKAY jeg ændrer lidt ting her og der. Nu må I ikke blive vrede på mig :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime6/8/2017, 11:12

Med DE mandige fe vinger vil det nok ikke kunne lade sig gøre :p
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime6/8/2017, 20:29

Hvad skulle vi dog gøre uden jer boys !
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED   ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ÅÅH NEJ SIKKE EN LORTE NYHED - ADMIN NYHED
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)
» World events opdatering + Ingame nyhed(admin nyhed)
» Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]
» Ny admin Micha Von Calvarinos. (Admin nyhed)
» Vores Nye admin (ADMIN NYHED; VIGTIGT)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: