Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
østerskov Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
østerskov Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 østerskov

Go down 
ForfatterBesked
Galian
First Class.
First Class.
Galian


Ingame Titel: : Leder af The Hunters Guild, en organisation bestående af dusørjægere.
Race : Mutant
Navn. : Galian Fell
Alder : 24
Evner/Classes. : skyde lyn og kontrollerer magnetfælter ( det kan få jern, nikkel og kobolt (og legeringer der indeholder en af de tre) til at komme til ham eller væk fra ham, det er sådan magnetisme fungere) desuden har han ikke helt kontrol over denne evne så han ikke kan tiltrække støre ting af frygt for at få dem i hovedet, det tæger på hans energi hvis han bruger sine evner for meget, men han kan lade op igen bed at absorbere strøm
Bosted : han bor i the hunter guilds hovedkvarter i Las Vegas
Tilhørende klan. : The Hunters Guild
Antal indlæg : 305
Reputation : 1
Join date : 11/03/15

østerskov Empty
IndlægEmne: østerskov   østerskov Icon_minitime11/3/2015, 23:29

hey alle i mennesker her på siden, jeg ved ikke hvor mange af jeg der kender til rollespils efterskolen i Hobro
jeg var elev der og jeg vil væde med at der er andre her på siden, så skriv her hvis i gik på skolen eller hvis i ønsker at vide hvordan der er at gå på en skole, hvor alt undervisningen foregår gennem rollespil
Tilbage til toppen Go down
 
østerskov
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: