Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Empty
IndlægEmne: Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :)   Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Icon_minitime8/12/2012, 14:47

Hejsa kære brugere :)
Jeg syntes, at det er sjovt, at vi ingengang har fået sat i gang med nogle lege det :)
Denne her kan man dog ikke kalde så meget af en leg, men bedre end ingen ting :)
Det er bare mere for at udbrede alles musik horisont, så her har jeg tre musikforslag :)
Så den næste, som svare, skal så lige kommentere, hvad de syntes om de tre forrige sange og så komme med tre nye igen og sådan forsætter det :)
Husk at bare kom med jeres mening og ikke være bange for at være kritiske, ikke alle kan jo lide alt, og det er helt fint bare i siger det konstruktivt og venligt, så går det sku nok hihi :D
Husk i ikke skal anbefale 3 sange 1 er nok, og i må også gerne kommentere andre sange, hvis i fandt nogle sange fra de forrige indlæg meget spændende :D

Jeg har bare taget mine sange fra min meget random playliste hihi :D

Tysk skør sang :D
Dschinghis khan moskau remix RUSIIA RUSSIA REMIX
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Badass rock girl! :D
Halestorm - I Get Off
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Some dream trance.
Danijay - vampire
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hope you wanna join this game :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Empty
IndlægEmne: Sv: Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :)   Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Icon_minitime8/12/2012, 15:02

*forvirret gamle mand med mangel på bukser kommer ind med hænderne fuldt med kassettebånd, cd'er, usb stikke med musik og grammofonplader og snakker med en tydelig tysk accent*
Var der nogen, som sagde musik?:D
Let us get this party started!! :D :D

Første sang:
Well det er jo på mit modermål :D Så ja of course kan jeg lide den, mens man kan forstille hvordan bomberne faldt over London. Hov ups? var det ikke den sang? Ja det er lidt svært at høre efter, når man har sine egne sange, som kører inde i hovedet på en :D :D
Nej har ærlig talt ingen ide om, hvad de synget om, et eller andet med Moskva? Hvis jeg har ret? :P

Anden sang:
Well man kan godt blive lidt bange for de der badass tøser :D Men dårlig er den i hvert fald ikke :D God rytme og okay fangende stemme.

Tredje sang:
Well jeg forstår mig ikke på unges techno music osv, men selv en gammel hund kan lære, så kan absolut også lide denne :D Så tak for at tilføje denne kleine kat-musik til min musikhorisont :D

*gnider hænderne imod hinanden* Så er det vel min tur :D :D

guns and roses - dont cry
Hvis i ikke kender denne klassiker, så skal i edder&%¤@ spankes i små skarnsunger :D
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Flesh Field - Epiphany
Vel det havde i ikke set komme fra en gammel mand, sådan noget mørk gothic techno kind of something something :D
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

The Cure Lovesong (Extended Mix)
Ikke en bedre kærligheds kan man finde på denne gudsforladte jord, nok med jeres vammel sukkersøde kærlighedssange eller intetsigende kærligheds sange som "under min parably para para bly bly" :D This is the real deal:D
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Empty
IndlægEmne: Sv: Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :)   Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Icon_minitime19/8/2013, 09:31

Guns and roses - don't cry ^^
ja hvad kan man overhovedet sige af dårligt til den :)

Flesh Field - Epiphany
Den har god rytme, mig godt lide :D

The cure- lovesong
*Hjerte smelte smelte smelte smelte* Den er så dejlig den sang der, at det er helt sindssygt :P

Mine sange til jer :D

Vi skal have en klassiker, Så her er min ynglingssang fra the beatles - yesterday
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

En der kan fandeme spille på the piano :D Maksim Mrvica - kollibre. Den er især dejlig når man løber eller gør noget andet, som der er gang i :P Kan faktisk anbefales, når man skyder zombier i et eller andet spil :P
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Elsker virkelig lyrikken i denne her ^^ Katie Melua - My aphrodisiac is you
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Empty
IndlægEmne: Sv: Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :)   Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Icon_minitime19/8/2013, 12:18

*sidde på en sten med benene foldet sammen foran mig, imens jeg ryger en cigaret og tænker over hvad da kunne være, hvad for sange da kunne give mening, for så at slå 5 sange op*

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Kesi Ft. Gilli & Mass Ebdrup, gadehjørne, en sang jeg husker fra jeg selv var på gaden, på den mere.. kriminelle måde, som jeg er kommet væk fra, men jeg husker stadig tiderne på gaden, nogen med gode minder og andre med dårlige, men det betyder noget specielt for mig selv om det kun er en sang :)

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Disturbed - The Animal, lyrics, en sang jeg høre meget, da jeg simpelhen ikke kan andet end og elske den, og tja nogen gange får jeg selv den bindegale ide, at når det fuldmåne, at jeg føler trang til og gå ud og stirre op på den, og bare vente, haha føler mig bindegal :3

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
fade, one reason, fra deadman wonderland, en sang jeg høre, for at minde mig selv om, den sindsyge jeg har fået, på grund af mine mentale sygdomme, som jeg har fået igennem vold, mobning, had og ensomhed, en sang jeg høre når jeg er i dårligt humør, og sidder i et mørkt rum, og bare ignorer omverden, o.o

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Nickelback - hero, en sang jeg høre fordi jeg vil minde mig om, at jeg ikke er alene, og da altid vil være nogen til og hjælpe mig, mine brothers from another mothers, min familie, mine nære venner, og at verden ikke er tabt, måske en dag, men ikke endnu, en sang jeg høre når jeg vil huske, at verden ikke kun er vrede og had, men når jeg vil huske mig selv på varme somre med familien på stranden med mine bedste venner ( mine brødre som jeg kalder dem ), mine nære venner og sån, en lun sommer nat med god grillmad og god stemning, eller en vinter sang, når jeg vil huske mig på julehyggen, når man sidder og får risengrød og lækker mad med familien, ser de små pakke gaver op, og man selv sidder og more sig med de ældre, selv om man stadig kan lege med de små ( ikke sån ment, hvis nogen får den gale ide >w< ), eller en dejlig køre tur ud i det blå, med mine brødre, på min 45 knallert med 45 i timen og bare der ud af hvor vejen bringer mig hen, eller bare hjem til familien :)

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
og så to timer med Celtic's musik, to timer jeg kan høre om og om igen, da jeg elsker den musik, den husker mig på tider med ædle krigere, stærke mænd og kvinder, glæde og varme, så vel som sorg og smerte, men osse styrke og stolthed, så vel som ære, og forræderi, til tider's en gammel tid da er glemt, men som jeg ved en dag vil komme igen, og jeg ser den nu og i næ, men det er 2 timer's musik som betyder noget for mig, som bokser, som halv dansk og halv svensk, så vel som kultur person med keltisk og skots så vel som irsk kultur. :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Empty
IndlægEmne: Sv: Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :)   Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Icon_minitime20/8/2013, 18:51

Hey hey du skal kommentere på de forrige sange og så må du kun sende 3 ad gangen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Empty
IndlægEmne: Sv: Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :)   Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Icon_minitime20/8/2013, 21:07

hmmm, my bad, Misha xP
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Empty
IndlægEmne: Sv: Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :)   Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» awesome musik
» help please musik på profil
» In my pants (musik)
» Youtube Converter(Profil Musik)
» i love rock and role (musik anbefalinger)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: