Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 13/8/2014, 08:43
Gør Phoenix lille og gemmer hende i en lighter jeg altid vil gå med. Så kan hun være til evig nytte! :P
Syntes at lille Dust er den næste! :3
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 18/8/2014, 13:46
Vi laver Dust om til en badestrand for kernefamilier, så når alle de små barnumsede små englebørn kommer og plasker rundt og prutter på ham, så må han leve med det til evig tid XD
Medusa!
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 19/8/2014, 08:17
Tror vi laver medusa om til en slange som skal leve i et terrarium på mit værelse :3
Næste skal være Phoenix!
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 24/8/2014, 21:08
well... tryller mig selv om til en lille misse kat med sorte øre og en orange hale!!
næste ting er.. *Trommevivel* ALEX!
Nochi Leder.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 25/8/2014, 08:11
ALEX! Ham vil jeg laver om til et te sæt som jeg vil bruge hver dag! :P
Medusa! :D
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 4/9/2014, 20:25
hm... tryller hende om til en fin lampe :D med lys i :D
næste: Nochi ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 4/3/2015, 23:44
forvandler ham til en gammel nisse, just to be a jerk :3
mig xD
Nochi Leder.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 4/3/2015, 23:56
Laver dig om til en pinvin og lader dig stå på snowbord ned af et bjerg! Fordi det er awesome! :P
Makuro
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 15/3/2015, 12:58
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], du bliver til en fladfisk! bare fordi!! :D
Næste person: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 16/3/2015, 10:24
Jeg tryller mig selv til en guldstjerne!!! :D
næste person, hm.... Argentum
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 16/3/2015, 12:36
@Agentum bliver en ringetone På min mobil - så får vi da brudt hans tavshed i det åbne forum :P
SÅ napper vi [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] xD
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 16/3/2015, 13:25
jeg forvandler mig selv til en gud og lader jer alle blive mine slaver
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 16/3/2015, 14:02
Medusa er indlagt til en 24 timers ' The twilight saga - ALL the Movies med Millicent' Marthon xD
Hvad med [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] ? Hvad gør vi med ham ?xd
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 16/3/2015, 14:31
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] hvad har jeg nogensinde gjort dig, siden at du vil torture mig så meget!!! jeg har det heeeelt fint med at have set 1'eren og så godt som glemt alt om den!! XD Det eneste interessante er at glo på jakob but thats it! XD
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] bliver til min skammel!!! (intern joke) XD
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 26/3/2015, 09:57
Jeg forvandler Makuro til en pige, så han aldrig kommer til at kede sig igen XD
Næste offer bliver Hinata :b
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 26/3/2015, 10:53
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] . Du oplever det omvendte af Avatar, du bliver til et helt almindeligt menneske :D
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 26/3/2015, 10:56
Selena oplever, at hun lever i en verden fuld af liderbasse, med lækre sjæle hun kan spise XD