Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]

Go down 
+6
Auriel
Teilo
Selena
The Eye.
Nochi
Makuro
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2

Hvor lang tid skal i gå før året skifter?
Årene skal slet ikke gå
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_lcap8%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Årsskift hver måned
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_lcap15%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_rcap
 15% [ 2 ]
Årsskift hver anden måned
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_lcap0%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Årsskift hver tredje måned
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_lcap31%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_rcap
 31% [ 4 ]
Årsskift hver fjerde måned
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_lcap0%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Årsskift hvert halve år
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_lcap8%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Årsskift hvert år
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_lcap38%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_rcap
 38% [ 5 ]
Ved ikke
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_lcap0%Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 13
 

ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime27/8/2014, 19:20

Mama admin DU EN MEGET DEJMIG DAME xD

- og Auriel , for sig ville jeg gerne synge, men jeg kender simpelthen ikke 'ZIP IT' sangen :p
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime27/8/2014, 19:21

dejmig? :D Nu fjoller din mobil endnu engang :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime27/8/2014, 19:24

Øhm DEJMIG betyder du er bare SÅ meget mere dejlig end mig og dig tilsammen- hvis det opklarede det ? XD
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime28/8/2014, 07:29

Enig med mama admin . Hvis man vil have at end karakter udvikler sig hurtigere, må
Man lade der gå længere tid kronologisk imellem emnerne :)
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime15/2/2016, 12:15

Hvorfor blev det her egentlig, aldrig til noget som helst? :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime15/2/2016, 16:42

Hey Diana ,

Vi har faktisk haft et formelt skift , fra sommer til vinter  :)

Det skete Ingame , da det gamle hedebølge event  blev afsluttet og vi ro,igt gled over i vinter perioden.
Måske skulle dette have være udpenslet mere- men jeg vil sige jeg ikke helt ser ideen i at skifte årstider regelmæssigt, formelt - da emnerne på siden her ofte strækker sig MEGET længe , igennem mange måneder Irl .
Så inden et emne er færdigt kan vi på siden have annonceret 5 årstider - som ingen alligevel spiller efter. Desuden er der dem der udvikler deres karakter hurtigt. Får børn , børn bliver store m.m,
Mens andre stadig sidder på s.8 i et emne på samme restaurant. XD

Så lige pt emner folk med det de selv vil - og så må vi være kreative , hvis trådene skal flettes sammen og folk mødes på tvære i emner. Det var sådanner også konklusionen , som 'de gamle admins ' kom til - hvis du læser de sidste indlæg her i denne tråd :)

En anden grund til det ikke vil blive med fast skift fra admins side er :
Før vi er mindst tre aktive admins, vil vi formentlig ikke indføre nye tiltag der kræver updateringer på siden ( som årsskifte vil ) , da vi allerede har masser af ting der halter bagud, som skal updateres - desværre :)

- håber dette kastede lidt lys over land ..... VINTER land xD
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime15/2/2016, 17:10

Jeg foretrækker altid at følge "årets gang" i det virkelige liv, fordi det er dejligt overskueligt. Hvis det er koldt og vinter udenfor, er det også det i mine emner.
Der hvor jeg først bliver forvirret, er hvis der er en usikkerhed om hvordan vejret faktisk er. Varm hele året...sne hele året? Især på denne side, med radioaktiviteten og sådan, er jeg ofte i tvivl om hvorvidt der er koldt eller varmt - Og hvis jeg starter et emne i varmt vejr men et andet i koldt (inden for samme irl-årstid) bliver jeg fuldstændig tabt på gulvet xD

For mig betyder et årstal eller en årstid IKKE at alle igangværende emner skal indordne sig det - Men er som en rettetråd for helt nye emner der bliver startet. Jah, måske har man en tråd fra i sommers, hvor vejret var godt. Men hvis jeg starter et nyt et i morgen, vil jeg gøre det til vinter. Det betyder intet, for emnerne og historierne er altid lidt forskudt og jeg ved godt at det i sommers er fortid i det emne jeg så ville starte i morgen. :)
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime15/2/2016, 17:11

Årstids skifte? Jamen handlede dette emne, ikke om hvorvidt der skulle skiftes år søde Millimus? (:
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime15/2/2016, 20:52

Jo men vil man skifte år - så skifter man også årstider.
Men jeg er enig med Sean , jeg har altid selv emnet med de årstider der er uden for, og med jul og nytår.
Hedebølge eventet betød jo det var overnaturligt varmt ....helt ind i efterår og tidlig vinter - men nu vinteren der igen.

Men som sagt , indtil vi har aktive admins på alle sæderne , så bliver der ikke indført flere / nye ting der skal kræve updateringer. Vi har for meget i forvejen der halter bagud :)
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime15/2/2016, 21:18

Nå okay (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]   Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed] - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dagene går men det gør årene ikke? [Admin Nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)
» World events opdatering + Ingame nyhed(admin nyhed)
» Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]
» Nyt fra jeres IT admin! (Admin Nyhed)
» Vores Nye admin (ADMIN NYHED; VIGTIGT)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: