Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d

Go down 
+5
Makuro
Diana
Payne
Dust
The Eye.
9 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/9/2013, 13:43

naaah, kun på deltid, Millicent hahaha xD
i can't promise xD
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/9/2013, 14:23

neither can i xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/9/2013, 14:25

Det er ok.
løfter brydes anyway, eh.
Only mistake is to believe in Them.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/9/2013, 23:38

men kan love, at ingen dør, og at vi nok skal være forsigtige, ^^
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime21/9/2013, 00:17

nu skal du ikke love noget som vi måske ikke kan holde xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime21/9/2013, 00:17

okay okay, men nu må vi se ellers xD
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/3/2014, 19:56

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 1391536_743100895740173_962512056_n

Ahahahahahaha! *Raller lidt af grin*
Hvorfor kan jeg bare slet ikke få tanken af Vladimir og en af hans ansatte ud af hovedet, hvis der pludselig sker drastiske ændringer i Paynes ophold?! XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/3/2014, 20:21

Hans ansat kunne måske være Malikan? :P
I looooooooooovvveeeeee it! Even though I can't picture Vladimir getting married XD
Millicent, you probably have some words, which you would like to say, for this one? XD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/3/2014, 20:37

Lol,

Vi lader billedet tale for sig selv !

.... But about marriage...Såååå tror halvdelen af UW at Vladimir er forlovet med Millicent.
Det er i hvertfald hvad hun bilder alle ind hun kommer i kløerne på, under sin vej gennem livet XD
Hvor mange der så køber den, deeeet en anden snak !

Hvad???... Var det ikke DET du mente jeg skulle sige ? :p
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/3/2014, 21:12

Malikan og Payne er da gode venner! D:
Hov, hov! Er Vladimir damernes mand? Er der noget, som han skjuler? Der skal vist graves dybere! XD

*Løber rundt med fake forlovelsesring fra tyggegummiautomat*
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/3/2014, 21:21

Det er ellers en god taktik Millicent :DMen ja den giver bagslag XD Du fik da i hvert fald rystet lidt i den gamle mands bevidsthedssøjler, da han hørte det opkald fra General Zolner XD

Payne nej XD Du er den eneste, som er i nærheden XD
Vidste du Millicent, at Payne og Vladimir har haft kysset? XD *klapper i sine små fine hænder* Lige inden Payne tager på sin laaaaange rejse med Medusa XD

HER ER BEVISET XD (VLADIMIRS SVAR)
Payne mærkede grebet blev løsnet, men så tøvede Vladimir og stoppede op. (måske har de været tæt på at kysse under aftenen, men så var det ikke sket, tænkte jeg XD) Hans øjne syntes at gløde ekstra mere intenst og helt klart mærkede hun en større bid af den såkaldte forførelsesaura som en vampyr havde, hvor hun mærkede hendes slanke krop med det tætsiddende tøj, som gjorde det muligt for hende at stadigvæk mærke en del, og så mærkede hun de køligere læber imod sine, i et intenst men alligevel blidt kys, som en rigtig gentlemand. Hjertet ville have haft galoperet igennem brystet på Vladimir, han forstod ikke selv, hvorfor han gjorde det, men han gjorde det alligevel for ja! man måtte jo nyde livet selv som en magtfuld leder. Han vidste ikke selv, hvad det betød, for han anså ikke hende som et magepotentiale, men selvom han havde taget hende under sine vinger, så var hun alligevel ikke et eller andet adoptiv barn for ham, hun var noget andet, noget som han ikke kunne på stående fod identificere. Diana gloede med så store øjne, at de var tæt på at falde ud af hovedet på hende, da hun så kysset, og Jackie i Vladimirs sind jublede og drillede ham, som en flok drenge ville gøre, når en fra gruppen kyssede en pige.
Desværre stoppede det for hurtigt efter Vladimirs smag, men han valgte at være den, som skubbede hende fra sig, hvor kinderne var blevet en del mere røde og han så på hende med et skævt blik og et charmerende smil. Rundt snorede han på hælene og vendte i retningen af hans kontor og mens han gik med ryggen til sagde han højt, som om intet var hændt.
[color=cyan]"Kom nu godt tilbage og jeg forventer en fyldiggørende rapport, når du kommer hjem. Desuden pas på Medusa, du har ingen anelse om, hvor lumsk det kvindemenneske kan være, men skynd dig hellere, hun er ikke kendt for at være den tålmodige type, kun hvis hun ønsker det, hvilket er mere sjældent end at jesus opstår igen fra de døde.[/cyan]
Ryggen var vendt imod hende og hans skikkelse forsvandt hurtigt, hvilket nok gjorde oven på chokket, at hun ikke rigtigt kunne nå at gøre så meget.

Paynes svar XD
Hendes stemme var intet mere end en lille mumlen/hvisken, hvor ømheden var tydeligt at spore. Hun var rørt. Ikke som i tårevædet, men som i, at hun mærkede varmen helt ind i hjertet, som aldrig før. Minderne fra 'den aften' svævede rundt omkring hende, imens hendes øjne blev smeltende varme af en dejlig lys mandelbrun. Deres kroppe var så tæt forbundende, at hun var bange for, at han ville kunne mærke hendes hjerte, der efterhånden hamrede afsted. Og dér! Pludselig! Hendes øjne lukkede sig i for en stund, og lod køligheden var hans læber fylde hendes krop med en mærkværdig form for varme. Hælene hjalp hende lidt, men alligevel lænede hun sig nærmere Vladimir, imens hendes arme gled om hans krop. I sin drømmeverden havde hun fuldstændig glemt alt om de to søskende, så intet kunne generer hende nu. Derfor var der tydelig forvirring at spore, da kysset stoppede brat, og før hun vidste af det, så stod hun tilbage i rummet, med ordnende hængende i luften. Hendes vejrtrækning var forpustet og hendes hjerte hamrede stadigvæk. What the…?!
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/3/2014, 21:28

*Tomatoface* >.>

Well… Ehm… *Gemme sig bag nyfundende raptor* x3
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/3/2014, 21:44

I love a good romance :)

- men kun kys?? Jeg synes at huske Payne sad i chatten og opfordrede til vi læste sex emnet med Vlad?
Såååååååååååååå , kom igen piger XD
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/3/2014, 21:47

O.O!

I have not! Men Vladi har vist selv lovet noget… *gnæg* XD
Men det var da lige før! Jeg mener… Se lige hvordan Vladi går til den! Ikke set i 1000 år, herre og damer :P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/3/2014, 22:10

*sidder roligt i et hjørne, hvor jeg har opholdt mig under hele dette seneste, underlige forløb, og træder så frem bag Payne* altså, det er ret mærkværdigt at Vladimir er faldet for en succubus, ikke at jeg har noget imod dem, men en succubus? naah tror mere på Millicent's historie om forlovelse, same shit to me :3 *sætter mig på en random sten midt blandt Payne, medusa og Millicent, for at finde en smøg frem og roligt lægge den mellem læberne efter at have trukket min skelet maske op, og tænder så min smøg og ryger roligt på den* yderst underligt må jeg lige tilføje :3
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime20/3/2014, 23:04

Alle falder for en succubus Kuuma , de tænker med det lille hoved xD
Succubusser er det nye sort !

- men derfor kan du stole trygt på mig , jeg er kun interesseret i det mellem dine øre :P
Jeg er jo forlovet !! * eller ikke - try singel med streg under * xD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime21/3/2014, 08:46

jeg må dog sige til Vladimirs forsvar! *træder op foran ham som en eller anden advokat* At han dog ikke er faldet for hendes dæmoniske charme. XD Eller i hvert fald ikke direkte XD

*opfatter single med streg under* Er du single Millicent? XD *løber hysterisk hen til Millicent og krammer hende totalt ind til mig og ser olmt på alle andre.* SHE IS MINE! My precious! * aer hende over håret, som om hun var et eller andet lille kæledyr* XD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime21/3/2014, 08:55

Ikke så vidt ham ved da xD men kvindelist - om man er dæmon eller ej - skal nu ikke undervurderer :P

* skyder brystet frem og overvejer at tæmme the little red head ~ tænk at kunne lykkes hvor ingen mand har kunne * xD

Jeg både bider og kradser - og vil kæles hele tiden alligevel , du vil slet ikke ønske mig ! XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime21/3/2014, 12:14

Nej det skal man dog ikke, især da Payne absolut ikke er hvem som helst, ikke Payne? XD *griner for sig selv med de skumle planer*

Uuuuhhh!! the pretty and cute kitten got claws, HOW CUTE!! XD (Jeg reagerer som hende her https://www.youtube.com/watch?v=nn1ehKAo3ak )

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime21/3/2014, 12:32

altså jeg er aldrig faldet for en dæmon, jeg har henrettet dem, tortureret dem, tævet dem, og meget andet, men naaah, aldrig elsket en.

og det der er bare for underligt o.o *ser på min morder, Medusa, og på random smuk kvinde jeg ikke kender men overvejer at stjæle fra Medusa, just to be an ass* o.o

*løbe over til Millicent og Medusa, skubbe Medusa væk med random shit power, og stikker så af med Millicent jeg ikke kender* o.o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime21/3/2014, 12:50

*En lille 7-årig totalt cute pige kommer traskende ind med meget langt lyserødt hår og kæmpe blå øjne med et par katteøre stikkende op af håret*
Ej hvor ser i alle sammen så sjove ud? Jeg har aldrig været her før, men du ser bekendt ud? *Peger på Millicent med et stort og meget nuttet barnesmil*

//Ja som du kan se Millicent, så er jeg i gang med at få lavet min Crasie, men desværre har jeg kun lige nu et billede, som jeg har haft bestilt fra en kunstner, og det er billedet af Mina :3 MEN er det ikke cute!!?? //
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime21/3/2014, 14:17

Yes… Aldrig undervurder dæmonerne! Vi er vel mørkets væsner… Lumske og uforudsigelige! XD

Meeeeen, det der er lidt for manisk >.o

*Hjælper Dusa på benene*
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime21/3/2014, 17:58

Miauuuw xD

Uh min bedste veninde <3
Glæder mig til at se dem alle igen :)meget !

Mina er nuttet , totalt xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime21/3/2014, 20:59

Ja tænkte at give hende lyserødt hår og katteøre og kæmpe blå øjne ville være cute :3(og hun har katteørene fordi hendes indre barn altid vil være mere tro/ægte til hende selv end Crasie og de andre, minus Lillith som jo også har katteøre, men ikke en kat som man vil lege XD)
Ved godt at hun normalt så anderledes ud, men de andre vil være det samme! :D
Dog med en undtagelse, jeg har besluttet mig, hvordan Crasie skal se ud, hvis hun endelig iklæder sig i festtøj :3
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime21/3/2014, 21:25

Elsker dem jo alle .
Det bliver dejligt at se dem i spil igen.
:)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d    (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d  - Page 38 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
(SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d
Tilbage til toppen 
Side 38 af 39Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Næste
 Lignende emner
-
» Kom godt igang!
» Ny spamtråd, suk! XD
» Ny spamtråd, suk! XD
» Projekt spås og hygge(spamtråd)
» Jeres gode emner :) (fri snak)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: