Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]

Go down 
+6
Auriel
Teilo
Selena
The Eye.
Nochi
Makuro
10 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste

Hvor lang tid skal i gå før året skifter?
Årene skal slet ikke gå
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_lcap8%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Årsskift hver måned
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_lcap15%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_rcap
 15% [ 2 ]
Årsskift hver anden måned
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_lcap0%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Årsskift hver tredje måned
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_lcap31%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_rcap
 31% [ 4 ]
Årsskift hver fjerde måned
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_lcap0%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Årsskift hvert halve år
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_lcap8%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Årsskift hvert år
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_lcap38%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_rcap
 38% [ 5 ]
Ved ikke
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_lcap0%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 13
 

ForfatterBesked
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 09:42

Hey rollinger!

tiden går og klokken slår, men det gør årene vist ikke?
det ser ud som at vores års ur er gået i stå! :O så skal vi ikke lige skubbe det igang igen!
for vi har da siddet fast i år 3824 alt for lang tid! :D
vi admins har snakket om årene skulle begynde at gå, men vi vil høre hvor langt tid i syntes det skal gå før året skifter! :D
eller i hvert fald danne os et billede af hvor lang tid i syntes ;)

Men ikke fortvivl hvis i gerne vil emne i fortiden, så kan i sagtens gøre det uden at i skal tænke over at jeres karakter er nogle år ældre :D

Yours
Makuro
And the rest of the lovely crew
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 09:55

GOD IDE! 

Ps: Det var mig der mindede ham om det!!!! :D
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 10:36

Nå endelig nåede i så langt XD Jeg var begyndt at tvivle på, om i nogensinde ville regne den ud XD
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 10:48

Sin ting til sin tid :D
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 11:15

Jeg vil ikke svare, for så ender det i spam, og sådan noget gør søde gamle granny'er ikke XD så her er noget citron måne XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 12:40

* smiler med gule tænder *
Hør.... Hvor meget af den gule farve puttede du egenlig i din kage dej , Granny ?

Altså .... Plz ikke noget med års skifte hver og hver anden måned.
Så er jeg jo 178 inden jeg får spist et måltid op i et emne.
Jeg synes det skal følge året normalt. Så har vi også højtider at lade os inspirer af.
Men fleksibilitet er ønskeligt. Vil nogen have en bebs i et emne
( og Auriel HOLD SÅ OP MED AT PLAGE !)
så skal der jo ikke gå ni mdr før man kan emne med en familie.
Så skam man da lov at skifte ble i det næste emne.
Hvis man har den lyst !( og Nej - IKKE TVILLINGER AURIEL , STOP SÅ !)
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 12:50

Jeg er forvirret......... Du vil have en baby? Og vil have årsskifte normalt? Og Auriel skal have børn også? Og er du blevet gammel? 178? FORSTÅR DET IKKE!
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 14:49

Mig og Makuro havde selv tænkt på, at måske hver anden world event, at vi skiftede år, så det passede med, at der skete to store episoder hver år, hvilket vil sige, at der går et halvt år, før vi skifter år ^^

Og husk endelig, i må mere end gerne spille i fortiden! :3
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 18:21

Ja hvis man gerne vil lave et barn, kan man jo lave et emne der foregår for noget tid siden, på den måde kan barnet været født i det næste emne, fordi det blev undfanget langt tidligere i det sidste emne ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 18:46

Well nu er jeg så tilpas rebelsk anlagt at jeg bare forsætter i smug med at emne med den tid jeg lyster- for jeg har bare ikke tænkt mig at fejre jul i juli eller noget i den dur.

Juletræet bliver pyntet når jeg er i julestemning. Hvis det skulle ske :/

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 18:48

ÅRSSKIFTET HVER 3 MÅNED ???? COME OOOON PEEPS
nogle af os er lidt tid om at opbygge relationer o.o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 19:00

syntes hver månedet, giver mening i mit mentalt forstyrrede hovedet, true shit *hæve vinglas*
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 19:06

3 måneder er rimeligt det giver ikke for meget streass for spilleren og dog ikke for lang tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 20:06

Uha uha jeg er HELT uenig.
Når jeg emner på almindeligvis, kan mine emner snildt løbe over måneder og det giver for mig slet ingen mening at imens jeg er til en fest og har et par uheld og en død bordherre, er der i mellemtiden gået et år ?!

Jeg synes helt ærligt at det er at slå et al for stort brød op. O.o
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 20:40

altså nu er det jo ikke sådan at dit emne progresser 1 år hver 3. måned eller hvad det nu bliver ;) i styre jo selv dagene og årene i de emner i laver!
det er jo bare for at få noget flow på verdenen så den også bliver ældre ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 20:46

Jeg ved godt i ikke vil være strikse med det og emnerne gerne må spilles færdige, men stadig -
Hvis 80 procent af emner forgår i år 2338 ( eller hvad vi er i nu) så duer det jo kmke siden er i 2347 det vil jo ingen mening give.

Just saying, for når jeg snuser rundt så er der maaaaange emner der køre længe XD

3834 !!!!!!! Men hvem tæller XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 21:23

Så hvad med måske hvert år? :D Nu hvor vi skal gøre mils tilfreds? XD Altså det er også en fin mulighed :P
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class
Teilo


Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233
Reputation : 1
Join date : 14/03/14

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 21:53

I like a year! Makes sense! :D
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 21:57

Jeg synes det bliver forvirrende, også med årstider og sådan (Selvom vejret er fucked) hvis tiden ikke bar køre, som den nu køre IRL. 12 måneder = 12 måneder !

Men måske er jeg bare bange for at det går udover mig, hvis Millicent ikke får sin vilje xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 22:23

Jeg synes de sidste tre indlæg er VIRKELIG gode XD
Auriel har du tavet stoffer ? Du 'flimrer ' i farven !
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 22:25

Hov hov hov unge dame - det er over din sengetid ! Og det har jeg autoritet til at sige nu :P
Naaaah vandpibe du ved.
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime26/8/2014, 22:28

Syntes bare det er meget langsomt! Syntes det er fint med 3-4 måneder. Fordi så bliver man ældre og der sker noget! Hvordan skal ens karakter ellers udvikle sig? Alle emner går nok ud over den der tidsregning. Altså hvis man starter et emne kl. 12.34 en mandag, så skifter det ikke bare pludseligt fordi der er gået en måned i virkeligheden. Men hvis man tager en karakter som Ruby som er en lille pige, tænker jeg bare at hun får mulighed for at udvikle hendes karakter i takt med at den bliver ældre. Og det samme gælder for alle andre. Syntes personligt at det er svært at finde ud af hvor meget tid der er gået fra start til slut! Hvis jeg ser på min egen karakter, kom han til new world på et random tidspunkt. Jeg har i realiteten ingen ide om hvor lang tid siden det er? For tiden rykker sig ikke? Vil de så sige at Nochi på et år har oplevet så meget? Og at han er nået at blive leder på den tid? Eller en som Dust som har lavet MEGET? Har han nået alt det på et år? Ved at sætte en fast tid der går lidt ud over normal tidsregning syntes jeg personligt det ville give selve siden et godt flow! For eksempel tager der lang tid at komme fra den ene ende af USA til den anden! Specielt hvis man går! Derfor ville det i mine øjne være naturligt at vi skiftede år noget oftere end en gang hvert år. Behøver ikke at være 10 gange! Men måske 2-3 gange? Sådan at der kom et flow, der giver en naturlig måde at udvikle sin karakter på! - Men det er bare min mening! :)
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Gæst
Gæst




Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime27/8/2014, 16:41

Auriel skrev:
Hov hov hov unge dame - det er over din sengetid ! Og det har jeg autoritet til at sige nu :P
Naaaah vandpibe du ved.

* søger højt og lavt efter autoritet, men kan ikke finde den *
Vi er samlet her i dag .... Autoritet havde et langt og godt liv ... Eller autoritet levede .... Eller
* sukker * autoritet TROEDE den havde et liv hos Auriel !
Og nu skal vi alle synge ....

XD
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime27/8/2014, 18:45

Zip it you !
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime27/8/2014, 19:18

årstallet er sådan set bare en guide, da man jo som spiller normalt selv bestemmer, hvor langt tid der går imellem emnerne, så for at undgå for meget besvær, så skulle man nok bare lade tiden være og lade jer spille som altid ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)
» World events opdatering + Ingame nyhed(admin nyhed)
» Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]
» Nyt fra jeres IT admin! (Admin Nyhed)
» Vores Nye admin (ADMIN NYHED; VIGTIGT)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: