Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 18/2/2013, 19:07
Nurh en blobfisk XD Hvem er den næste?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 20/2/2013, 16:29
Jamen skal vi ikke sige, når den anden ikke siger, hvem det er, så skal man bare selv vælge så? :D
Jeg vælger Payne :D Og for hende får jeg Jylland til at flytte sig ca 1000 km væk fra sjælland, hvor hendes kære "viking" bor XD XD
mmmmm Payne igen!
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 22/2/2013, 13:47
Jeg vil trylle Payne om til en smørklat på toppen af risengrød, der står foran en masse nisser XD Så blir hun center of attention lige ind til hun er spist :D
Jeg vælger Medusa for sjovs skyld ^^
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 22/2/2013, 16:26
Jeg vil tvinge Medusa ind i et køkken og få hende til at bage mig en masse kager!!! :D *slikker sig om munden* jeg elsker kage!
jeg tror Dust skal have en tur ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 22/2/2013, 18:17
Jeg ville give Dust evnen til at ligne kage XD Bare for at få et godt grin når Makuro ser ham XD
Jeg vælger Valetta XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 19/3/2013, 19:42
OMG O.o I har lege herinde, det har jeg aldrig set nogen side have før sejt!
*stalke Valetta* Jamen hun er en sød pige.. mmmmm og jeg er ikke ond, så jeg gør hermed, at i denne leg kan hun ikke blive ramt af dårlige ting :D
Så vælger jeg...mmmm... den eneste person, som jeg har snakket med herinde ind til videre Payne!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 21/3/2013, 09:24
Velkommen til the new world ^^ Og ja vi har mange spøjse ting herinde ^^
Payne giver jeg hende lov til at kunne være en snegl for en dag :D
Next one is Michael
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 21/3/2013, 11:20
Hvor du dog sød at byde gud velkommen XD
Omg jeg vil lade alle læse Michaels tekst under bosted, den er freaky awesome!!
Næste er mig
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 21/3/2013, 15:56
* at have magt over gud* Ó. Ò
Gud skal prøve at frygte for sit liv ... Sådan at han tror det er slut! Måske han så bedre forstår og hjælper andre i sammen situation ?
Næste person er general Zolner
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 21/3/2013, 18:40
General suicide :D ham vil jeg lever til the suicide-hotline "her er en ny rekrut" xD
hmm jeg tror Dust skal have en tur xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 11/4/2013, 14:49
Mmmmm nu kender jeg jo ikke denne herre, men hvad ville der ikke være bedre end at lære ham at kende. Jeg vil tvinge ham til at fortælle alle sine mest pinlige historier til mig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 11/4/2013, 16:55
Hahaha :D Dem ville jeg gerne høre :P Når men den nye snuskegøj her, har vist glemt, at hun skal nævne et ofre, så derfor vælger jeg dig, som det næste ofre..
Jeg gør dig for en dag total noob for alle ting, som du kunne overhovedet finde på at gøre i løbet af en dag XD
Næste er Millicent
Rozalin First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Blandingsrace Navn. : Rozalin Pearce Alder : Sind - 1783 år. Udseende - 22 år. Evner/Classes. : Ukendt Slaver. : Slave of life. Antal indlæg : 44 Reputation : 0 Join date : 05/03/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 11/4/2013, 17:00
Avs, den var slem! :O
Jeg giver Millicent sådan et hoved her, for resten af dagen! xD [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Næste er Vladimir.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 11/4/2013, 19:58
Hahaha den var god Rozalin.
Mmmmm hævnen er sød vladimir, ikk? Lad os nu se... MMMmm jeg vil putte dig ind i en 15 årig pigeteenagerkrop, hvor hun lever ligesom man ser i de der realityshows med meget snobbede og forkælede piger, og han skal få de samme trange som de har efter sko og alt det kvindefis der.
Så vælger jeg mmmmmmm Medusa
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 11/4/2013, 20:04
O.o En mands værste mareridt ever! *hører sin søster grine højlydt i hans hoved* Virkelig det værste, hellere dø så :D
Når hende der, jamen jeg vil gøre, at hun skal tage hævn på dig Isabella for at være ond imod miiiiiggg :D
Auriel
Rozalin First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Blandingsrace Navn. : Rozalin Pearce Alder : Sind - 1783 år. Udseende - 22 år. Evner/Classes. : Ukendt Slaver. : Slave of life. Antal indlæg : 44 Reputation : 0 Join date : 05/03/13
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 11/4/2013, 20:30
Jeg vil gøre sådan, at Auriel bliver jagtet af en masse kødædende mariehøner, og at nogle kæmpe tissemyre tisser på ham x3
Næste er Nille!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 11/4/2013, 20:34
Bringer vi også dyr ind i billedet, jamen dog.
Mmmmmm Hende kender jeg jo heller ikke, men ironisk nok når hendes evne er skammen, så får hun selv lov til at opleve den, bare i 5 minutter, så hun ved, hvordan hendes ofre har det.
Næste på listen er Rodan, den såkaldte gud.
Makuro First Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 12/4/2013, 08:11
hahahahah jeg vil kyle guden i helvede :D hahahha
så syntes jeg at vi skal have Millercent på banen igen :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 12/4/2013, 08:33
Hvorfor vil alle gerne ramme Millicent? Når men hende laver jeg om til en skumfidus, og så tager jeg nogle tudekiks og sætter Millicent på pinden og rister hende og spiser hende med to mariekiks.
Sean
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 13/4/2013, 10:44
Jeg kan godt lide det faktum at Rozalin bringer mig op.... xD
Sean? >8D Muahahhaa!
Ham vil jeg slå i hovedet med en kniv så han dør ^.^
Den næste er... Isabella. c:
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 14/4/2013, 06:31
MMMMM jamen hvad skal jeg dog vælge dræbe mig selv eller give mig selv superkræfter? mmmmmmm
Gæst carried out 1 launched of one Nej/ja :
1
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 14/4/2013, 06:33
Nej blev det så til begge af tingene, jamen dog...
Jamen så gør vi hellere det, at jeg bliver forvandlet til en kæmpe godzilla og smadre verden på ny, og derfor at et ikke tæller som en superkræft er fordi, at godzilla er jo i hvert fald ikke særlig køn, og superhelte er kønne eller i hvert i følge fjernsynet såååå...
En random Dude... Det bliver Dust
Makuro First Class.
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 14/4/2013, 11:42
Jeg vil bruge Dust som en hoppe pude indtil luften går ud af ham og derefter undskylde over at jeg er langsom til at svare :D
hehehe hmm hvem fanden... jeg tror sgu det skal være mig :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Magic people! (Leg) 14/4/2013, 15:45
Dig vil jeg lave om til en pony i et forlystelsespark hvor der er 24/7 åben for små hesteglade piger at ride på dig..