Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Så er jeg her igen (xxx) - Hope

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime13/3/2016, 13:59

"Har du plads?" Hun tænkte at efter den flaske som stadig brændte svagt i munden på hende, ville en gå tur ud for at finde et sted at sove ikke være det bedste træk, at komme ud med. Og hun ville højst sandsynligt nok bare ende et sted for de mest skumle typer. Hun lyttede efter dem ovenpå overbevist om at de stadig havde det sjovt og var i gang, men hun var lidt i tvivl, alkoholen var så småt begyndt at virke på hendes lille krop. Hun lagde sig i sofaen og kiggede op i loftet.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime13/3/2016, 14:18

"Ja der er plads, der er sofa og en seng ind på det værelse" sagde han og peger over mod en dør, han tog en tår mere af flaske over var når over halvvej nu med den, men kun stadig ikke mærke det i nu og regne heller ikke med at vil kun mærke det, måske på nat søvn at han vil sove bedre men nok heller ikke mere end det, han stille sin flaske fra sig på bordet end han rejse sig op og gik ind på soveværelse, hvor han kom ud kort efter med en speciel taske til våben og en normal taske, han stille begge to op af væg ind i stue end han gik over og sat sig ned igen, så kun hun sove derinde hvis hun havde lyst, da han havde tænke sig at sove her i stol, som var grunde til at han bar sine ting herinde, så han kun holde øjne med dem, så var han sikker på at hun ikke piller ved hans ting.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime15/3/2016, 16:09

"En engel piller eller stjæler ikke" sagde hun til ham mens hun blinkede svagt til ham. "Det strider lidt mod det vi står for". Hun vendte blikket op mod loftet igen, og begyndte at tænke. Hope vendte sig om på siden "Det kan godt være jeg er nysgerrig, men hey se på mig, ligner jeg selv en der er ude på ballade?" Hun smilte blidt til ham og ventede på en form for svar på hendes bemærkninger.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime15/3/2016, 16:50

Han nikke kort til det første hun sagde, det kun godt være at det passer på hende men nok ikke på alle engel som lever her i verden, han kiggede over på hende da hun lad sig ned og smiler svagt af det næste hun sagde, "det er vel hvilke forme for ballade det er men ved det enlig ikke, kender dig jo ikke" sagde han og tog en tår af sin flaske og lukke kort sine øjne, "men regne ikke med at du vil tager mine ting eller piller ved dem når du sige at du ikke vil gør det" sagde han og kiggede kort over på hende end han tog en tår mere af sin flaske.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime16/3/2016, 19:51

Hun grinede lidt af det. "Nej nej jeg er skam en ordentlig pige" Hun smilede endnu mere da hun sagde det, og mumlede for sig selv "som om jeg er" hun lagde hænderne ind på hendes bare mave og kunne nu mærke alkoholen komme til livs i hende. Hun kiggede på ham. "Bund eller resten i håret?" Hun gav ham et lusket smil, kunne han mon gøre det?
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime16/3/2016, 19:59

Han smiler svagt af hende da han også hørt det andet hun sagde som nok var mere til hende selv, men han hørt det alligevel, han kiggede over på hende efter han havde tager en tår af sin flaske da hun snakke til ham, "hvorfor skulle jeg, hvad få jeg uden af det, hvis jeg kan" spurgte han og kiggede over på hende og smiler svagt, han stille flaske fra sig på bordet mens han venter på et svar fra hende, han læner sig tilbage i stol og lukke kort sine øjne for at slappe bedre af, det kun måske godt gå hen og bliv en hyggelig aften angår hvad hendes svar lyder på.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime16/3/2016, 21:14

"Valgfri præmie, det skal bare være noget der kan lade sig gøre" Hun blinkede over til ham, og lod som om hun pudsede en glorie over hendes hoved, det var lidt en joke i sig selv mod hende selv, eftersom hun var en engel. "Kom nu?" Hun nikkede ned mod flasken, som han endnu ikke havde fået tømt, og hun mente ikke bestemt ikke at hun skulle være den eneste der var fuld eller påvirket af alkoholen.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime17/3/2016, 05:19

Han lytte til det hun sagde og smiler svagt ved det, så han måtte selv bestemmer så længe det kun lad sig gør, han sad og tænke lidt over det end han række dit blik over på hende, "du skal strip hvis jeg kan" sagde han og rakte ud efter flaske, hvor han tog den op til mund og begynde af drikke af den, efter lidt tid fjern han flaske fra mund og vende den på hoved, for at viser at den var tom, hvor han stille flaske fra sig på bordet og læner sig tilbage i stol og kiggede derefter over på hende, "du begynde bare når du er klar" sagde han og smiler svagt, hun kun altid tager tøj på igen bagefter hun havde strippe.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime17/3/2016, 17:54

Hun klappede en gang i hænderne og brød sammen af grin, men hun var ligeglad. Hope trak trøjen af og blottede den store barm, hun smed derefter også bukserne, så hun nu kun sad i sit lingeri. Hun kiggede over på ham, og lagde hovedet på skrå, hendes lille perfekte krop var typisk noget dem af hankøn var meget imponeret af.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime17/3/2016, 18:07

Han kiggede over på hende da hun begynde at griner, han smiler svagt af hende da hun smider sit tøj, så hun kun sad i hendes undertøj, "det vil jeg nu ikke kalder at strip, det var mere at smide tøj" sagde han og kiggede over på hende, hun havde ellers en pæn krop af en lille person af være, "jeg synes af det er en omme, strip er en lette sex danse, hvor du smider tøj" sagde han for at hjølp hende lidt på vej, han lukke kort sine øjne end han kiggede over mod vindue for at ser ud på gade som stadig lå tom, udover det lyder det også til at dem oven på er falder til rolig, han havde enlig ikke hørt dem i lidt tid uden han havde tænke over det.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime10/10/2018, 15:45

Hun gik over til Vincent som sad i lænestolen, hun bukkede sig ned til ham, så røven strittede modsatte retning af ham, mens hun lagde hovedet på skrå og sagde med en blid stemme "pæn pige" og blinkede til ham, og gav ham et hurtigt kys i panden. Hun vendte ryggen til og tog fat i g-strengens top, trak den ud, og slap den så man kunne høre et lille smæld da den ramte hendes bare hud. Hun viftede det hår, der havde hængt omme ved barmen om på ryggen, og vendte hovedet og bed sig i blidt underlæben.
Hun kunne ikke længere høre dem, der havde hygget sig oppe ovenpå, men det havde hun nu ikke kunne i noget tid.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime10/10/2018, 22:10

Han smiler kort af det hun sagde, ”det kan godt være at du er en pæn pige, men du skal vel stadig overholdt det du lover” sagde han og kiggede på hende og nyder syne af hende, da hun bukkede sig ind mod ham, gjorte at han kun ser mere, ”jeg kan da også hjælp dig med at tage den af dig, hvis det er” sagde han og blikke kort til hende og smiler svagt, det så også ud til at hun havde lagt mærke til at der var blevet stille oven på, han tog rolig fat i hendes g-strengens top, nu hvis hun skulle bruge hjælp med at få den af sig.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 15:51

Hun smilede lumsk til ham, og gav ham et lille slag over fingrene der havde taget fat i hendes g-streng. "Sidst jeg tjekkede efter, var det ikke et absolut must, at en professionel stripper smed alt tøjet". Hun gik hen til sofaen og lagde sig ned, med et ben oppe på ryglænet af sofaen, og det andet hængende ud over siden. Hope rettede lidt på bh'en og kiggede efterfølgende over på ham. "Og sidst jeg tjekkede efter, var jeg ikke en professionel stripper". Hun blinkede til ham efter den sidste kommentar.
Hope vidste at hun lå på en meget indbydende måde på sofaen, og elskede når hun kunne på en god måde pirre og provokere en fra det andet køn. Hun rettede lidt på bh'en igen, så brysterne lå bedre i den.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 20:13

Han tog hånd til sig da han fik et lille slag over finger af hende, han smiler af hende eller mere af det hun sagde, ”det har du selvfølgelig ret i at det ikke er et must at en strippe smider alt tøjet, men det var nu det jeg havde i tanker” sagde han og kiggede på hende, han havde lyst til noget mere af drikke, men havde bare ikke mere end den en flaske havde drukket, han lo kort af det næste hun sagde og smiler derefter svagt, ”hvad ved jeg om det, har jo lige mødet dig i dag” sagde han og kiggede overe på hende, han kun godt ser hvor indbyde det så ud, så hun lå på sofa, men så nem skulle hun ikke havde det, at han bare lige så hoppe på hende.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 21:19

Hun grinede let af ham. "Men så skal du jo være mere præcis i din formulering" Hun gav ham et flirtende blink. "Ting er jo kun sjove, når ikke alt bliver blottet på en gang" Hun bed sig i underlæben og lagde provokerende hænderne ned til kanten af g-strengen, så tommelfingrene gemte sig under stoffet.
Hun lå og vippede med den fod der var placeret oppe på ryglænet, som når man begyndte, at blive utålmodig.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 21:30

Han grine kort af hende og af det hun sagde, ”det kun jeg selvfølgelig godt være, eller du kun selv havde spurgte ind til det” sagde han og kiggede over på hende og smiler svagt, hun leger med ild og det var som at hun kun lide det, han smiler svagt af det hun sagde og nikke derefter kort, ”det har du også ret i men det virker nu til at du selv er begynde at bliv utålmodig” sagde han og nikke kort over mod hendes fod, som hun var begynde at vippede med, så måtte han ser hvem af dem der gad op første med denne her leg, eller hvad men nu kun kalder den for, ”kan godt hjælpe hvis det er” sagde han og smiler svagt og kiggede over på hende.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 21:40

Hun kiggede med et selvtilfreds smil på ham. "Alle kvinder har vel deres behov?". Hun ville ikke være den første der gav efter, for den lille leg der var begyndt at udspringe i mellem de to. Hun førte den ene hånd op til hendes mund og med en blid pegefinger lod hun den stille følge hendes fyldige læbers kant, mens den anden stadig hvilede nede ved kanten af g-strengen. Hendes fod vippede stadig, hun havde intet problem med at vise, at hun ville have det godt, med lidt mandlig opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 22:00

Han lo kort af det hun sagde og smiler derefter, ”det har i” sagde han og hun var et godt bevis på det, at de har et behov, mænd havde da også deres behov men ikke lige altid var lige så store som kvindes var, han kiggede over på hende da hun følt sin en hånd op til din mund og lod den anden være ved hendes g-strengs kant, hun lad mere og mere op til det, men han vil ikke giver efter, når hun nu selv prøver at pirre ham, kun han selv pirre hende lidt, han tog fat i kant af sin t-shirts og trak den derefter op over hovedet og smed den ned på gulvet, så nu sad han i bar overkrop, så men rigtig kun ser hvor veltræner han er.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 22:06

Hun rystede let på hovedet da han smed trøjen. "Okay så, det er med den på" Hun satte sig op og åbnede bh'en, men uden at tage den helt af. Hun kunne lide hvad hun så på ham, og hun ville ikke have noget imod at sætte neglene i ham. Hun rettede håret så det hele hang ned over hendes højre bryst, men det blottede til gengæld hendes hals og hun lagde hovedet til den ene side så halsen blev strakt let og elegant ud.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 22:13

”Ja det er det og du er dårlig til det, jeg smide noget helst og så gør du det ikke” sagde han og kiggede på hende, han kun godt ser på hende at hun vågne lidt op af, at han havde smidt sin t-shirts, han vil ikke smide mere før hun havde smidt bh helst, hun skulle heller ikke havde det for nemt, hvis han rigtig skulle pirre hende, skulle han åben sin bukser, som han desværre ikke kan, da han havde jogging bukser på, ”hvad bliver det til” spurgte han drille og kiggede over på hende og smiler svagt.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 22:18

Hun grinte lidt af ham, men på en flirtende måde. "Ja altså jeg sidder jo i undertøj, så hvis det skulle være helt retfærdigt sååå" Hun rejste sig og gik over til ham og satte sig over skrevs på ham, og tog fat i buksekanten med pege og tommelfingeren. "Så skal de her jo også af, så er vi begge kun i undertøj" Hun vrikkede roligt frem og tilbage en gang med røven. Hun bed sig blidt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 22:23

Han lo kort og smiler svagt, ”Jeg har enlig smidt mere end du har, huske på at jeg ikke har min rustning på mere” sagde han og kiggede på hende, han lod hende siddet sig over skrevs på ham, ”det kun vi nok godt finde ud af, hvis den her ryge” sagde han og kiggede på hende og tog fat i hendes bh og tog den derefter hurtigt af hende og smed den på gulvet, sammen med resten af hendes tøj, han kun godt fornem på hende at hun prøver at ophidse ham, men der skulle mere til end bare at vrikkeede rolig frem og tilbage på stød af ham, han tog rolig fat i kant på hendes g-strengen.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 22:35

Hun kiggede på bh'en som han havde trukket af hende, der nu lå på gulvet. "Og nu sidder jeg her kun i ført min g-streng" Hun førte hånden ind under hans bukser og lavede små cirkulære bevægelser nær hans lem. "Jeg tænker ikke dine bukser skal blive på forevigt" sagde hun kækt. Hun rejste sig op og stilte sig i dørkarmen, indtil soveværelset. Hendes fyldige barm sad perfekt og hun havde intet imod at stå der næsten nøgen. "Så hvad skal der til for at du giver efter" Hun sagde det med en kælen stemme, mens hun førte en hånd til det ene bryst og rørte ved det.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 22:44

”Ja det gør du” sagde han som svar på det hun sagde og smiler svagt, de sad godt hende barm på den lille krop, han lod hende køre sin hånd ned i hans jogging bukser og nyde da også hende cirkulære bevægelser ved hans lem, ”når det gør du ikke” sagde han og kiggede på hende og smiler frækt til hende, han kiggede på hende da hun rejse sig og gik over til dør, til soveværelse og stoppe ved dørkamen, når så gad hun op virker det til, så tabe hun den her leg eller hvad det nu var, han smiler svagt ved det hun sagde og kiggede på hende, ”du kun bed mig om at gør dig selvskab ind i seng” sagde han og kiggede på hende, så må han ser hvad hun siger til det, han blev sidder i lænestol og kiggede over på hende, han skulle ser/høre hvad hun gjort, end han gjorte noget.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope - Page 2 Icon_minitime11/10/2018, 22:50

Hun gik med lette skridt hen til ham igen, og bukkede sig ind til ham og hviskede ind i hans øre "Jeg gider ikke plage, men du må da gerne tilfredsstille mig" langsom kørte hun hånden ned til hans bukser og rørte ved ham. Hans overkrop var yderst tilfredsstillende, at se på og røre ved, hun bed ham blidt i øreflippen. Nu måtte han vel snart give efter og lave et træk.
Tilbage til toppen Go down
 
Så er jeg her igen (xxx) - Hope
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» hope is not a part of our world, little angel ( Hope ).
» you will stay with me from now on //Hope// +18
» Do I dare to hope? (poem)
» A heavenly friendship(Hope)
» Fravær- Millicent - igen ó.ò

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami-
Gå til: