Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime13/3/2013, 20:40

Sted: et godt stykke ind i skoven
omgivelser: høje træer og natur
vejr: små køligt og blæsende med lidt regn
Tid: eftermiddag

det var ikke meningen dette skulle ske, hun ville bare havde noget mad og det virkede som et nemt nok bytte. Chika de unge pige, som havde overlevet på egen hånd de sidste 5 års tiid havde fået sat sig og sin elskede hund Rickie i en slem fare, som der ikke bare var til at komme af med. hun løb mellem alle træerne der fylde skoven op og fik revet sig en del gange på diverse grene og buske. hun havde si hund knuet tæt ind til sig og nogle få tåre i øjnene. ikke fordi hun græd men fordi hun løb så hurtigt. af en mutant at være løb hun virkelig hurtigt, men der var bare visse dyr man bare ikke kunne løbe fra. nogle meter bag hende kom der et stort muteret monster frem fra der hun selv lige var flygtet fra, den havde en kniv siddende i siden, men så slet ikke ud til at være påvirket af det. monstret slyngede om sig med salv og de store spidse tænder var ikke til at undgå at se.
Lille Chika løb alt hvad hun kunne, men det store monster indhentede hende hurtigt og fik ramt hende med dens store kloagtige pote. det resulterede i at Chika blev svunget hen af jorden og nu lå mast under monstrets pote. hun havde smidt hunden fra sig som nu stod og knurrede og gøede. man ville normalt tro hunden stod og skabte sig over det store monster, men det gøede af sin elskede eger der var stivnet under monstret. Chikas blik blev helt slørret og med et lyste hun op. da lyset igen forsvandt lå der en helt anden under monstrets pote. en ung smuk kvinde. hvidt langt hår og tøj en god blanding af solidt læder der var nemt at bevæge sig i og en smule metalisk beskyttelse. den unge kvinde som Chika nu var blevet til havde fået fat i en mærkelig udseende pistol som kun Chikas udvkling havde på sig. den unge kvinde havde et koldt smil på læben og skød mod det store monster der hurtigt flyttede sig fra hende. skudende skadede på ingen måde monstret, men det fik det da til at flytte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime13/3/2013, 20:54

Ail kom gående gennem skoven da han hørte noget bevæge sig med en betragtelig hastighed og derved larmede noget mere end man ville forvente et dyr ville. Det betød at det var på jagt og at det var et bytte det havde fundet som det nu jagtede, fordi ellers holdte dyren sig mere stille og skjulte for ikke at skabe for meget opmærksomhed på sig selv.

Han kiggede på det der foregik. Han forstod det slet ikke da han så en ung og smuk kvinde skyde efter dyret da han jo lige havde set at det var en lille pige der blev jagtet. han kiggede derned og tog så sigte med hans riffel, og der lød et skud og skuddet røg igennem hovedet på dyret som kollapsede hvor den stod. Han samlede sammen og var hurtigt nede ved kvinden.

''Hey... øhm det er altså et farligt sted at være det her... Og det bliver ikke mindre farligt nu, det døde dyr her vil nok tiltrække sig en hel del opmærksomhed snart.''

Han kiggede på hende lod hurtigt blikke glide over hans omgivelser og i samme ombæring gled hans blik ned over hende også han skulle da lige se hvordan hun så ud.

''Og hvad lavede du egentligt her pludseligt? der var en lille pige her før.''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime24/3/2013, 23:59

Chika så dyret falde sammen lige foran sig og med en hurtig og elegant bevægelse sigtede hun sin pistol mod den fremmed der snakkede til hende. hendes blik var lettere psykotisk at se på. man kunne se i hendes øjne hun ikke havde været ude længe og derfor havde et nærmest psykopatisk blik i øjnene "farligt? det skal du sige til tøsen der tror hun kan klare sig selv" sagde hun med et hæs stemme og et koldt smil tegnede sig over hendes kolde læber. hun lagde hovedet på skrå da hun hørte møgkøtteren gø og med et hurtigt og næsten mekanisk bevægelse skød hun mod hunden og ramte lige ved siden af, så hundne begyndte at pive. inden man ville kunne nå at blinke med øjenen, sigtede hun igen på den fremmede og smilte koldt til ham "hvad jeg laver?... jeg tager det der er mit... tøsen vinder ikke" sagde hun sm om han skulle vide hvad hun snakkede om "du dræbte dyret ikke sandt.. jamen så kan du vel dræbe eventuelle andre 'fare' der kan dukke op" sagde hun koldt med den hæse stemme og knækkede kort med nakken. hun havde været gemt væk i den lille pige krop så længe. hendes ellers normalt rene stemme var helt hæs og hele hendes krop føltes mekanisk og knækkede ved de fleste af hendes bevægelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime25/3/2013, 00:05

''Jeg kunne godt dræbe andre dyr også, men det ville være et spild da vi nok ikke ville være i stand til at slæbe dem alle sammen med os, jeg kan jo ikke engang bære dette tonstunge monstrum.''

Han så bare roligt på hende. Han smilede ganske roligt, mens han undrede sig lidt over det med den lille pige men sagde ikke noget til det. DA han ikke følte der var nogen grund til at gøre det. Han så bare på hende.

''Så den lille pige er inde i dig eller hvad? og du er nok også bedre stillet sådan her, du virker mere selvsikker og kampklar end den lille tøs.''

Han grinde roligt til hende, og smilede langsomt. Han så på hende roligt, før han vendte sig rundt roligt og gjorde an til at ville gå. Han sendte hende et lille nik med hovedet som tegn til at hun skulle følge med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime25/3/2013, 00:30

Chika lagde hovedet let på skrå over det han sagde og grinte svagt. spild af kød eller hvad?.. hun rystede lidt på hovedet og så hen på hunden det så ud til at havde det svært ved situationen "hørte du det.. jeg er bedre stillet.. møgtøsen vil ikke kunne overleve" sagde hun verdt til hunden, som med det samme begyndte at gø. hun knurrede lidt af køteren, hvorefter hun så efter den fremmede. hun satte pistolen i hylstret der hang i bæltet. hvorefter hun roligt gik med ham "lige nu gør hun... hun blokkere for min frihed, men nogle gange mister hun grebet om mig... den svage møgtøs" hun vrissede små irriterett imens hun betragtede deres omgivelser. hunden løb op foran den fremmede og gøede lidt af ham imens den så på ham med nogle bedende øjne. det var tydeligt den ville fortælle ham noget. Chika så vredt på hunden og knyttede sine hænder "møgkøter" mumlede hun vredt og gik op ved siden af ham, hvorefter hun væsede hunden væk fra dem. hun så så lidt på den fremmede "jeg hedder Chika..." sagde hun så hurtigt. hun lavede nogle få akavede bevægelser med armende og nogle tick agtig lignende bevægelser med hovedet. det virkede lidt som om hun ikke havde helt kontrol over det hele endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime25/3/2013, 00:34

''Ja det er sandt en hvad 12 årig burde ikke rende rundt herude alene, hun var jo lige ved at blive dræbt før.''

Han så bare på hende roligt, hunden gjorde ham ikke så meget og gav den heller ikke ret meget opmærksomhed, fordi han syntes den var ligegyldig. Gennem alt han havde lært så var hunde noget af det dummeste man kunne møde. Han smilede roligt til hende, og nikkede da hun fortalte sit navn.

''Chika? Så Chika hvor ofte chikanerer du folk?''

Han kunne ikke lade være med at fyre den lammeste joke af han kunne komme på, og han grinede ikke engang selv af det fordi joken var så elendig som den var.

''Nå spøg til side... Jeg er Ail til din tjeneste.''

Han så roligt på hende over de små underlige bevægelser hun lavede, hun havde åbenbart brug for lidt hjælp.

''Hvis den lille pige kan høre mig, så burde hun indse nu at hun er bedre stillet med dig i styre.''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime25/3/2013, 01:03

Chika grinte lidt af hans ord. han havde så ret. godt nok var den lilel møgtøs ældre end det og havde klaret sig godt men det behøvede han jo ikke at vide "ja... hvs det ikke var for mig ville hun havde været død forlængst.. det er mig der holder os i live" sagde hun stolt, hvorefter hun lavede et kort tcik med hovedet igen. hun kunne mærke hvordan møgtøsen kæmpede for kontrollen og det var det der gav hende disse kramper og ticks. den lille møgtøs var stærk psykisk og det gav Chika en del problemer, men hun gav ikke efter for hun ville have kontrollen.
Chika så bare underligt på den fremmede som nok fortalte den lammeste joke nogensinde. hun rystede stille på hovedet af ham "Ail... okay godt nok" sagde hun hurtigt og gik pludsleig et skridt bagud, hvorefter hun gik frem igen. hendes tick og kramper blev værre og værre efter det lile skridt bagud, men i det Ail sagde at møgtøsen ville være bedre stillet med Chika den unge kvinde ved styret, forsvandt alle tciksne og kramperne. Chika så lidt på sine hænder og studerede efterfølgende sin krop. hun begyndte så at grine lidt og så overlegent på hunden der nu pev og hyldede som bare pokker "jeg vinder" væsede hun til hunden og så på Ail igen "jeg vil give dig ret.. og tror møgtøsen hørte dig" grinte hun koldt og smilte tilfreds
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime25/3/2013, 01:18

''Så hun er ikke helt lige så dum som man skulle forvente af hende?''

Han grinede bare roligt med hende, og så på hunden, som han bare så olmt på. Han betragtede hende roligt specielt da hun lige pludseligt ikke længere kæmpede med kramper og ticks. Han så smileden på hende, og gik bare roligt, det varede ikke længe inden de var nået skovens udkant.

''Så hun kæmper meget? Og derfor kan du ikke styre kroppen ordentligt? Hold da kæft en dum unge...''

Han grinede bare, og kiggede på hende. Han forsøgte stadig at finde ud af hvilken type denne pige var. Han var ret usikker men hun lignede da en der var nogen lunde på hans alder dog nok lige et par år yngre end ham...

''Men fortæl mig hvad laver du i skoven?''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime25/3/2013, 13:34

Chika træk på skuldrene og grinte lidt for sig selv. møgtøsen var sådan set klog nok, men det generede tit Chika da det somreglt gjorde det svære at få kontrol, men nu havde møg ungen givet op. Den unge kvinde grinte lidt igen og var tydeligvis meget tilfreds med hvordan situationen havde udviklet sig. hun lagde godt mærke til han betragtede hende og det generede hende, for hun var ikke van til selvskab og derfor brød hun sig ikke om det fremmede blik. dog viste hun det ikke da hun stadig koncenrerede sig om at holde kontrollen selvom møgungen ikke rigtig kæmpede så meget mere "præcis.. hun prøver at overtage vores liv igen, det giver mig alle disse tick og kramper.. i værstefald for hun kontrollen igen..men hun har vidst lyttet til dig,. hun kæmper hvertfald ikke mere" forklarede hun roligt og strakte sig så hele hendes krop sagte en masse knæk. det var tydeligt det var rart for hende og det gjorde hun løsnede lidt mere op i kroppen.
hun så så på Ail igen og tænkte lidt "det var møgungen der gik her ud.. hu ville sikkert have noget føde.. " forklarede hun med et skuldertræk og smilte skævt "hvad lavede du her ude?.." spurgte hun så ogg så lidt tilbage på hunden der fulgte efter dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime25/3/2013, 13:49

''Jamen det er da kun godt at hun faktisk lytter til andre.''

Han grinede lidt, og sendte hende et stille smil. Han lyttede til det hun fortalte om hvad grunden var til at hun var der ude, og han havde ikke noget bedre svar end det hun var kommet med hans egen grund var jo også at han ville jage, selvom han dog vidste han havde klaret det bedre.

''Nogenlunde samme grund, jeg var på jagt.''

Han så på hende roligt. Han forstod hende ikke helt, men han stoppede op da de var kommet til udkanten af skoven, han vendte sig roligt om til hende og sendte hende et venligt smil, dog virkede det lidt opstillet men det var for ikke at virke overvenlig.

''Vil du med videre til byen?''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime31/3/2013, 15:39

Chika nikkede blot og så lidr rundt med et studerende blik. det var længe siden hun havde overtaget kroppen og derfor havde hun ikke helt været med på hvor hun var henne af. hun så så på Ail igen og nikkede roligt "men det kom du vidst ikke til alligevel" sagde hun roligt med et lille skulder træk. hun stoppede roligt op og studerede hans smil i lidt tid. det var ikke helt oprigtigt kunne hun se og det undrede hende lidt, for han havde da virket som om han havde været okay med hende, så hvorfor nu komme med sådan et smil. hun så så tilbage på hunden og tænkte over hans spørgsmål "byen... folk der er ikke glade for mig... men jo.. jeg skal have skaffet nogle penge så jeg vil gerne med" sagde hun så efter lidt tænkning, hvorefter hun så på ham igen "og smil kun hvis du virkelig mener det" tilføjede hun så på prikkede til hans kind, hvorefter hun begyndte at gå igen. Rickie luntede hurtigt efter hende og gøede lidt igen. hun så små irriteret på hunden og knurrede af den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime31/3/2013, 17:19

''Til at jage nej.''

Han smilede roligt til hende. Han betragtede hende ganske roligt. han var ikke sikker på hvad hun mente da hun sagde at han kun skulle smile hvis han virkeligt mente det før han kom i tanke om hans halvt falske smil, og han kunne ikke lade være med at grine og snappe ud efter hendes finger.

''Åhhh, det var for at jeg ikke virkede som en idiot der bare smilede hele tiden.''

Han grinede lidt, og nikkede stille før han gik med hende videre imod byen. han så på hende roligt, det var noget af en forvandling hun gennemgik, fra den lille pige der ikke lignede meget af en kvinde, og så til denne unge kvinde der godt nok havde udseendet med sig.

''Er det ikke underligt som en ung smuk kvinde at bo i kroppen på så lille en pige?''

Han så på hende roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime31/3/2013, 18:47

Chika grinte lidt da han snappede efter hendes finger og hun rystede stille på hovedet af ham. hun gik nu meget elegant og med meget sikre skridt "så hellere lade være med at smile i stedet for det overfladiske smil der... det klæder dig bedre med et ægte smil eller intet smil" sagde hun ligeud og så om på ham med et skævt små charmerende smil. hun så lidt rundt i byen og ignorerede alle de blikke hun fik. folk i byen kendte hende godt og havde set hende før i en del distroktive situationer, så deres blikke var enden meget skræmte eller meget dømmende. men det generede hende ikke hun var van til det.
igen så hun på Ail da han kom op på siden af hende og grinte lidt. det var godt han havde den opfattelse at det var hende der egentlig burde ege kroppen og livet. det var jo sådan set også sådan hun helst ville have det, men i bund og grund var det jo egentlig den lille pige der ejede det og dette liv tilhørte. men det behøvede han jo ikke vide nået om "mmh.. smuk.. godt du synes det.. men ja det er da ret irriterende.. det værste er nok at høre de samtaler hun har med folk.. folk kan lide hende og syntes det er synd at en ung pige som hende skal leve for sig selv og skal overleve på egen hånd.. det er lige til at brække sig over" forklarede hun med et lille fnys og så ffrem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime27/6/2013, 17:02

''Jeg skaal se om jeg kan huske det, så jeg kan lade være med at smile sådan.''

Han grinede roligt. Han kiggede rundt omkring, vidste ikke hvorfor folk syntes det var synd at nogen boede for sig selv, og skulle klare sig selv. De skulle da være glade på deres vejne, de blev stærke og klar til at møde udfordringerne der ville komme senere i livet.

''Det er da heller ikke synd, så lærer hun da at klare sig selv, udover hun jo så har dig til at klare de sværeste situationer?''

Det var den forestilling han havde. Han regnede med at hun klarede de farlige ting, og så kunne den lille pige få lov til at tuldre rundt og more sig på må og få.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime10/7/2013, 21:49

Chika nikke tilfreds og så rundt på de gloene folk i byen "idioter.. bare de kunne passe sig selv istedet for at skulle glo så meget..." mumlede hun små irriteret for sig selv og kørte en hånd igennem det hvide, sm¨sølv agtige hår. hun så så lidt på Ail igen

"det skal du ikke sige til mig.. der er denne Dust som lære hende at bruge sin chakra og s¨skal hun møde en eller anden Haku som så skal lære hende at slås og så videre... og det er kun fordi denne Dust syntes det er iiih så synd for hende..møgunge" hun rystede lidt på hovedet imens hun snakkede og gav et op givende suk fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)    [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Så du er en mutant siger du?(Chika)
» Nysgerrige væsner(Chika)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: Blackwood :: Selve skoven-
Gå til: