Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 organdonation (det er meget vigtigt)

Go down 
+5
Auriel
Millicent
Sean
Dallas
Lazumbra
9 deltagere
ForfatterBesked
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime20/12/2015, 22:11

hej folkens jeg skriver dette fordi jeg gerne vil anbefale folk at tilmelde sig organdonering jeg syndes dette er et meget vigtigt emne som mange mennesker ikke tænker over til dagligt, jeg siger ikke at i skal tilmelde jer donor-registeret, men jeg vil bede jer om at overveje det, og hvis i beslutter jer for at tilmelde jer så kan i følge linket her ( https://www.sundhed.dk/borger/sundhedsjournal-og-registreringer/tilmeldinger/organdonation/ )

det kræver at du er over 18 og har en nem-id

jeg har selv været organdoner siden jeg fyldte 18, da jeg ikke har brugfor mine organer når jeg er død.

jeg håber at dette har givet jer noget at tænke over og hav en god jul
Tilbage til toppen Go down
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.
Dallas


Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Bosted : i mafia'en hovedbase.
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189
Reputation : 5
Join date : 27/06/15

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime20/12/2015, 22:36

Altså jeg ville gerne, men kan ikke af en række årsager o.o

1: det imod min religion, da jeg som pagan ( nordisk mytologi ) skal bruge dem i Valhalla, for at kunne slås på ligefod med mine brødre o.o

2: jeg tager en del medicin, imod sygdom, så mine organer kan i praktisk set, slå nogen ihjel eller gøre dem meget syge, så dårlig ide o.o

3: jeg lever et okay sundt liv, men har taget en række ting igennem livet som lsd, røget hash, og den slags, og drukket sindsyg meget, så hvis mine organer faktisk var godt nok, ville de ikke være 2 potter pis værd o.o

Håber det cool men ville være en forfærdelig organdonor o.o

Hilsen Teddy o.o
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime21/12/2015, 08:19

Okay, lige hurtigt -
Jeg har selv været asatroende - altså troet på nordisk mytologi - og jeg må sige at der var ikke rigtig nogen regler, andet end dem man lavede for sig selv. Ja, man kunne endda tro på spøgelser samtidig! Det er netop en gammel religion og der er ikke mange tekster overleveret, de der er, er mest sagaer, som kan give os en ide om hvordan de gjorde den gang. Ellers er religionen ganske åben for egen fortolkning. Så jeg er ret nysgerrig - Har du virkelig fundet et sted der siger "Nej til organdonation" eller er det hvad du selv mener din religion betyder for dig? o.o

Der ud over, bare så jeg er sikker på vi er på samme side:
Asatroende er dem der tror på nordisk mytologi. Pagan er ikke rigtig en religion i sig selv, men mere et begreb for en person, der følger en naturalistisk religion eller noget i den stil xD
I hvert fald i forhold til den hurtige søgning på google jeg tog o.o

Igen, dette er et ikke for at fornærme nogen. Men religion er en af mine store interesser og dette tiltrak min nysgerrighed. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, det er blot et par spørgsmål :)


Hvad angår organdonation, har jeg endnu ikke taget stilling. Dette skyldes jeg selv er i tvivl om hvad jeg tror på. På den ene side er jeg nok protestantisk kristen, på den anden side tror jeg også på det overnaturlige og føler et eller andet sted det er bedre jeg selv beholder mine organer, af en grund jeg ikke helt kan forklare...Men for dem der har lyst, er det jo fint. :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime21/12/2015, 09:27

Jeg respekterer alle holdninger , det er en meget personlig beslutning der bunder ud i tro / manglende tro og følelser - og tilsat en smule andet xD

Personligt tror jeg ikke på spor og når jeg engang ikke lever mere , er man velkommen til mine organer , både til at elever kan øve sig ( så de levende får dygtigt personale ) , til forskning eller alle mest hvis et liv kan forlænges eller redes .

:)
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime21/12/2015, 09:58

Jeg er enig med Millicent :)
Jeg tror ikke på nogen gud, eller et Valhalla, selvom man da kunne håbe at jeg tog fejl !
Så derfor render jeg rundt med et lille rødt kort i min pung, hvor der er tilkendegivet, at de må bruge mine organer alt det de vil! Der er desuden også et lille felt med 'pårørendes accept', hvis man gerne vil respektere sin families situation i tilfælde af, at heldet er ude!

Derudover kan jeg klart anbefale, at man tager en snak med sine pårørende om det, også selv om ens kæreste eller forældre ikke er super vilde med at snakke om døden, da den jo virker ret langt væk. Det er vigtigt de ved, at man er bevidst om sin beslutning, og hvorfor man har besluttet at gøre som man gør, så de ikke i situationen går hen og bliver helt forvirrede om de nu også skal lade deres kære gå til organdonation :)

Selv kan jeg ærligt talt ikke sætte mig ind i, hvorfor man ikke ville gøre det (medmindre man selvfølgelig ikke kan xD ). Jeg tænker at det er noget af det smukkeste man kan gøre - at hjælpe nogle andre til livet, når man ikke selv har det mere :)

@Dallas - Jeg er nysgerrig , ligesom Sean !
Jeg mener da at have lært, at også krigere, som manglede lemmer de havde mistet i livet, ville få dem tilbage i Valhal ? Og i så fald, tænker jeg da, at du får den nyrer eller lunge tilbage igen, når du når derhen, eller er det bare mig der er tosse ? :)
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime21/12/2015, 10:01

Jeg skal ikke have en eller anden klam stodder, til at smiske rundt med mine kropsdele i sig, hverken når jeg er død eller levende :b ellers går jeg totalt ghost crazy på dem XD
Tilbage til toppen Go down
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.
Dallas


Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Bosted : i mafia'en hovedbase.
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189
Reputation : 5
Join date : 27/06/15

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime21/12/2015, 14:08

Hey Sean :3

Jeg er medlem af et lille asa gruppe, hvor vi lever så godt vi kan ind i den nordiske mytologi, for og gøre vore guder tilfredse, og pagan er det engelske ord for asa, og jeg ved sån det meste basis om det, men vi nogle gange uenige om hvordan vi skal gøre tingene, og jo vi læser på nettet, men vi vil hellere selv snakke om det, sån hva ville bedst gøre vores guder vrede eller tilfredse, men jo da står intet med at man ikke må være organ donor, men jeg mener bare det forkert i sammenhæng med min religion, da jeg tror at hvis nogen bruger mine organer ( hvis de overlever, grundet mit medicin brug ) så kan jeg ikke komme til valhalla med mine brødre når tiden er inde, og det ved jeg aldrig hvornår er. Det ikke sån så jeg lever i frygt med min tro, men føler en vis ro i at have hele mig med til valhalla, når valkyierne henter mig :)
Men det kommer an på hvilken måde du lever som asa da der er flere retninger, som da er guder, og jo du har ret, Auriel, men vi har ingen beviser på at det passer, og vi sætter ikke vores guder i tvivl, men vi tvivler på mennesket, og derfor vi passer på os selv, selv om vi kæmper for og gøre os fortjent til valhal :)

Altså jeg er asa/pagan, og jeg følger fenris, min fader, da jeg føler han er blevet uretfærdigt behandlet, og i den moderne mytologi, kaldes jeg en ulve kriger. Jo jeg vil slås for valhal, men jeg har ikke gudernes gunst, da jeg følger min fader Fenris, og det en af de veje man kan gå, da også de kendte guder, som Odin, Thor, Loke, Freja, Balder, og den slags der, men jeg valgtr Fenris vej, den udstødte, eller i andre sagn, jægeren, da skal jage Odin ved ragnarok, og æde ham. Men derfor vi kæmper for Fenris. Fordi vi tror vi kan få vor fader til ikke og skade gudernes konge.
Nogle asa'er mener vi er modbydelige, fordi vi følger Fenris, men det er et spørgsmål om hvilken vej du i den nordiske mytologi, du går. Og vi tror vi kommer til valhalla, hvis vi gør os fortjente til det, ved hårdt arbejde, og retfærdig kamp, fx i moderne kamp sports klubber, for og træne som krigerer :3

Men det er også meget hvordan man ser på det, og det da stadig tvivl om, da meget af vore tro er gået tabt, og vi kæmper for at finde ud af hvad vi vil gøre, så vi kæmper for valhal, og vi vil kæmpe for vore guder, og derfor håber vi at vi kommer til valhal, eller forvist til ydergården til vi har gjort os fortjente :)

Hilsen Teddy :)
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime21/12/2015, 14:45

Okay. Først og fremmest respekterer jeg folks trosretninger.
Med det sagt er jeg ikke super religiøs.

Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg vil eller ikke vil. Jeg synes det er fair, at folk gør det, og jeg har respekt for både dem som er for og imod. Det er deres eget valg, og vi har alle forskellige synspunkter.

Jeg kan ikke svare på, hvorfor jeg er i tvivl om, det er det rigtige at gøre, jeg har bare svært ved at beslutte mig.

Det var mit meningsløse bidrag. God dag til folket ^^

Yours truly

Selena
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime21/12/2015, 15:26

Fair nok Teddy :)

Og Selena - jeg tror mange synes det er enormt grænseoverskridende at sætte kryds ved organdonation, fordi man jo tager stilling til sin egen død så at sige. Det er noget man skal føle efter og mærke hvordan man har det med tanken . Hvis du har det skidt ved tanken om, at du skal have pillet organerne ud, så er det jo også fair at sige nej tak. Man skal bare huske , at man giver sine pårørende et umådeligt svært valg , hvis man ikke selv tager beslutningen i levende live :)

Derudover kan jeg også helt klart være fortaler for bloddonation! Det er ikke noget man dør af i hvert fald xD
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime21/12/2015, 15:34

Jeg har været bloddonor.

Jeg er ikke bange for at tænke på døden. Det er jo en del af livet. Jeg er bare splittet mellem om det er rigtigt eller forkert. Jeg har fuld respekt for din holdning. Jeg mangler bare at finde min egen xD
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime21/12/2015, 16:43

Det skal der være plads til ;)
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime23/12/2015, 14:54

dette er jo et ret personligt emne og det skal folk huske når de sætter denne slags opslag op jeg har meldt de må bruge næsten alt på nær dele fra min rygrad mit hjerte og hjerne dette skyldes jeg efter min spirituelle holdning er jeg dybt afhængi af disse organer for komme videre :)

dog skal folk huske nogle mennesker ikke må eller kan bruges og at det er et meget følsomt emne at snakke om derfor skulle man måske faktisk køre en debat og kunne være fedt og føre en debat om forskelige ting :) så kunne i dejlige admins ikke lave et debat hjørne :D hvor man kunne lave emner til og debatere med :D
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime23/12/2015, 15:34

Hej Selena -

Dit ønske er sådan set allerede indfriet - for man kan lave både hyggesnak og debatter i vores hyggehjørne :)
Jeg var ikke opmærksom på tråden her var lagt under reklamer , men har nu flyttet den til hyggehjørnet , hvor ordet er frit ;)

- glædelig jul :D
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime23/12/2015, 19:18

men det var jo faktisk ment som en raklame for organdonation
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime23/12/2015, 19:36

Man kan sige du har viftet en tanke om det og at du 'reklamerer ' for det ved at fortælle du selv er positivt stemt overfor det , men det er en luftbinb af din egen personlige holdning - ligesom jeg ville lufte min hvis jeg 'reklamerede ' for at man skal huske gummi på kalorius , hvis man skal dyppe snablen ;) det er jo ikke en reklame , men mere mit eget syn og egen holdning jeg viftet med ;)
Tilbage til toppen Go down
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.
Dallas


Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Bosted : i mafia'en hovedbase.
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189
Reputation : 5
Join date : 27/06/15

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime24/12/2015, 10:08

Så Millie, du er altså til gummi på snablen? Noteret x3 - Teddy
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime24/12/2015, 11:44

Ikke når man tisser ! XD
Tilbage til toppen Go down
Jamie
Nybegynder.
Nybegynder.
Jamie


Ingame Titel: : Borgmester af Amarillo
Race : Menneske
Navn. : Jamie Shane Jackson
Alder : 24
Evner/Classes. : Sniper
Bosted : Armarillo
Partner. : Single
Slaver. : aldrig
Evt. bemærkninger. : Former Agent, for Militæret
Antal indlæg : 90
Reputation : 0
Join date : 15/06/15

organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime24/12/2015, 23:37

Altså jeg er blive spurgte om det før, af en af mine søskende. Men jeg vil aldrig gøre det, kan ikke sige at, jeg føler bare at man ikke skal gi organer væk, det er min mening har intet mod andre gør det dog. :) For mig virke det bare forkert, men det er så det. :) Min tro er jeg dog ikke sikker på, hvilket der måske os gir et lille indblik i det :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





organdonation (det er meget vigtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: organdonation (det er meget vigtigt)   organdonation (det er meget vigtigt) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
organdonation (det er meget vigtigt)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Makuro ! Vigtigt - og resten af NW
» uge 3. Meget vigtigt, chatten!
» VIGTIGT! ELLERS BLIVER MILLIE SUR!
» Vigtigt spørgsmål til jer brugere om emnerne. (adminnyhed)
» VIGTIGT NYT OM LEDER STATUS- ADMIN NYHED

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: