Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan)   [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Icon_minitime28/10/2013, 20:14

selena lå halv på jorden og de grønne øjne spæret sig op og hendes stemme var mere uforstående og fuld af gråd tårne glæd ned af kinderne på pigen som lå på jorden og den brænde jord om hende gjorde ikke synet beder af kroppen. mellem ordne kom en dyb hulken.
"du siger ikke at verden har gjort sig fortjent til typer som dig men lad hver med og sig noget om mig jeg rejser også mere end du forstår jeg har intet hjem jeg har ingen steder og være jeg har siden jeg har vågnet op til denne verden rejst rundt omkring men har det forhindret mig i og få venner nej"

de grønne øjne strålet mens hun tørret sig om øjne hun var ked af blive sammenlignet med denne kvinde som have ødelagt sig selv i hendes øjne. et eller anden lå til grund for Konan's opførsel og selena ønsket inderligt at Konan snart ville forstå at hendes måde at tænke på og sænke det mentale skjul hun have.
Konan's tale om smerte gav hende en dårlig smag i munden.
selena så på Konan igen og hendes stemme lød igen.
"hvis du kan gøre mig i stand til og gøre dette færdig så vil jeg takke dig og jeg vil nyde at have selvskab noget af vejen ville jeg være dig taknemmelig har masser af mad i tasken og deler gerne" smilet kom frem på selena's læber det var vendeligt og op hjerteligt. hun håbet Konan ville tage i mod det muligvis for prøve forstå hvad der var sket i verden siden og for vise Konan at der var noget i verden der op hjerteligt var godt nemlig selena selv og hendes hensigter med Konan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan)   [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Icon_minitime28/10/2013, 21:40

"Hvad du bruger dine kræfter på, er ikke noget jeg skal blande mig i, jeg sagde du skulle holde fast i dig selv, og hvis det her er en del af det, er jeg den sidste til at beklage mig, selvom jeg aldrig kommer til at forstå, hvorfor du tildeler andre væsner respekt, bare fordi du kan og ikke fordi de fortjener det!" sagde Konan mildt, imens hun fusionerede sine hænder, med Selenas krop, og begyndte at reparere hendes skader, ved at tage raske celler fra hendes krop, og placere dem der hvor de manglede, så hendes krop kunne koncentrere sig om at producere de celler der manglede, i stedet for at heale hendes sår, som Konan havde repareret så de var helt forsvundet, uden at efterlade spor på Selenas ydre.

"Du er mere socialt anlagt end jeg er, derfor har du tilegnet dig venner på din rejse, men jeg kan ikke engang huske min mor, og jeg har aldrig mødt min far, så jeg har aldrig oplevet socialitet, min første kontakt med virkeligheden var, da en bande fyre ville voldtage mig, og jeg dræbte dem med mine evner, som jeg brugte for første gang den nat!" sagde hun mildt, og trak hænderne ud af Selena, da Konan var færdig med at reparere hendes skader "Jeg har været afvist af alle siden da, og derfor blev jeg ligeglad med alle andre! Når de ikke gider mig, hvorfor fanden skulle jeg så interessere mig for dem? Jeg gider ikke have venner, for ingen ser på mig som en af dem, og det skulle ikke undre mig det mindste, hvis selv du siger du vil være min ven, fordi du enten har medlidenhed med mig, eller fordi du vil have hed lebbe sex med mig!" hun rettede sig let op, og så på alle gravene og den matchende mængde lig, hvor flere af dem, stadig lå og flød rundt omkring på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan)   [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Icon_minitime29/10/2013, 11:37

Selena rejste sig langsomt og de grønne så mere end stødt på konan men ændret sig dog til opgivende og hun stønnet let opgivende før hendes fine stemme lød og hun så konan I øjnene.
" benægter ikke på nogen måde at under Andre omstændigheder kunne det sagtens tænkes at lebbe sex med så smuk en person ville tænde mig"

Hun så på gravende med et mildt blik og fortsatte med ryggen til konan
"men at du beskylder at du beskylder mig for være som andre Du har mødt på din vej rammer mig dybt i hjertet og langt ind i sjælen Jeg har en elsket med navn makuro en lille hvidhårede dæmon som jeg elsker og derfor ikke vil sårer med unødvendig sex for som du ved lever jeg af den slags"

Hun kigget på konan de grønne øjne smilet til hende og hendes hånd kom frem og et let smil ramte læberne på Selena mens hendes ord lød 
" jeg lover ikke gøre eller lade andre gøre noget ondt ved dig hvis du følger med og det for du mit ord for og husk hvor godt jeg holder mit ord" hun nikket mod de døde kroppe og hentydet til de ting konan have fået vide inden i hende. Hvis konan var skarp forstod hun at Selena hellere ville dø for holde hendes løfte end og bryde det for overleve
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan)   [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Icon_minitime29/10/2013, 19:48

"Alle der ikke er en selv, er en trussel mod ens eksistens, man ved aldrig hvornår fremmede vil stikke dig i ryggen, eller udnytte dig i et svagt øjeblik, derfor ser jeg på dig næsten lige som, jeg ser på alle andre!" sagde hun mildt, og fløj lidt rundt om dem som om hun kedet sig lidt, mens de alligevel snakkede "Jeg kan indtil videre, kun se meget små forskelle mellem dig, og alle andre jeg har mødt der har tilbudt mig venskab, så hvis jeg skal være ærlig, venter jeg egentlig mere på at du svigter mig, eller prøver at udnytte mig, end jeg venter på noget andet fra din side af!"

Hun så på Bones med et mildt blik i øjnene, og blinkede til ham bare for at drille lidt, før hun igen så på Selena med et tænkende blik i øjnene. Konan havde ikke brug for, at nogen prøvede at beskytte hende, med hendes kræfter var det utroligt svært, overhoved at lægge hånd på Konan, og hvis Selena var for tæt på Konan mens de blev angrebet, ja så havde Selena allerede set hvad der ville ske, Konans evne til at afvise ting omkring hende, ville også ramme hende hvis altså Konan, valgte at afvise alt omkring sig, hvilket hun gjorde i en hver kamp hun var i, hvor hun brugte sin evne.
"Jeg behøver ikke dine løfter om beskyttelse, min magnetlike evne alene er et ret godt forsvar, så du bort hellere love dig selv beskyttelse i mit nærvær, end at love mig det!" sagde hun mildt.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan)   [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Icon_minitime3/4/2014, 09:54

//Jeg kan se, at jeres emne ikke er færdig, det kunne være dejligt, hvis i kunne afslutte den. :) Hvis i ønsker at spicy emnet op med kaosfaktoren, sig endelig til over en pm. Hvis i ikke ønsker at emne videre på denne her, så pm mig, så lukker jeg emnet og sletter uden af set hvad også denne besked således den ikke er forstyrrende for emnet :) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan)   [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Icon_minitime21/5/2014, 21:14

//om dette emne skal fortsættes, må jo være op til dig Selena, :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan)   [Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet]Just hovering through the woods(Selena og Konan)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Ladies in the woods(Phoenix/Hinata)
» [Uafsluttet] Hvad så nu? (Demian, Konan, Eris, Maira)
» [Uafsluttet] Vil du virkelig være... min første ven?(Carmen + Konan)
» My own wonderland can and will become your nightmare. (Selena)
» [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: Blackwood :: Selve skoven-
Gå til: