Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Empty
IndlægEmne: Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.    Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Icon_minitime21/4/2013, 12:30

Mmmmm jeg er selv en kvinde af debatter, og derfor tænkte jeg, at det kunne være meget praktisk og sjovt for den skyld at lave en debat om at emne.
Det er alt, hvad i kan debattere om indenfor emning.

Jeg er i sig selv meget nysgerrig over, hvad betyder emning(tekst baseret rollespil) for jer sådan personligt?
Og jeg har oplevet så mange gange at støde panden imod muren, når det kommer til regler, traditioner og emneregler fra side til side. Så hvad er jeres krav indenfor emning?

jeg håber, at i vil holde debatten konstruktiv, men også håber jeg da, at der måske kan komme noget ud af det, måske nye ideer til denne fantastiske side. Who knows?

(PS. Undskyld for mit mangel af smileyer, jeg ved, når mange har gjort det opmærksom for mig, at mit mangel på smileyer kan forvirre folk, men jeg går ikke ind for misbrug af smileyer :D )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.    Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Icon_minitime22/4/2013, 12:39

meget interessant, at du bringer dette op, især da det er rets så relevant for os alle, som er her på RPG forums ^^

MMm emning betyder for mig, at jeg nogle gange kan tage en break fra hverdagen og lave noget, som er ultra kreativt for mig. Det er mit pusterum, men ellers er det bare en ren og skær fornøjelse, især for min kreative hjerne til at prøve at udtænke kreative ting. :)
Ellers er det jo også bare en herlig fornøjelse at få snakket med nogle af jer skøre mennesker.

Jeg ser tekst baseret rollespil som et spil uden grænser, og som kun kan begrænses af de personer, som er med i den. Jeg går i sig selv ind for helt frit emning, men for at skabe en verden, især en hjemmeside, så er man nød til at sætte regler og ord på alle de forskellige ting.
Personligt selv, så har jeg de krav, at den anden ikke spiller godmode eller powermode, da det kan være rets så irriterende og altødelæggende for kreativitet og udfoldelse. Og ellers fortrækker jeg selvfølgelig en, som kan skrive lige så meget som mig eller deromkring, men det er kun på de betingelser, at de kan svare med kreativitet. ^^
Og jeg elsker folk, som kan overraske, som selv kan smide lige så meget kreativitet i hovedet på mig, som jeg kan med dem. Faktisk savner jeg folk, som selv har deres masterplan, som jeg har med alle mine hovedemner. ^^
Jeg kan sige, at jeg den vane at have planlagt hele emnet forud eller i hvert fald i hovedtræk. Så jeg ville egenligt gerne prøve at møde en master plan hihi ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.    Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Icon_minitime1/5/2013, 18:41

Jamen dog et emne om emning? Interessant perspektiv :D

Ja jeg er sådan set lidt enig med Vladimir. Det handler meget om at være kreativitet, men helt klart så giver det noget helt andet end f.eks gaming, da selvom nogle spil kan være meget frie, så er der intet, som er så frit som tekst baseret RPG :)

De skal bukke under min vilje! nej driller bare. Jamen helt klart bare noget, som man kan svare på, og så gerne med overraskelser og evt hvor det er folk, som spiller på det, som der sker, for jeg oplever flere, som slet ikke skriver noget som helst til nogen af de ting, som sker, hvor man gerne ville have haft en linje eller to, om hvad deres karakter tænkte om det, som der skete ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.    Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Icon_minitime1/5/2013, 21:43

jeg har siden jeg startede med at emne for hvad 8-9 år siden (jeg begyndte at emne som meget ung) men ja siden jeg startede har jeg brugt emning til at komme ud med nogle personligheder der ikke var mulige i den virkelig verden og i en længere periode brugte jeg det som en måde at slippe væk fra virkeligheden på.. da min virkelighed ikke ligefrem har været den nemmeste og flere gange ville jeg bare væk, så jeg har brug RPG som et tilflugtsted.. det vl også sige jeg har haft nogle utrolig følsomme emne igennem tiden og jeg har grædt og grint over flere emner, da jeg lever mig så meget ind i denne RPG verden.
nu er jeg kommet til en mere stabil periode af mit liv så min RPG spil er mere for sjov nu og fordi det er utrolig hyggeligt, men jeg kan mærke jeg stadig har samme indlevning som jeg havde før hen.

jeg har ikke de store krav, dog syntes jeg der efterhånden kommer for mange regler om hvordan de forskellige racer skal være og det kan være ret træls da jeg helt vil udvikle mine karaktere så meget efter mit hoved som muligt

(sorry hvis dette er måske var lidt for personlig håber i overlever det x3)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.    Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kom så friske fyrer og tøser, debat om emning.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Reglerne omkring emning.
» DEBAT newworld selvhjælp [18+ indhold]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: