Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 a special training //Sasha// (18+)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime20/11/2014, 21:00

S: Frost industries top etagen
T: 19.00
V: stærkt snevejr
O: en stor lejlighed med vagter uden for
P: et sort jakkesæt

flyet var landet 3 timer siden og indtil nu havde de sikret sig at hun ikke kunne undslippe det fængsel som var mere af en suite men hvor hun ikke kunne komme fra. han smilede lidt da han sad i sit eget rum, hun skulle trænes til at blive en slave for ham. han havde også samlet hendes 2 år gamle datter op og var ved at blive set efter af nogle andre kvindlige slaver, ingen specielle men han var nød at holde dem hvis han var i nød med forsøgs kaniner.


Sidst rettet af Armadeus 25/11/2014, 10:04, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime20/11/2014, 21:55

Sasha vågnede op uden at ane hvor hun var henne af. Hun satte sig op og så sig om. Hun kunne vagt huske ham som havde drukket hende fuld, og at han havde stukket en kanyle i hende. "Gad vide hvad den gjorde ved mig, eller om den blot bedøvede mig?" mumlede hun, og så på sine hænder. Der var dog ikke umildbart noget at se på dem. Hun lod sine hænder falde ned langs kroppen igen, og rejste sig op. Hun gik hen mod døren men standsede så op midt på gulvet. "Håber Natasha er okay" mumlede hun. Hun savnede sin datter meget, og håbede at Will ville passe ordentlig på hende. Ellers ville hun ikke kunne tilgive Will hvis der skete noget med Natasha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime20/11/2014, 23:16

Armadeus gik ind af dørene og så på hende med et smil "god dag Sasha" han gik hen til hende og han smilede til hende. han tog fat om hende og så på hende "her er hvordan, du er her som min personlige... underholdning" han så på hende med et kort blik "og indtil du lære det vil du blive begrænset til det her" han knipsede med fingrene og en mand kom ind med noget meget tyndt undertøj "og inden du prøver at løbe så kan jeg give dig den her" han lagde en konvolut på sengen og gik igen, inden i den lå der billeder af william med et stort hul i maven efter en lang is pig der var gået gennem ham. han vendte sig rundt og gik ud gennem dørene igen "utroligt lidt modstand for ham" han smilede og gik ned til sin domicil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime21/11/2014, 10:05

Sasha så på Armadeus da han kom ind af døren. Hun blev stående midt på gulvet da han tog fat om hende. Hun sukkede hårdt indvendigt af det han sagde. Hun ville ikke være nogles personlige underholdning. Hun vil meget hellere væk her fra, og da hun så det meget tynde undertøj han vil have hun skulle gå i, fik hun mere lyst til at flygte fra ham, og hjem til Will. Hun så på konvolutten som han smed på senge. Hun var en smule bange for at se hvad der var i den, og så på Armadeus da han snakkede til hende. Hvem havde givet utrolig lidt modstand? Hun så ned på konvolutten og fik en klump i halsen. Hun åbnede den dog da han var gået, og en stor knude ko i hendes bryst. Hun kunne mærke tårerne presse sig på, og hun smed sig i sengen med hovedet begravet i puden. Hun begyndte at hulke stille. "Dumme dumme dig." mumlede hun ned i puden. "Hader dig Will" Det var dog ikke helt sandt at hun hadede ham, hun var bare meget ked af det. Hun troede ikke på at han bare lod sig dræbes. Hun lavede et hurtigt ryk op med hovedet. "Natasha. Hvad er der sket med min lille pige?" Hvis denne dæmon havde rørt hendes datter ville han komme til at fortryde det. Hun tog undertøjet på hun havde fået da hun ikke havde noget andet. Havde han mon låst døren eller ladet den være åben? Hun så over mod døren, men gad ikke at tjekke efter.

Natasha var imidlertid begyndt at hyle op og ingen af kvinderne kunne få hende til at tie stille. "Jeg vil ha min mor. Moaar!" skreg hun meget højt. Selvom hun kun var 2 år, havde hun nogle ordentlige lunger, så hun kunne skrige meget meget højt. Chancen for at både Sasha og Armadeus kunne høre hende var meget stor. Sasha kunne tydelig høre hende, og hun stormede over til døren da hendes moderinstinkt blev vækket. Hun tog fat i døren for at prøve at åbne den, men den var låst. Hun gik i panik. Hendes datter havde brug for hende, og så kunne hun ikke en gang hjælpe hende. Et hårdt suk undslap hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime22/11/2014, 02:49

Armadeus hørte pigens skrig og med et træt suk rejste han sig op fra sin lænestol. han gik ud på gangen og fulgte skriget og åbnede dørene "hej med dig min lille ven" han stemme var sukkersød og han satte sig på knæ foran hende "jeg hedder armadeus, dig og din mor kommer til at bo her noget tid ok?" han rakte hånden om bag øret og lod som om han trak en bolsje frem som han havde haft i ærmet "kan du godt lide slik? det kan jeg" han smilede venligt og tog et andet stykke "hvilket et vil du have søde for at stoppe med at græde" han tog den hun ikke tog og puttede den i sin mund med et lille smil "kan du nu være en god pige og lege mens jeg hjælper din mor med noget og så får du noget mere slik" han rejste sig op og så på den ene af kvinderne "hvis hun spørger pænt så giv hende lidt slik ok, men nu ikke for meget, hun skal også kunne sove" han gik ud af døren og tilbage i sin rygestue og satte sig i sin læne stol og satte sig til at læse igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime22/11/2014, 15:56

Natasha så på manden som kom ind af døren og hulkede en smule, men mere stille end før, da Armadeus snakkede til hende. "Hvor er min mor?" spurgte hun og så på ham. Hun vil over til sin mor, og ikke være hos alle de her fremmede kvinder. Der var kun to hun sådan helt stolede på, og det var hendes mor og så William, men hun vidste ikke hvor han var henne af. "Hvor er Will?" spurgte hun så også, og så sig om. Hun vidste ikke rigtig at han var død, så derfor spurgte hun. Hun så på det slik som Armadeus rakte frem mod hende. Hun så op på ham, og så ned på slikket igen inden hun tog et stykke. Hvis hun ikke kunne få andet end slik, så måtte hun vel nøjes med det hun kunne få. Om hun kunne lege pænt? det vidste hun nu ikke lige helt, ikke hvis hun ikk kunne få sin vilje og komme over til sin mor.


Sasha havde dog i mellemtiden opgivet at komme ud af døren, og var gået tilbage til sengen hvor hun smed sig ned i, og skreg ned i puden af frustration over alt det som var sket for hende her på det sidste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime22/11/2014, 16:47

Armadeus rejste sig fra sin stol og gik ind i rummet hvor Natasha var og satte sig på en stol "Natasha prøv at komme her så skal jeg forklare dig noget rigtig vigtigt" han smilede til hende og så på hende blødt "hvis du lover at være artig lille pige så lover jeg du kan se din mor igen. hvad angår william, øhm han brød sig ikke om jer mere" han smilede bedrøvet til hende og rejste sig op "jeg er ked af det søde, men jeg kan ikke gøre noget ved det" han smilede igen til hende før han gik ud " opfør dig ordenligt og så lover jeg at du kan se din mor" han smilede til hende og gik igen, derefter gik han ind til Sasha og smilet forsvandt "hør her sådan kommer det til at forgå" han låste døren og gik hen til hende. han tog fat om hendes hals "hvis du ikke opføre dig ordenligt så sker der mange frygtlige ting" han gav slip.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime22/11/2014, 17:34

Natasha så på ham. "Hvordan ender du mit navn?" spurgte hun stille og så på ham. Hun kom tættere på ham end hun i forvejen var. "Hvis jeg er sød, må jeg så se mor nu?" spurgte hun og smilede sødt til ham, og så meget bedende ud. Hun ville gerne se sin mor nu, hun havde brug for hende. Da han sagde at Will ikke brød sig om dem mere, lagde hun uforstående hovedet på skrå. "Hvor er han?" spurgte hun med sin fine stemme, og så lige på Armadeus. Hun nikkede til det næste. Hun skulle nok opfører sig så ordentlig som muligt så hun kunne se sin mor igen.

Sasha gav et sæt fra sig da døren blev åbnet op og han stod der. Hun var ikke som sådan bange for ham endnu, men hun brød sig heller ikke om ham. "Hvor er min datter?" spurgte hun før han kunne nå at sige noget og før hun nåde at tænke sig helt om. Hendes stemme havde været hård og truende da hun havde spurgt. Da han talte så hun på ham, og hun gispede efter vejret da han tog fat om hendes hals. "Skal nok opføre mig ordentlig" sagde hun med en lav stemme, og da han gav slip på hendes hals, tog hun sig til sin hals for på en måde at mærke efter. Der var dog ikke noget at mærke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime23/11/2014, 23:13

han rettede på sine hansker lidt "din datter har det fint, jeg er ikke et komplet monster" han så på hende med et lusket smil. han løftede hende op og smed hende på sengen "jeg fandt noget meget interessant da jeg gik gennem en gammel vens forladte bygning. han tog en lille kanyle frem "dog vidste han ikke hvordan man skulle omdele det hurtigt nok, hvis man bruger sprøjte går det meget hurtigere" han smilede og så på den gyldene væske i kanylen og så på hende. han tog fat om hendes lår "sid stille, eller også bliver jeg nød til at blive voldlig" den sidste del af sætningen blev sagt i et mørkt tone fald. han stak nålen ind i hendes lår og tømte den helt tør. han så på hende "dette skulle virke med det samme og med mindst dobbelt effekt" han trak nålen ud. han så ned på hende "sut mig af min lille slave" han så på hende og sagde det sukker sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime23/11/2014, 23:50

Hun så på ham mens han talte. Hun var glad for at hendes datter havde det fint, hvis han ellers ikke løj for hende. Hun kunne ikke lide det smil han sendte hende, og hun var ikke just begejstret for at han smed hende hen i sengen i bogstavligste forstand. Hun kunne heller ikke lide det han sagde, at han havde fundet noget hos en ven. Hun prøvede at rykke sig længere bagud, men standsede da han tog fat i hendes lår. Hun ville ikke ha han skulle blive voldelig, så hun lev siddende hvor hun sad, og lod ham stikke kanylen i hende og tømme væsken. Hun mærkede effekten med det samme, og ville nu gøre alt for at han skulle tilfredsstille hende. Hun så på ham med et bedende blik, ikke for at komme uden om det her, men for at han gjorde noget ved hende. Hun gjorde som han sagde, og uden den mindste tøven tog hun hans lem i munden og begyndte stille at give ham et blowjob, og håbede på at han ville gøre noget for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime23/11/2014, 23:57

han så på hende med et lusket smil "det går for langsomt" han tog fat om hendes hovede og satte farten betydeligt op kun lige så hun kunne følge med " du skal drikke det hele, alt mit sæd for du er miiin" han smilede og gjorde det mere og mere brutalt og fyldte hende med hans sæd, alt hans blide affære var væk "hvis du vil have min pik må du ned på alle fire og bede som en hund for at få den" han smilede med et stadigt hårdt lem, han vidste godt at effekten var meget forøget "kom så din tæve sig hvad du er god til i livet" han lod hende gå ned på alle fire før han smækkede hende i røven og tog fat om hendes baller. han lænede sig helt ned til hendes øre "kom så tig for den du vil jo gerne" han havde mange skumle planer for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime24/11/2014, 13:02

Hun lod ham gøre det, da hun ville gøre alt lige nu, og hvis det var det her der skulle til, så vil hun med glæde gøre det. Hun havde dog svært ved at følge med, men da han kom i hendes mund, slugte hun hans sæd. Hun så på ham, og gik ned på alle fire med det same hun kunne komme til det. Hun så stadig op på ham, meget bedende. Hun peb en enkelt gang som en trist hund som ville opnå noget med sin piven. "Please. Lad mig mærke dig i mig. Gør hvad du vil, men bare lad mig mærke dig." bad hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime24/11/2014, 22:07

han så på hende med et smil "god hund, lad mig give dig et ordenligt ben" han smilede og tog sit hårde lem og pressede sig ind i hende, hun var allerede våd så han smuttede let ind i hende "mm yeah tag den din lille luder" han klaskede hendes ene balle mens han stødte ind i hende "sig at du er intet andet end min hund, sig du er bare et hul jeg kan bruge som jeg vil" han smilede og tog fat om hendes hår og hev hende tilbage så hun kunne se ham i øjnene mens han stødte hende med et hårdt og hurtigt tempo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime24/11/2014, 22:29

Hun stønnede nydende da hun mærkede hans lem i sig. Hun var ligeglad hvad han kaldte hende, bare hun fik lov at mærke ham. Hun smilede af ham da han klaskede hendes ene balle mens han stødte i hende. "Jeg er intet andet end din hun som du kan bruge og gøre med som du vil." sagde hun, og så på ham da han hev hendes hoved bagover. Hun smilede til ham, og nød det han gjorde ved hende. Hun stønnede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime24/11/2014, 22:43

han smilede til hende og lænede sig ind til hende "lige hvad jeg vil høre" han lod hende falde til jorden igen før han brutalt stødte i hende og til sidst fyldte han hende med sæd "vi er ikke færdige endnu" han knipsede og to kvinder kom ind med en maskine som Sasha blev spændt fast til hvor hun var bundet fast mens der sad to dildoer ved begge hendes åbninger hun blev spændt helt fast i den og Armadeus stod med sit hårde lem foran hendes mund og hans hånd på kontakten "du ved hvad du skal for at jeg belønner dig" han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime24/11/2014, 23:03

Hun kunne lide det han gjorde, også selvom han var så brutal og voldsom. Hun stønnede da han kom i hende, og hun nød fornemmelsen af det. Hun smilede da han sagde at de ikke var færdige endnu, og hun lod ham spænde hende fast, og hun så på tingen, og så op på ham som nu stod ved hendes mund med sit lem. "Please skat. Gør det" viskede hun bedende og meget liderligt. Hun ville gøre alt for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime24/11/2014, 23:17

han så på hende med et smil "mm du er en sand skat, jeg skal sørge for at du for alle dine huller fyldt" han smilede og tændte på knappen og en lille lyd af en elmotor startede op. de to dildoer begyndte i et hårdt tempo at køre frem og tilbage både i den ene og den anden åbning "yeah det kan du lide ikke din lille hund" han tog fat om hendes hoved og begyndte at presse sit lem helt ned i halsen på hende med hjælp fra maskinens stød "nyd hele min pik i din beskidte lille mund" han smilede ogblev ved med at støde ned i hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime25/11/2014, 10:15

Hun smilede tilbage til ham, og nikkede ivrigt af det han sagde. Hun stønnede da de to dildoer begyndte at køre frem og tilbage i et hårdt tempo i begge hendes åbninger. "Mm" hun nikkede stille som svar. Hun klagede ikke over det han gjorde, selvom hun næsten blev kvalt af hans lem da han stødte den ned i hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime25/11/2014, 14:09

Armadeus smilede og kom i hendes mund men mere ned i hendes hals og fik hende til at sluge det på den ene måde eller den anden "sådan din luder jeg skruer den helt op så jeg kan se dig blive ødelagt helt af disse to dildoer din fucking slut" han gik hen til hendes røv og gav den tre hårde slag. han skruede den op med tre nivauer, han smilede og så lidt på hende før han slukkede for den og tog hende af maskinen "jeg skal sørge for at alle dine fucking huller bliver fyldt af mit sæd" han tog fat i hende og smed hende på sengen og vendte hende om, han tog fat om hendes røvhul der var udspilet af maskinen i forvejen. med et smil bankede han sit lem helt ind i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime27/11/2014, 12:55

Sasha var tvunget til at sluge hans sæd eller hun ville blive kvalt i det. Hun så på ham da han talte og hun stønnede både af nydelse og af smerte. Da han slukkede for den, sukkede hun stille og smilede til ham da han tog hende af maskinen. Hun betragtede ham da han smed hende på sengen, og lod ham vende hende om. Hun stønnede da han bankede sit lem ind i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime27/11/2014, 19:38

Armadeus lagde alt sin kræft i at støde ind i hende. han mærkede hendes udspilede røvhul forme sig ind om hans lem mens han stødte mod hende. han tog fat hårdt i hendes hår og hev hende tilbage "MM YEAH DU KAN LIDE DET KAN DU IKKE DIN LUDER" han råbte det mens han gav hendes røv klask rytmisk mens han stødte hende. han fortsatte i 10 minutter før han til sidst stødte dybt i hende og sprøjtede sæd ud i hende. han vendte hende rundt og så hende i øjnene "jeg knepper dig helt skør din fucking hund" han tog hårdt fat om hendes bryst og pressede sig helt ind i hendes livmor og begyndte at knalde hende brutalt, en gang i mellem gav han hendes bryster et klask mens han stødte i hende. han klemte dem og nulrede hendes bryst vorter "yeah du er en fucking hund, sig det" han så på hende og mere og mere brutalt kneppede han hende indtil han fyldte igen med sæd. han rejste sig og spøttede på hendes bryster "jeg skal spænde dig fast til maskinen igen før jeg går så du kan blive knaldet i begge dine huller mens jeg laver mit arbejde din luder" han så på hende med et slesk smil og tog hende op og satte hende fast. han gav hende et klask på røven og så den blive rød før han satte den på fuld power. han tog sit tøj på mens han gik ud af værelset og tog fat i en slave kvinde "giv hende stoffet en gang i døgnet indtil jeg kommer tilbage" han smilede og gik ind i sit ryge rum.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime29/11/2014, 22:35

Hun stønnede da han lagde alt sin kræft i hans stød. Hun begyndte tydeligere at kunne mærke hans lem i hendes røv, da hendes røv formede sig rundt om hans lem. Da han hev hendes hoved bagover ved at rive i hendes hår, gjorde faktisk ondt på hende. Det ville det gøre på alle med langt hår nok. Hun sagde dog intet til ham, men så bare på ham. Endnu et støn undslap hende, og hun nikkede kort so svar på hans spørgsmål. Ja hun kunne lide det, men nok kun fordi hun var på et stof som han havde givet hende. Mens han stødte klaskede han hende i røven, og hun sukkede af ham.

Hun vidste ikke hvor længe der var gået, for han til sidst stødte dybt i hende og hun mærkede ham komme. Hun lod ham vende hende om, og hun så ham direkte i hans øjne da han så i hendes. Hun sagde intet til det han sagde til hende, og smilede til ham da han tog hende på brysterne. Hun mærkede at han pressede sig helt ind i hendes livmor og at han begyndte at knalde hende hort. Et højt støn kom over hendes læber. Hun så på ham. "Jeg er en hund, og tilhøre dig, og kun dig" sagde hun og smilede til ham. Det gjorde ondt at han kneppede hende så brutalt, men samtidig kunne hun lide det, og hun mærkede han fyldte hende med sæd. Da han rejste sig op for så at sprøjte på hendes bryster, lå hun og så på ham. "Bliv hos mig" hviskede hun da han sagde at han ville gå, men hun lod ham spæde hende fast uden modstand. Hun mærkede hans hårde klask i hendes røv, og tvivlede ikke på, at den var blevet rød af det, og hun stønnede da han satte maskinen på fuld styrke. Hun betragtede ham tage sit tøj på, og fulgte ham med øjnene da han gik ud af værelset.

I mellemtiden havde Natasha gået lidt rundt og undersøgt det nye sted hun nu var, selvom der altid var en kvinde som holdt øje med hende. Hun blev ved med at plage om slik, og fik da også for det meste noget, og fik hun intet begyndte hun bare at skrige til kvinderne ikke gad høre på hende mere, og hun fik noget.
Det var også lykkes for hende at smutte fra alle kvinderne så hun nu rendte rundt helt alene. Hun anede ikke hvor hun var henne, men hun ville udforske stedet. Hun var en utrolig nysgerrig 2årig lille pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime30/11/2014, 22:14

Armadeus gik ud på gangen og gik hen til værelset hvor Natasha boede i en mere afslappet version af hans jakke sæt lavet i silke. da han åbnede døren forsvandt hans smil, hun var væk" han gik ud på gangen som han knipsede og hans to mænd kom ind af døren med piske. han gik ned af gangen og fandt Natasha foran en gammel rustning "kan du lide den" han smilede til hende og satte sig på knæ "den her blev båret af meget store krigere, som kæmper for at folk kan få fred" han så ned på hende "det er som en minde for mig at mine våben er til at bevare fred og ikke skabe krig " det var ikke helt falskt men det var heller ikke helt sandt da han havde gevet til både militsen og mafiaen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime1/12/2014, 21:22

Natasha var fundet over til en rustning som stod midt på gangen. Hun så op på den med åben mund, så bare fascineret på den, da hun aldrig havde set en rustning før. Hun fik et chok da Armadeus snakkede til hende, og hun fløj nærmest rund om sig selv, og så på ham. Hun nikkede stille af hans spørgsmål. Hun kunne godt lide den, og hun lyttede til det han fortalte hende. "Virkelig?" sagde hun med en sød stemme, og så på ham. Hun smilede et sødt barnligt smil til ham. "Må jeg se mor nu?" spurgte hun forsigtigt. "Vil gerne se hende." Hun var ikke sikker på at hun ville få lov, og det var også derfor hun spurgte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime2/12/2014, 11:19

han så på hende med et smil "om ikke alt for lang tid min kære men din mor har brug for at træne sig lidt op" han så på hende med et smil "men hvis du er en god pige og lader være med at løbe fra dine babysittere" han så på hende med et smil over det "kan du se hende i aften inden du bliver puttet" han smilede og klappede hendes hoved "du må gerne lege på gangene her bare hav en voksen med, der kan være farligt her en gang i mellem, mange skarpe ting du kan komme til skade på" han smilede venligt og rejste sig op og gik ned mod det værelse som sasha boede i. da han gik ind gennem dørene sad hun stadig i maskinen og var ved at blive kneppet hårdt i begge huller af den han lukkede og låste døren og løftede hende ned "er du klar til et rigtigt knald din fucking hund, er du klar til at fyldes af min fucking pik" han så på hende med et hårdt blik og lagde hende på sengen på ryggen og holdt om hendes hals. han så på hende og pressede sit lem ind i hende og så på hende mens han klemte hendes bryster hårdt. det var en brutal omgang.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





a special training //Sasha// (18+) Empty
IndlægEmne: Sv: a special training //Sasha// (18+)   a special training //Sasha// (18+) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
a special training //Sasha// (18+)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» lev som en ulv (Sasha)
» you are mine now and forever //sasha//
» for the grater good //Sasha

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Icesitom :: Gletsjeren-
Gå til: