Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
wolves and arrows //Arya// Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
wolves and arrows //Arya// Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 wolves and arrows //Arya//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime25/1/2015, 20:00

S: Rolens jagt område i junglen
T: 14.00
O: træer, få fugle i træerne og lyden af dyr i underskoven
V: sol bag de store træer
P: en sort tank top og sorte bukser

Rolen sad i et træ med et stykke kød han havde tilberedt før han var taget på jagt. han havde ladet sine hunde blive tilbage i hytten efter som i dag var han ude efter at jage noget småt. han havde nok mad i noget tid men han havde brug for en lille pels at sælge i byen senere. han havde tre slags pile med, sine standart pile med et bred hoved. sine bedøvelses pile, med en nerve gift der fik selv en elefant til at falde om dog kun bevidstløs, og hans forsvars pile til mennesker der kom for tæt på. han smilede til sig selv og tog en bid mere af sit kød og ventede.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime25/1/2015, 20:18

En tuden skar igemmen luften og den trænet jæger vidste at det var en ulv, men den var større end en normal ulv, men drog ikke så stor som varulv og den på gik fire ben. Pelsen var hvid med nogle grå aftegn i hoved. Ulvens tunge stak ud . Hun elskede disse ture i skoven og det gjorde Luna også. Luna rettede sin næse op i luften og satte så efter færten af et dyr. Arya skreg til ulven at dette måtte den ikke, men ulven lyttet ikke. For for engangs skyld havde hun overtaget. Arya kunne bare sidde kiggede på verden ud igemmen hendes øjne. For Luna var alt det Arya gjorde kedelige ting som kun elverne kunne finde på at lave. Luna hylede igen af fryd, noget gjorde hende så glad at det var svært for hende at stoppe med løbe, da hun endelig stoppede for at få luft vidste de ikke hvor de var, men det var også lige meget for Luna kunne bare følge færten hjem.
Arya vidste ikke hvordan Luna var kommet ind i hendes krop, men det var hun altså og det betød vel at hun var halvt ulv halvt menneske borset fra at hun altså ikke var en varulv, men elver og at ulvens sjæl var fanget i hendes krop og at de kunne skifte fra ulv til menneske og omvendt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime25/1/2015, 20:53

Rolen hørte hylet af en ulv og som et rovdyr var han nød til at forsvare sine jagt områder. han stillede sig på grenen han havde sat på og satte sin bue over sin skulder og sit kød i en taske før han hoppede fra grenen og vidre til den næste, han havde trænet sig selv til akrobatik over tiden han havde brugt i junglen. han havde levet her i længere tid af sit liv og var blevet en utrolig jæger. han var god til at spore men også til at lave mad til sig selv og hans to hunde. han fandt endelig ulven da den gik i underskoven. han meget elegant hoppede ned foran den og stod med sin bue i den ene hånd "min ven, vend om inden du træder ind i mit land, jeg er jæger her, ikke dig. og hvis du ikke går vil jeg blive nød til at bedøve dig" han så på ulven med et seriøst ansigts udtryk, han trak stille en bedøvende pil fra sit kogger.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime25/1/2015, 21:02

Luna knurrede fartruende han skulle ikke komme her bestemme i hendes jungle hun begyndte at kredse omkring ham imens hendes gylden øjne ændrede sig smule når Arya prøvede at komme igemmen så hun kunne tage sin egen skikkelse. Luna ville dog ikke tillade det og lukkede hende inde egen krop. Luna gjorde klar til springe frem imod ham med hendes størrelse. Arya prøvede at få hende til at stoppe, men det kunne hun ikke og nu ville hun blive bedøvet og vångede ville hun være nøgen da taget tøjet af. Typisk dagen havde ellers startet så godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime25/1/2015, 22:11

i en hurtig bevægelse smilede Rolen og satte pilen i spænd" jeg havde virkelig ikke håbet at jeg var nød til dette" han lod pilen flyve og selv om den bare snittede ulven ville den være bevidstløs. han smilede lidt da pilen ramte, men han forventede ikke at ulven ville forsvinde, pilen havde snittet den men i stedet for en ulv lå en nøgen elver i blandt bladende "ok jeg er ikke helt sikker på hvad der lige skete" han så lidt omkring før han samlede hende op. han kunne ikke bare lade hende ligge der. hun lugtede godt hvis han skulle være ærlig, og hun var også meget smuk. han kunne dog ikke lade være med at kigge på hendes øre der var lidt arrede.

han bar hende hele vejen tilbage til hans hytte med et smil. hun var ikke vågen endnu da han lagde hende i hans seng og lagde et dyre skind hen over hende. hans to Angeli ulve Allier og farier stod og så på "vær ordenlige drenge" deres tunger stod ud af munden og deres hoveder var på skrå "jeg ved i kan forstå mig, ikke spil dumme" han så på dem før han satte sig ved sit bord og snittede noget træ.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime25/1/2015, 22:36

Yep som hun havde forudset lå hun nu sin menneskeform og var helt væk havde hun kunne skældt ulven for at være så dum at angribe en mand som til og med var bevæbnet. Hun ville så gerene have flået Luna. Hun var dumt dyr som var havnet i hendes krop af en eller grund som var ukendt for hende. Hun ville sometider bare ønske der kun var hende i hendes krop. Hun anede ikke at manden havde taget hende med hjem, vis det var hende havde hun taget hjem uden tage vedkommende som havde agrebet med hjem. Hun vidste ikke hvor længe hun havde sovet, men da hun vångede havde det som en mur var blevet vælte i hendes hoved det dunkede og gjorde ondt. Et utilpas støn ramte hende da satte sig oppe skinet gledet ned og hendes krop kom til syne igen " hvor er jeg?"" spurgte hun hendes stemme var en smule hæs da hun ikke brugte den særlig tit. Luna fortalte hende at manden som skudt dem pilen var det, så hun skyndte sig tage det hun kunne få fat i. Luna komlidt til syne ved hendes øjne belv gylden. Hun var flov og rød i hovedet hun var nøgen hos fremmede. Hun betragede store hunde og det gav hende til til at løbe skrigende ud her fra, men noget ved ham fik hende til føle sig så rolig. Så hun lagde sig ned igen og lukkede imens trak hans skin op over hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime25/1/2015, 22:57

da hun vågnede stod Rolen med sin trøje af og var i gang med at træne da han hørte Allier gø inden for. han gik inden for og så på ham "Allier hold mund, du skræmmer vores gæst" han smilede lidt til hende men så hun havde gemt sig under skindet "jeg beklager for at jeg skød dig, jeg er ikke særlig glad for ulve på mit territorium, de tager mit bytte" han satte sig på en stol og så på hende "jeg er Rolen Galanodel" han smilede venligt til hende "det her er mine to hunde Allier og Farier, jeg undskylder hvis de har virket farlige, de er meget fredlige så længe man fodre dem. han gav dem hver en fisk som de spise med glad bjæffen. han smilede "du er nu meget kønnere som pige end som ulv, hvis jeg skal være ærlig" han smilede til hende og satte sig til at snitte lidt med sin kniv "er du sulten" han så på hende og ventede på at hun tog skindet væk så han kunne se hende.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime25/1/2015, 23:21

Arya gjorde lige sådan han kunne se hendes øjne og et smil hun sørgede for resten var dækket til flov, men svarede ikke lige med det samme hun trak do længere op kiggede på hende hun sagde ikke noget og Luna måttet tage over hendes øjne blev mere dyriske og hendes måde at være på ændrede sig " jeg er Arya Tauriel" svarede Luna for så give hende plads igen. Hun nævte ikke noget om hende selv hvorfor skulle hun det. Luna var fremme virkede Arya mere selvsikker og flirtende. Arya kiggede på ham smilede svagt. Hun betragtede hans krop inden hun kiggede ned af sin egen nøgne krop " du har måske ikke noget tøj jeg kan låne?" hendes stemme var forsigtig. Hun vidste godt at han havde set hende nøgen, men hun ville gerne have noget på. Hun følte sig utilpas imens sad nøgen der Rolens segn. Kendte ham ikke og vidste ikke helt om hun kunne stole på ham. Drog kendte han allerede mere til hende end hun gjorde om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime25/1/2015, 23:45

han så på hende lidt flovt "jeg har ikke noget kvinde tøj men hvis du er ok med noget af mit gamle tøj kan jeg finde det " han så lidt for fjamsket rundt og gik til sidst med ryggen til hende hend til et skab med tøj for at skjule hvor opstemt han var. han smed hende noget tøj og gik hen til sit bord igen hvor han satte sig med ryggen til. "du siger bare til når du er færdig" han grinede lidt nærvøst, det var lang tid siden han sidst havde haft en kvinde her, men det virkede til at hun var mindst lige så nervøs " så Arya, det er ikke tit jeg ser lys elvere her, og specielt ikke nogen som kan skifte form til ulve" han smilede lidt mens han satte sig til at inspicere sin bue på tæt hold for at sørge for den ikke var i stykker på nogen måde. han smilede lidt over hvor absurt hele den her situation var. han gik hen til sit køleskab, ikke større end et lille over skab, og fandt en lille stribe af tørret kød han tog en stor bid af.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime26/1/2015, 00:04

Arya kiggede tænksomt på ham " jeg ved faktisk heller ikke hvorfor jeg kan, men Luna Raven har altid været med mig, mennesker kalder mig for wolfblood men Luna er her inde i min krop sammen med mig så nok mere personslighedsspalting med en ulv" sagde hun nikkede da han spurgte om hans gammel tøj var okay nikkede hun. Luna knurrede inde i hendes hoved hun skulle jo ikke fortælle om hende til ham. Arya formanede Luna om at det var hendes egen skyld. Hun fik øje på buen da hun havde fået tøj på gik hen til ham og buen " skyder du med buer?" spurgte dumt, hun var næsten lige blevet skudt af ham. Hun var også en god sværd kæmper, men bruget det kun i selvforsvar og kunne aldrig finde på skyde dyr med dem. Hun var vegetar. Hun smilede og undersøgte hans bue på smule afstand. Hun smilede til ham og måtte vise ham hendes bue som var af træ og havde tilhørt hendes familie. Lige nu var den der hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime26/1/2015, 00:13

han grinede lidt "jeg skyder med bue ja, men jeg kan også kaste med knive, kæmpe med sværd, og er rimelig god selv uden mine våben" han pustede sit bryst lidt ud da han blærede sig lidt "oh hvor er mine manere dog, jeg ved i lys elvere ikke spiser kød så jeg har noget brød her et sted, jeg har min egen lille underjordiske farm. nogle venner hjalp mig med at bygge den og også at lave en vandstrøms generator. her ude er jeg komplet selvstændig" han smilede til hende og så ned af sig selv, de lange dybe ar i hans over krop og hans brænde mærker, den ene på den venstre skulder af en halvmåne og den anden på hans højre skulder af en sol. han havde været slave i hunrede år før han slap væk fra det liv. han fandt noget brød og gav det til hende. han smilede venligt og så hende i øjnene "så luna var ulven der overfaldt mig i skoven, hmm" han tænkte lidt før han smilte igen og så på hende "jeg beklager at jeg skød dig Luna" han smilede oprigtigt, han var langt fra hvad en normal sort elver ville være.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime26/1/2015, 00:25

Hun lod Luna komme frem i hendes krop og hendes øjne blev mere gyldne end de plejede Luna lagde hovedet anelse på skrå, hun grinede " årh det skal du ikke tænke på" sagde Luna som talte igemmen Arya. Det var den fordel hun havde som ulv fanget i elverkrop hun kunne tale. Luna forsatte hen imod og lod svagt fingrene glide hen over hans ar imens hun svagt mumlede noget om hvorfor hun ikke var endt i hans krop. derefter var det igen Arya og de gylden grønne øjne ramte hans. Hendes hænder rørte stadig ved hans ar og rødmede let da hun opdagede at hun ikke havde fjernet dem. Hun vendte sit blik ned jorden, efter at fjernet sin finger. Hun trak vejret dybt. Hun havde aldrig rigtig haft venner og vidste ikke helt hvordan hun skulle komme tilbage fra den adkavethed  som syntes bredte sig. Hun stod stadig rimlig tæt på. da fandt brødet tog hun imod det, da nævnte sin farm blev endnu gladere hun smagt forsigtigt på brødet. da hun beslutte sig smagte var ret hurtig til at blive færdig hun havde spist lang tid, da hun enten skulle til byen eller selv finde det skulle spise kunne godt gå dage imellem det betød også at godt kunne se ret spinkel ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime26/1/2015, 00:43

han smilede til hende da hun tog brødet "i to skal ikke være bange, i kan blive så længe i vil og jeg skal nok beskytte jer hvis det kommer til det" han så på hende med et smil før han kløede sig i nakken og så væk mens han mumlede noget om at det var det mindste han kunne gøre. han syntes nu godt om både Luna og Arya på en måde, Luna virkede meget selvsikker og frisk mens Arya virkede rolig og venlig. han smilede til hende og gik hen til bordet hvor hans bue lå " jeg har ikke noget jagt at gå på lige nu så jeg har intet at lave andet end at se til min farm en gang i mellem" han smilede og puttede sin bue på en våben knage på vægen. han smilede lidt før han satte sig på knæ og de to hunde hoppede hen og slikkede ham på kinderne "det er nu dejligt at have andre at snakke med end drengene her, jeg begyndte at blive skør" han grinte lidt og satte sig i stolen igen.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime26/1/2015, 01:00

" tak jeg tror jeg takker ja, du virker ret så speciel og Luna og jeg vil gerne lære dig at kende" svarede hun hendes øjne vidste varme. Hun ville drille ham og lod Luna komme ud. Hun joniede hundene håbede ikke de ville blive vrede. Hun Lod Luna drillende slikke ham i hele ansigtet. Inden hun væltede ham omkuld: Luna forsvandt og nu lagde Arya oven på ham med hunde som slikkede hende hovedet og oven på Rolan. Han var virkelig sød af sortelver at være han virkede ikke farlig overhovedet. Hun lagde stadig ovenpå ham der han sagde det blive skør " du er heldig folk tror jeg er skør når snakker med Luna" sagde hun halv grinede hun satte sig forsigtigt ovenpå ham kiggede ham ind øjnene. der var noget magisk ved hans øjne. Derefter kiggede på hans læber og lod svagt sin finger i en forsigtig bevægelse glide henover dem. Hun havde kun været så med en anden og det var hendes bror. Ikke du ved kæreste, men det alligvel specielt forhold vis spurgte andre.
Trangen til kysse kom fra Luna hun skubbede, men hun vidste ikke, men vis ikke hun gjorde det vile Luna bare gøre det for hende. Hun betragtede ham kort. Hun vidste godt at de ikke kendte hinanden endnu, men man kunne ikke leve livet uden tage chancer. Hun lænede sig frem over kyssede ham blidt på mund satte sig op igen. Hun var rød i hovedet og vidste godt ikke burdre være rød hovedet det hende der kyssede ham og ikke omvendt. kravlede ned af sad på gulvet. Hun anede ikke hvordan ville reagere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime26/1/2015, 01:18

i et kort øjeblik forblev den skønne følelse af hendes læber på hans, han var helt og aldelses forbavset i et halvt sekund, og da hun begyndte at rødme kunne han ikke lade være med at grine lidt "normalt er det mig der skal gøre det" han smilede til hende og rejste sig lidt op så de så hinanden i øjnene og han smilede til hende før han kyssede hende igen. han kunne ikke lade være, måske var det måden de havde mødtes men han fandt hende som en af de eneste piger han havde kunne lide. han smilede til hende "du er noget for dig selv" han smilede lidt til hende og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime26/1/2015, 09:28

Arya vidste ikke om kærlighed fandtes, men når hun var sammen med ham følte hun at hun kunne være sig da kyssede hende lod hun ham kysse hende. Arya rykkede tættere på " tror du på kærlighed ved første blik?" spurgte hun og lod en hånd glide omkring hans ansigtig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime26/1/2015, 10:25

han kunne ikke lade være med at grine lidt "det vil jeg ikke påstå, men jeg tror på at der er ting som er bestemt der skal ske" han smilede til hende og lagde sine arme om hende. han rejste sig op og støvede sig af og hjalp hende op, Allier og Farier bjæffede glade og Rolen lod dem løbe ud af døren før han vendte sig til Arya tilbage "så er vi alene" han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime26/1/2015, 12:23

Hun smilede han havde vel ret, hun lagde forsigtigt sine finger hen på hans bryst inden trak sig lidt væk. Hun burde lærer at kende ham først, men det føltes så rigtigt, men hun kendte ham jo ikke hendes finger gled væk. Hun skulle hente nogle ting vis hun skulle være længere tid som tøj hendes bue. Ikke fordi noget galt med hans tøj det var bare en smule for stort. Hun grinede forlegen til ham. Hun bed svagt da han hjalp hende op. Det var som han hjalp hende med styrer Luna somm helt forsvundet bevidsthed for give hende plads. Hun tog hans hænder og lagde dem omkring hendes hofter imens hun lagde sig ind til ham. Hun trak vejret dybt for lærer hans fært at kende " så du mener altså nogen bestemte at Luna og jeg skulle løbe ind i dig i dag?" spurgte hun og hævede spørgende øjnbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime26/1/2015, 20:18

han smilede lidt "jeg siger ikke jeg tror på guder eller noget af den slags, den luksus har jeg ikke haft" han smilede til hende og lod hans hænder glide om på hendes ryg og smilede til hende "men jeg ved at jeg vil have dig her hos mig" han smilede og kyssede hende igen. han så på hende og gav lidt slip på hende. han gik hen til sin køer og så på hvad der lå der inde "så jeg ved godt at du er vegetar men hvad med Luna" han smilede til hende og fandt to fisk som havde lagt der inde. han lagde dem på hans køkken bord og huggede hovedet af dem begge før han smilede til hende "nu skal du se" han tog fiskene og gemte dem forskellige steder. han åbnede døren og både Allier og Farier kom ind igen "søg" de to snusede vildt og fik til sidst fundet sig selv frem til de to fisk og spiste dem. Rolen smilede lidt mens han vaskede sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime27/1/2015, 19:27

" nej jeg aldrig har givet hende lov" sagde hun og nævnte ikke noget om at hendes sind også var i ulve formen og bare tanken om kunne se Luna spise kød gjorde hendes dårlig, hun havde aldrig bedt om at få Luna, men ulven havde altid været der så længe hun kunne huske hun havde stadig rigtigt ved styrer sin ulve form, men når hun var sammen Rolen kunne hun allerede nu mærke at hun fik plads til at gøre det hun ville. Ikke sagt at Luna ikke var det, men hun gav hende ro.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime27/1/2015, 20:14

han smilede så "hm ok så" han smilede og gik hen bag hende da han var færdigt med at vaske hænder. han lagde sine arme om hende og kyssede hendes hals med et smil. han åbnede døren ind til sit lille læse rum og satte sig i sin stol mens han fandt en af de bøger han havde læst en million gange men bladrede gennem dem igen og mumlede til sig selv om at han skulle købe nogle nye næste gang han tog afsted. han så op og smilede, han så på den her lys elver, en han havde skudt med en bedøvelses pil da hun var en ulv og han kunne ikke lade være med at grine lidt over det absurte i det, men så igen var han en sortelver der ikke var normal heller. han slog op på opskriften for paralyse gift. han rejste sig igen og satte et æseløre på siden og tog bogen med ud igen til hende og kyssede hende igen "jeg har detsværre kun den her seng" han smilede til hende og holdt hende tæt.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime27/1/2015, 22:00

Arya lagde hovdet en smule på skrå, hun kunne ikke forstå at de var fjender med de mente hun lys og mørk elver de eneste forskelle hun kunne komme på var at de slåst og at de havde sort skin og spiste kød, men ellers så var disse racer da ikke at forskellige, hun betragtede ham da han læste sin bog, hvad var det han skulle hente næste gang? Hun blev nysrrig og ville alligvel ikke spørge ham. Hun syntes det var mærkeligt selvfølgelig på den gode måde, hun havde aldrig kendt nogen der kunne lide begge sider af hende. Det var derfor hun for det meste har holdt sig for sig selv end til det blev for meget for hendes familie og det smed hende ud. Hun savnede sin bror, som nu tænkte over det ingen lyselver, men sandelver. Hun rynkede brynene lidt kiggede ned på segnen og kom til at grine Hun syntes det var helt iorden. Fordi dette her var så nyt for hende ville hun gerne have ham tæt på faktisk var det lidt overraskende " jeg tror jeg overlever" sagde hun betragtede sengen. Hun kiggede drillende på ham " men det tror jeg nu nok også du vil gøre" sagde hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime28/1/2015, 09:33

han så på hende med et smil og kyssede hendes mund, så hendes hals og så hendes mund igen. hans hænder gled ned over hendes krop "selvfølgelig er jeg det" han smilede da de hvilede på hendes bagdel. han smilede og i en let bevægelse løftede han hende op i hendes arme og lagde hende igen i hans seng med et smil "gør dig bare klar jeg skal lige lukke hundene ind" han smilede og så de to hunde som han lukkede inde i deres værelse, der var kun tre rum i hans hus, et værelse til hundende, hans læse værelse og så hans kombi stue. han smilede og gik hen til sengen og lagde sig ved siden af Arya med et smil og kyssede hende mens hans hånd kørte ned over hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Nybegynder.
Nybegynder.
Arya


Race : Elver
Navn. : Arya Tauriel
Alder : 175 år
Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv
Bosted : In the Jungel somwhere
Partner. : singel
Slaver. : nej
Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre
Antal indlæg : 81
Reputation : 0
Join date : 24/01/15

wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime2/2/2015, 09:53

Arya smilede svagt hun lod ham løfte hende hun nød hans berøringer det lang tid siden hun havde været så intim med nogen, hun sukkede svagt i nydelse, hun havde aldrig troet at hun kunne være sammen med nogen på grund af Luna, det var svært finde nogen. Hun havde aldrig troet det var muligt, men nu hvor hun fundet en både kunne lide ulven og hende. Hun havde dog svært ved se hvad Rolen så i hende for hun kunne jo være dødelig. Da han skulle lukke hundene ind satte hun sig op. Hun anede ikke hvor det ville føre hen, men vis ikke prøvede ville man aldrig finde ud af det. Arya kiggede tænksomt op på ham da han kom tilbage. Hun måtte jo bare se hvor det ville føre hen.
Arya havde lagt sig ned igen inden han kom tilbage hun nød hans berøringer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime2/2/2015, 10:14

det var svært at forklare hvorfor at Rolen var så tiltrukket af denne lys elver, måske var det faren eller det var måske hendes anden personlighed han fik oven i ud over hendes normale personlighed, som at være sammen med 2 piger uden at de har noget mod det. han smilede og knappede hendes skjorte op som hun havde lånt og fjernede samtidig hendes bukser. da han var færdig med at afklæde hende smilede han lidt og lod en finger drikkende cirkulere på det nederste af hendes mave før han lod dem glide ned mellem hendes ben. han kyssede hende blidt mens hans fingre gled ind i hende og hans anden hånd let klemte hendes bryster.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





wolves and arrows //Arya// Empty
IndlægEmne: Sv: wolves and arrows //Arya//   wolves and arrows //Arya// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
wolves and arrows //Arya//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: The South Lands :: South Lands (Emnerne) :: Jungles :: Normale jungle-
Gå til: