Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Brugerundersøgelse ^^

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2

Hvad føler du med?
---- Sådan overall hvordan føler du med siden?
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 2% [ 3 ]
Siden er super, den kunne ikke være bedre.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap10%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 10% [ 17 ]
Siden fungerer i sig selv godt men med mangler
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap9%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 9% [ 16 ]
Siden er middel.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 1% [ 2 ]
Siden har mange fejl.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap0%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Siden er virkeligt dårlig.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 1% [ 1 ]
---- Hvad synes du om layoutet, farver?
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 2% [ 3 ]
Siden ser godt ud.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap11%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 11% [ 20 ]
Siden ser okay ud.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap7%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 7% [ 12 ]
Siden ser dårligt ud.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 2% [ 3 ]
---- Den tekniske struktur.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 1% [ 2 ]
Er siden overskueligt?
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap10%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 10% [ 18 ]
Er den bare middel?
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap5%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 5% [ 9 ]
Eller er der meget svær at finde rundt på?
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 1% [ 1 ]
---- Adminsenes roller.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 2% [ 3 ]
Adminsene er super gode og kompetente.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap13%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 13% [ 23 ]
Adminsene er rimeligt gode med små mangler.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap3%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 3% [ 6 ]
Adminsene er sådan okay.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Adminsene er totalt dårlige.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Hvad for nogle admins o.o?
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap0%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
---- Opbygningen af the new world(ingame)
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 2% [ 3 ]
Det er en fantastisk god historie, verden og miljø
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap12%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 12% [ 21 ]
Verden fungerer i sig selv godt med få mangler.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap4%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 4% [ 8 ]
Selve verden er bare middel.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap2%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 2% [ 3 ]
Verden er totalt dårligt opbygget.
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap0%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Jeg kan slet ikke gennemskue hvad TNW er?
Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_lcap1%Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Totale stemmer : 177
 

ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime16/2/2014, 17:52

Jeg kunne godt tænke mig at der var flere forskellige områder de forskellige steder :)
Bar, café'er, fest-steder og den slags.. Men også ting som skove, søer, parker, monumenter, særlige bygninger og den slags :)

Ellers er siden supermegafoxyawesomehot :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime16/2/2014, 19:21

... Jeg kunne godt tænke mig at i måske valgte et sprog og holder jer til det? - Jeg bryder mig ikke om den mixede Dansk/Engelsk ting, mest fordi jeg ofte kommer til at skrive halvdelen af mit indlæg på engelsk da jeg er vant til engelsk, og når jeg ser engelsk tekst, skriver jeg automatisk engelsk ^^

Men mere fokus på sprog, Dansk/Engelsk er lidt forvirrende :3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime16/2/2014, 19:30

Elvolganta tak for dine forslag ^^ især når vi får det visuelle op og kører, så er det meget lettere at lave "mange" steder uden at det fylder for meget og bliver uoverskueligt ^^

Dala. Ja det er rigtigt nok ^^ Du kommer nok ikke uden om, at titlerne på emnerne kan hedde noget med engelsk og stederne/classnavnene hedder noget på engelsk, da stederne er jo i Amerika ^^ Men ja er godt klar over, at der er flere engelske udtryk hist og her, det er dog svært at erstatte RPG udtrykkene som ingame og outgame. Men jeg skal se, når jeg får tid, hvad for nogle engelske ting, som jeg kan rette for at undgå forvirring XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime17/2/2014, 15:47

DALA.
Ellers ville det være meget mere simpelt hvis du bare aftalte sproget i din tråd med medspilleren, hvis det er det du tænker på.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime17/2/2014, 18:48

Jeg tror at han mener, at han automatisk kommer til at skrive engelsk uden at tænke over det. :P Fordi han læser de engelske udtryks, som er hist og her på siden :P
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime17/2/2014, 18:51

Okay nu har jeg læst resultaterne og jeg er da meget ked af at høre, at der er nogle som har stemt på, at siden er totalt dårligt, siden ser dårligt ud og at adminsene er dårlige.
Jeg ville personligt meget gerne have, at de personer stiller sig frem og fortæller(evt over pm), hvad de finder dårligt. Således at der kan blive gjort noget ved det. Jeg kan love jer for, at der ingen kritik eller andet dårligt vil komme fra min side af imod jer, da jeg mere end gerne vil høre og lytte til jeres problemer med os og selve siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime17/2/2014, 19:44

Det er sådan noget der sker i anonyme polls, jeg siger det bare :c
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime17/2/2014, 19:59

Ja ja ^^ Det ved jeg. Men det er jo godt med et overblik, hvad folk sådan generelt på siden synes, men vi ville nu helst have respons, da ellers ved vi hat af, hvad vi skal gøre bedre :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime27/2/2014, 21:43

jeg har lige en ting, ved ikk om det kun er hos mig det sker, men adminfarven er distraherende. nogle gange er den den blå farve som den skal være, men så bliver den pludselig regnbuefarvet, og så hvis jeg hopper over et nyt sted, eller genindlæser siden, er den blå, men så bliver den igen regnbuefarvet? er det meningen, eller er det kun mig der oplever det? det er temmelig forivrende at se på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime27/2/2014, 23:51

vi burde tæve dem o.o

og vi skal have mere sprut >w< har gode ideer >x3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime28/2/2014, 07:22

benjimin ^^ jeg har personligt oplevet det nok 1 ud af 50 gange ^^ Og bruger du firefox? da angiveligt skulle være et firefoxproblem
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime3/3/2014, 12:32

Nu er jeg ikke så meget på, så jeg tror jeg springer spørgsmålene over...

Men jeg ved at den dims, der sidder på ens mus, når man er her på siden, er lidt irriterende? Eller er det bare mig?

anyway, ved ikke om det høre til her, men i så fald må i jo bare slette det, ignorere det eller noget andet o.o

Ellers er jeg helt sikker på siden næsten ikke kan mangle noget, med den flok admins der er ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime6/3/2014, 17:51

Syntes man vender sig til markøren. I starten irriterede den også lidt, men nu bemærker jeg den næsten ikke. For min skyld må den gerne blive, men jeg vil heller ikke protestere imod at den blev fjernet.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime6/3/2014, 18:14

Sean den tilhører fuldstændigt her ^^ bare rolig :)
Og folk kan kigge under blackwood og selvom selve omlysningerne i emnerne, som linksene tilhører, ikke er færdigt endnu, så regner vi med, at det bliver den struktur til alle stederne ^^ Således at man får det overordnet overblik og hvis man har lyst så kan man nemt og hurtigt klikke sig videre :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime15/3/2014, 10:08

faktisk medus, så bruger jeg både firefox og internet Explorer, og den gør det på dem begge to xD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime15/3/2014, 11:53

Ja okay, men hvor tit oplever du det Benjimin? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime16/3/2014, 19:24

Altså bruger mest Firefox men det er ogs på mobilen så jeg lige xD
Hver gang jeg er online efter i har lavet om faktisk :/
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime17/3/2014, 15:20

Lyder underligt, men heldigvis kan du jo stadigvæk genkende os på den herlige blå farve :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime17/3/2014, 16:18

Ah medusa, kan kende jer på jeres regnbuefarver xD
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime17/3/2014, 17:06

Det er jo endnu bedre! :D efter som at det er den farve vi brude have ;)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime17/3/2014, 18:33

Jaja men det var bare til de gange, hvor regnbuesfarverne ikke virker for dig :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brugerundersøgelse ^^   Brugerundersøgelse ^^ - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brugerundersøgelse ^^
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Spørgsmål, ideer og ris/ros.-
Gå til: