Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 5/5/2014, 21:55
Præsser mama admin til et tyndt stykke papir, folder hende til en båd og sender hende på sejltur i Bagsværd Sø
Jeg følger mama admins eksempel, og vælger mig selv.
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 6/5/2014, 12:05
Er mama admin blevet til en papirsbåd O.o sejt XD
Evan, jeg ved, hvad dit inderste ønske er, du vil gerne være en gummi and XD
*så render jeg selv rundt og synger dette lille digt om en gummi and* "Tror du, at en badeand tænker på At når den svømmer rundt mellem boblerne Kan det hænde, at den deler vand med en lidt for tyk mand Og at bølgerne, den troede, den så glad svømmede rundt i Faktisk stammer fra hans lidt for voldsomme bevægelser når han rejser sig
Tror du en badeand tænker på At den svømmer rundt med en nøgen mand Og at en badeand er skabt til at lege med i badet
Får en badeand mon også menstruation Er det i dette tilfælde blødning af gummi, og kan man så kalde det for beskyttelse Og ved en badeand, at dyresex er lovligt, så længe der ikke lides overlast I det tilfælde, har en badeand så stadig lyst til at svømme glad rundt mellem boblerne? "
Og jeg vælger mig selv XD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 6/5/2014, 12:36
Mama Admin... are you drunk?
Udsætter Mama Admin for en støvregn af revet skinke, kogte bregner og kontaktlim derpå sender jeg hende ind i en tilfældig indhegning i Jurassic Park
Og så vælger jeg Nochi, det duer ikke at vi sidder og duellerer :D
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 6/5/2014, 14:12
nej XD jeg uddelte bare et genialt digt lavet af en af mine venner XD og jeg synes, at du skulle få følelsen af at være en badeand XD
wtf O.o det lyder da meget merkwurdig.
øv!! Så må vi duellere imod hinanden med at gøre stuff imod vores ofre XD muhahahaha!
Nochi... Lille Nochi.. Jeg synes, at du skal være en lille mylittlepony hest:D *begynder at børste din flotte lyserrøde mane*
Næste ofre er Autumn :D
Evan Third Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 6/5/2014, 14:33
At blive lavet til en My Little Pony er da ikke en straf. ^^
Ruller Autumn i overmodne vandmeloner og tvinger hende til at diltage i 200 timers tysk undervisning.
Hvis du vil duellere så duellere vi... jeg vælger migselv.
BTW, dette er mit indlæg nummer 300 yay
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 6/5/2014, 14:40
Det behøver jo heller ikke være en straf, man må mere end gerne være sød og jo mylittlepony er en straf :D Så du vil gerne gå fra at være en oldgammel magtfuld vampyr til at være en eller anden random piges mylittle pony? XD Det anser jeg altså for at være en straf.
Jamen du kan godt vælge andre XD I det hele taget ved jeg ikke, hvorfor vi duellerer XD nogen må bryde ind meget snart...
Når men lille Evan. Mmmmmm Nu hvor du er så glad for indlæg nummer 300, så kommer du aldrig nogensinde på et højere indlægstal end det.
Så vælger jeg mig selv, fordi jeg copycatter lige evan. :P
Evan Third Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 6/5/2014, 15:29
Det er ikke kun små piger der kan lide My Little Pony efterhånden, bruger du aldrig internettet.
Hvis du ikke tror jeg kan få flere indlæg så se her...
I simply make fun of mama admin... no matter what Boromir says HA!
Vælger Pax, som den næste, så mama admins vrede ikke vælter ned over mig lige med det samme.
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 6/5/2014, 18:23
Det ved jeg godt, at my little pony bliver brugt som en eller anden symbol på det biseksuelle, homeseksuelle osv pga alle deres farver og andre ting osv osv osv. :) Nu refererede jeg jo til, at jeg var den random pige, som jo børstede hans mane, som jeg selv skrev tidligere :D
hahahaha Ones does not simply "not" listen to what Boromir says XD
Jeg laver Pax om til en ny race, som er en vampyrlignende race, som suger "metal" fra cyborgs, og så står jeg lige og vifter med pile og skilte i retningen af Evan :D
Makuro er den næste!
Evan Third Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 6/5/2014, 18:36
Det har nu ikke så meget at gøre med seksualitet, som det har at gøre med at bryde de traditionelle kønsroller, men det er en længere disktution, som talløse youtubere og andre, kan tage sig af.
Hvis det er med den på, så forvandler jeg Makuro til en slags anti-admin, der sluger andre admins, og laver dem om til admin suppe.
One does not simply eat a cyborg, må jeg minde dig om at vi to er af samme race... så den plan er dømt til at give bagslag. :D
Phoenix vil blive den næste.
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 6/5/2014, 18:38
derfor skrev jeg også osv. :) Men nej det ved jeg godt, jeg gad bare simpelthen ikke at skrive en lang forklaring om det, når du alligevel vidste, hvad det var. :P
øv bøv!!
God damit XD Den havde jeg ikke selv lige indset :D
Er der ikke noget med, at varulve elsker at svømme? *kaster hende ud i det største hav*
Seyah
Evan Third Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 6/5/2014, 19:41
Jeg er dog ikke mutant... den har du for dig selv.
Oh yea, hun har jo spist den der englefrugt, så hun er lidt dårlig til at svømme.
Bruger Seyah som brækjern til at åbne Von Ands pengetank, så jeg kan stjæle alt derinde
Dust
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 16/6/2014, 12:54
ham tryller jeg om til et fjernsyn som ikke virker ^^
um.. lad mig se, skal vi ikke vælge Lilly :D
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 16/6/2014, 14:30
Lilly bliver lavet om til en Tacobell. Som kun laver dårlig mad, da det hele er rådnet :3 Derfor lukker den også bliver den revet ned da den er så dårlig! :3
Phoenix er den næste! :3
Evan Third Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 16/6/2014, 16:43
Træner en gigantisk Edderkop til at bære rundt på Phoe i 20 år.
Silev
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 19/6/2014, 21:35
hm... forvandler solen til en gigantisk citron, så han kan gå rundt :D
next person is... um... Troja
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 25/7/2014, 15:46
Troja? Hmm.... Hun har altid drømt om at komme ud i rummet :3 Har jeg lige besluttet ^^ Så hun får en gratis tur i en rumfærge. Sponseret af Kalles slamsluger firma. "Ring til Kalle, for han har stor på lortet!" Desværre var brandstoffet kloakslam... Så rumfærgen styrter ned og Troja ender i Koma :3 For resten af hendes liv :3
Næste må være Clara ^^
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 9/8/2014, 23:19
Pssst troja er en dreng o.o
Clara, lad mig se, hun er jo i mit kobbel og jeg kan godt lide hende, så hun bliver en lille blå hundehvalp med store øre!
next is kane
Nochi Leder.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 11/8/2014, 19:39
Kane? Ved intet om kane! :/ Ehm... Laver ham om til en kæmpe kanin som jeg kan ride på!! Afsted mod solgangen min ædle gnaver!! *Svinger hatten i lufften, og derefter sætter afsted modsolnedgangen!!* *hop hop hop hop hop hop hop*
Næste må være Lamia! :D
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 12/8/2014, 07:54
Skal vi ikke bare laminerer Lamia? Så vil hun forever holde sig smuk og lækker !
Så tager vi den enestående Clara .... Hvilke planer har du mon for hende ?
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 12/8/2014, 15:37
Clara skal have en intimkoncert med Justin Timberlake, som er klædt udelukkende i flødeskum !
Hvad mon Vladimir skal udsættes for ?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 12/8/2014, 17:17
NO... NO...
Vladimir skal kædes ud som fe og hænges fra en fiskestang på torvet i fire dage med en spandfuld krapper inden under blusen.
Næste er Augustus
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 12/8/2014, 17:40
Et ordenligt smækkys skal HUN ha ! No doubt xD
Den næste er Dust drengen !
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 12/8/2014, 17:57
klæder dust ud som en sexy udgave af en sumobryder i g-strang og og grimt hår
hvem mon hva med mig selv :D
Evan Third Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 12/8/2014, 20:21
Planter Selena som om hun var et birketræ og lader hende stå i skoven til evig tid.
Hvem skal vi så ha? Hvad med den Kære Makuro.
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 12/8/2014, 20:42
Hov hov hov hov Auriel ! Ved at udvikle en smag for lussinger ? XD
Makuro er liiige den jule guirlande jeg mangler på mit juletræ, når han snoes rigtigt. :) god jul.