Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Ruled by blood - Reklame Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Ruled by blood - Reklame Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Ruled by blood - Reklame

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Missfairchild
Gæst




Ruled by blood - Reklame Empty
IndlægEmne: Ruled by blood - Reklame   Ruled by blood - Reklame Icon_minitime20/8/2017, 17:07

Hvad sker der når jorden egentlig går under? Når naturen egentlig siger; nu er det nok - og kæmper tilbage?



Ruled by blood - Reklame Coolte10



Efter naturen tog hævn over menneskeheden i år 2321, blev alt teknik og eletroniske ting udryddet fra jordens overflade. Mange mistede livet og kun dem hvis kroppe var skabt til at overleve - overlevede. Som årerne derefter gik, tilpassede mennesket deres omgivelser - og ændrede sig fra mennesker til noget helt andet. De fik nye egenskaber og evner, som gjorde de kunne overleve der hvor de var.

Har du hvad der skal til for at overleve når grounderne angriber dig under vandet? Eller kan du overleve når en Seiri lokker dig ned i mørkets dyb - kan du overleve de knivspidse tænder?
Find ud af det idag; Ruled by blood
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Ruled by blood - Reklame Empty
IndlægEmne: Sv: Ruled by blood - Reklame   Ruled by blood - Reklame Icon_minitime25/8/2017, 00:42

Indtil videre vil jeg sige, at denne side virker som om, den har god potentiale for, at blive til noget godt, og admins derinde virkede søde nok, dog en lille smule konstruktivt kritik:

Bevidst om at siden, er forholdsvis ny på nuværende tidspunkt, kan det måske være en ide at tilbyde lidt mere, end de racer der er indtil videre ^^
Racerne der allerede er der, virker ret interessante, men det ser også ud til at de er forholdsvis begrænsede, til sådan en grad at en af racerne kun kan have et medlem med overnaturlige evner, mens andre må nøjes med at være almindelige mennesker, og en anden tre delt race, er begrænset til at have, hvad der ser ud til at være lige mange af hver type, inden for lige den races 3 arter ^^

Men som sagt, det virker som en god side, den faldt ikke lige i min smag, men hvis nogen andre synes om den, synes jeg de skal give den en chance ^^
Tilbage til toppen Go down
Lilith
Nybegynder.
Nybegynder.
Lilith


Race : Demon - Succubus
Navn. : Lilith Morgenstern
Alder : 20-27 | Unknown
Evner/Classes. : Possession
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Single
Slaver. : Of course, why wouldn't I?!
Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 01/02/15

Ruled by blood - Reklame Empty
IndlægEmne: Sv: Ruled by blood - Reklame   Ruled by blood - Reklame Icon_minitime25/8/2017, 20:08

Hej Dust :)

Jeg er inde på siden, men jeg forstår ikke helt hvad du mener? ^-^
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Ruled by blood - Reklame Empty
IndlægEmne: Sv: Ruled by blood - Reklame   Ruled by blood - Reklame Icon_minitime25/8/2017, 22:39

Mener med hvad helt præcist? ^^
Tilbage til toppen Go down
Lilith
Nybegynder.
Nybegynder.
Lilith


Race : Demon - Succubus
Navn. : Lilith Morgenstern
Alder : 20-27 | Unknown
Evner/Classes. : Possession
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Single
Slaver. : Of course, why wouldn't I?!
Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 01/02/15

Ruled by blood - Reklame Empty
IndlægEmne: Sv: Ruled by blood - Reklame   Ruled by blood - Reklame Icon_minitime25/8/2017, 23:51

Din konstruktive kritik :)
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Ruled by blood - Reklame Empty
IndlægEmne: Sv: Ruled by blood - Reklame   Ruled by blood - Reklame Icon_minitime26/8/2017, 11:53

Kort sagt, mener jeg at det ville være en god ide, at tilbyde lidt mere hvad angår racerne, end det der er indtil videre ^^
Grounderne foreksempel, er alt for begrænset når der kun kan være en af dem som kan betvinge jord, for det gør at alle andre der vil være den race, kun kan være normale mennesker ^^
Hvad angår den blandings race, der tilbydes på siden, er det fint nok at tilføje en vis form for begrænsning af hvor mange der er af hver blanding, men igen er det begrænsende, at der indtil videre kun kan være 1 af hver ^^ måske det ville være bedre, at sætte baren en lille smule højere, således at der er lidt flere der kan være med på den, men at det stadig er lavt, så det passer med sidens lore om, at de er ilde ser ^^
Og til sidst, ville det måske være godt, at komme med lidt flere land væsner, for indtil videre, er siden ret domineret, af væsner der lever i vandet, eller kan leve i vandet, mens jordbetvingerne, nærmest er de eneste rene land væsner ^^
Tilbage til toppen Go down
Lynie
Nybegynder.
Nybegynder.
Lynie


Race : Mutant - Psykisk
Navn. : Lynie Black
Alder : 23
Evner/Classes. : Gaseous form - profil
Bosted : Las Vegas
Partner. : Ingen partner
Slaver. : Går hun ikke ind for.
Antal indlæg : 2
Reputation : 0
Join date : 19/08/17

Ruled by blood - Reklame Empty
IndlægEmne: Sv: Ruled by blood - Reklame   Ruled by blood - Reklame Icon_minitime26/8/2017, 12:37

Alle grounder kan betvinge jord, på intet tidspunkt er der sagt andet. :3
med hensyn til hybriderne, kan der være 2 af hver art, og på grund af at det er begrænset, er fordi de er meget sjældne.
Vi har ikke særlig mange mennesker racer på den måde, fordi siden forgår i vand, det er ikke en side som denne eller UW, hvor det forgår på jorden, det forgår i vand, derfor er det begrænset med mennesker, også fordi at jorden er gået under. xD Bare lige for at clear det op for dig :3
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Ruled by blood - Reklame Empty
IndlægEmne: Sv: Ruled by blood - Reklame   Ruled by blood - Reklame Icon_minitime26/8/2017, 12:57

Det her er et citat, taget direkte fra beskrivelsen af grounders:

Der var dog en konsekvens, sagde heksen. Der var kun en fra hver familie, der kunne få disse evner og leve og det samme med de næste generationer, altid kun en fra hver familie

Hvis det ikke betyder "kun en jordbetvinger pr slægt" så ved jeg ikke hvad gør ^^
Jeg var så ikke lige bevidst om, at da i sagde jorden var gået under, så mente i bogstaveligt talt, at mængden af jord over havoverfladen var blevet reduceret, i forhold til hvad der var før, jeg troede i mente at jorden var gået under i normal forstand :b
Men så igen et par menneskelige racer kunne være sundt alligevel, bare så man har en smule mere at vælge imellem ^^
Tilbage til toppen Go down
Lynie
Nybegynder.
Nybegynder.
Lynie


Race : Mutant - Psykisk
Navn. : Lynie Black
Alder : 23
Evner/Classes. : Gaseous form - profil
Bosted : Las Vegas
Partner. : Ingen partner
Slaver. : Går hun ikke ind for.
Antal indlæg : 2
Reputation : 0
Join date : 19/08/17

Ruled by blood - Reklame Empty
IndlægEmne: Sv: Ruled by blood - Reklame   Ruled by blood - Reklame Icon_minitime26/8/2017, 13:05

Samtidig er der også lavet en historie som går mere i dyben, som man faktisk skulle læse. Da siden er meget anderledes end andre.
Men det med at der kun var en fra hver familie, var for flere hundrede år siden, og heksen som gav dem evnen, lovede at evnen ville gå ned i generationer, så jo flere børn der er kommet, jo flere jordbetvingere, så alle er jordbetvingere, det står der også ved evnen, der er ingen undtagelser, men kan godt se at det kan være forvirrende. :3

Igen, har vi sagt at sidens historie skal læses godt igennem, fordi der står at jorden er blevet taget over af naturen, det vil sige vand, og at jordbetvingerne måtte lave deres egne små øer og grotter, for ikke at blive taget af havfolkene.
Derfor er der ikke plads til så mange menneskeracer. :3
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Ruled by blood - Reklame Empty
IndlægEmne: Sv: Ruled by blood - Reklame   Ruled by blood - Reklame Icon_minitime26/8/2017, 13:29

Som en detalje bør i nok rette grounderne, for den sætning alene modvirker spredning af mængden af familie medlemmer som har evnen fuldstændig, da den i bund og grund siger at kun en i familien kan have evnen af gangen ^^

Og måske skal i også rette historien lidt, for når i siger at naturen har taget over, siger i ikke at der er kommet mindre land masse, for naturen består ikke kun af havet ^^
Når i siger at naturen har taget over, indikere i at alt menneskeskabt er blevet overtaget, af det omgivende natur, dvs. byer på land er overtaget af skove, byggerier på havet er overtaget af havet osv. hvorimod det virker til at det i mener er, at havet har taget dominans over landmasserne, og derfor har reduceret landmasserne, og chancerne for overlevelse på land, hvis ikke man tilpasser sig ^^

Det er vigtigt at man udtrykker sig klart, når man skriver den slags, for ellers er der folk som mig, der læser det i rent faktisk skriver, og går ud fra det, i stedet for at læse det i mener ^^

Men ellers har jeg ikke så meget mere at sige, andet end held og lykke med jeres side ^^
Jeg tror på i kan få noget stort ud af jeres ide ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ruled by blood - Reklame Empty
IndlægEmne: Sv: Ruled by blood - Reklame   Ruled by blood - Reklame Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ruled by blood - Reklame
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fantasya (Reklame)
» Newworld 2.0! (reklame)
» D&D reklame
» Redhawk - Reklame
» Dance of War! (Reklame)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Reklamehjørnet-
Gå til: