Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"

Go down 
+2
Evan
The Eye.
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2

Hvornår kan i komme til TNW komsammen?
Fredag 28 juni.
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_lcap19%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_rcap
 19% [ 5 ]
Lørdag 29 juni
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_lcap15%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_rcap
 15% [ 4 ]
Søndag 30 juni
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_lcap15%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_rcap
 15% [ 4 ]
Mandag 1 Juli
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_lcap15%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_rcap
 15% [ 4 ]
tirsdag 2 juli
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_lcap15%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_rcap
 15% [ 4 ]
onsdag 3 juli
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_lcap19%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_rcap
 19% [ 5 ]
Nej! jeg kommer ikke, for jeg vil ikke dø!!! o.o
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_lcap4%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Vote_rcap
 4% [ 1 ]
Totale stemmer : 27
 

ForfatterBesked
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime25/5/2014, 17:54

Hvis jeg kender Dusa ret, finder hun på nogle lege/spil ^^ Men ellers er det jo primært så man kan se hvem der gemmer sig bag skærmen :P Så det er primært bare at chille. Men for at blødgøre folk lidt ;) Er det altid godt med aktiviteter! Så spil af alverdens salgs vil nok være det vi ender med at lave ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime25/5/2014, 20:02

Ja, som nudist lege, hvem kan komme først på stranden nøgen! *smider tøjet og løber i bar gingermås* XD

Men ja som Nochi siger, det bliver meget chill, især når vi også skal spise aftensmad sammen osv. :) Men hvis i har gode forslag, så endelig kom med dem, ellers har jeg i hvert fald en leg i ærmet, som de andre kender til nemlig werewolf, som ville være perfekt for sådan nogle rollespillere som jer. :P (men jeg skal nok finde på flere til jer :) )


Husk endelig at det ikke er en alkohol aften, at måske lige have en øl eller to eller sådan noget i den dur er skam helt i orden. ^^ Men ikke mere end det :)
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime25/5/2014, 20:30

Jeg er med på det med at være nøgen! xD *smider tøjet og følger efter Medusa* xD

er der virkelig kun 5 personer som tør angive en dato for hvornår man tør? xD vi er ikke farlige!
... eller kan ikke love noget på vegne af både mig eller Medusa o.O
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime25/5/2014, 21:11

*Smider tøjet og følger efter.*

Mener du hvilken dato dagen forgår? Jeg troede det var det, afstemningen var til. Det hander vel bare om at vælge en af de dage der har flest stemmer. 
Jeg kan kun forslå spil som Munchkin, en af mine personlige favoritter.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime25/5/2014, 21:23

altså jeg ved ikke hvornår... men hvis jeg ikke kan overtale min faster så bliver det nød til at være i Juli, fordi der får jeg først løn... eller også skal jeg lige nasse lidt på min far ^^ *engle smil* men tja, kan ikke komme med en dato før det er i starten af sommerferien, desuden skal jeg også lige have aftalt med mit nye arbejde hvornår jeg kan og ikke kan... ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime25/5/2014, 21:34

hvis jeg kommer, må jeg så trække Teddy og Viking med? er lidt usikker på så mange fremmede dimser.. o.o
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime26/5/2014, 08:43

Hvis Teddy kommer, så kommer jeg ikke, og det ved du også godt... Andet hvis der er et garanti fra hans side af, at vi bliver venner igen. Da jeg ville ikke kunne holde ud at se ham igen uden at det bliver det samme igen.

Men altså du kan bare vente til en anden gang, da vi skulle meget gerne afholde flere af disse events ^^ Hvor du så kan føle dig mere sikker, da du forhåbentligt har snakket langt mere med os andre til den tid ^^

Og jo Evan så længe andre ikke har kommet med forslag for bedre datoer, så forholder vi os kun til de afstemte datoer ^^
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime26/5/2014, 12:04

*Smider tøjet og render stadigvæk rundt* Woooooo!

Er der egentlig en deadline for denne afstemning? oO
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime26/5/2014, 19:43

har fundet til min beslutning, at jeg bliver hjemme med Teddy og Viking, så vil bare ønske alle en god kom sammen :) hilsen Kitty, Teddy og Viking :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime26/5/2014, 19:59

Du har skrevet de forkerte dage til datoerne sveske -.-' datoen den 28 juni er en lørdag, så for at få fredag med, skal du starte med fredag den 27. Juni ^^
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime26/5/2014, 22:35

Freddy kunne du ikke have gjort os opmærksom på det lidt tidligere? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime27/5/2014, 19:49

Jeg så det først der, da jeg tjekkede datoerne med min kalender, for at se om jeg kunne komme :3 og så undrede det mig bare, at datoerne ikke passede med dagene der stod foran dem :3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime22/6/2014, 10:49

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Farvel The New world (Mama Admin nyhed)
» World events opdatering + Ingame nyhed(admin nyhed)
» Ny journalist til New World- CLASSIFIED [Admin Nyhed]
» The New World! [Admin Nyhed!]
» ADMIN NYHED - NY JOURNALIST TIL NEW WORLD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: