Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 12:58
* klemmer lårene sammen * Åh nej / jeg er alt for romantisk en sjæl til den vej xD Som minimum vil jeg være vågen når min baby undfanges xD. Aarieeeeel !!!! De driller xD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 13:23
Too late... u be ateficially pregnent now
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 14:17
Køre en trillebør ind med druge agurker
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 14:46
Så nu skal i være søde ! Hvis Millicent ikke vil kunstigt befrugtes , så synes jeg ikke vi skal tvinge hende :P
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 14:50
Hælder listeria monocytogenes ud over agurkerne.
Desværre er det forsent Auriel.
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 15:21
Well mine lår er klemt fast sammen , Sooo no baby is on the Way xD
Du må have haft en kinky drøm Clara xD eller en .... Mærkelig een da xD
Evan Third Class.
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 16:07
Millie... Jeg ved ikke om du nogen sinde har set en kunstig inciminering, eller noget ligende, men der er ingen... 0... zero... nada... mennesker der ville betegne det som "Kinky."
Millicent Event Admin
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 16:12
XD du ville blive chokeret hvis du vidste hvad folk kunne finde spændende at lege xD
Evan Third Class.
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 17:19
Der er meget få ting som der ikke er en eller anden i verden, der syntes er sexet at der bliver ført op i en kvindes... underliv. Men inciminerings udstyr er en af dem.
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 20:02
Nu skulle den tråd handle om i skulle sige hej til mig ikke mil barne drøm
Millicent Event Admin
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 21:34
* taber æg med sædcelle * ups.....det er hvad der kan ske! når man går uden trusser XD
SÅ er jeg ikke gravid mere :P
Samanta, jeg havde en fin gave med , og alt snakken har været baby relateret....sort off.....inspireret af dig, så du må ikke føle dig overset. Ó.ò
Alle glæder sig og fester med, over den nye pige der nu skal stråle og kaste glans over underworld :)
Velkommen til :)
Evan Third Class.
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 13/9/2014, 22:09
Aww det var sqi da irriterende.
Anyways, vi er alle meget glade for den nye... du havde lovet mig et emne, med hende, men vi har også lige det andet. ^^
Samanta Nybegynder.
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 14/9/2014, 20:19
Hehe :p du står nævnt i min profil :p
Evan Third Class.
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D) 14/9/2014, 20:46
Oh der gjorde jeg da ikke da jeg læste den sidst... må hellere se efter. ^^ :P
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D)
så kom den lille dæmon datter til verden og puffff (og hun har en veninde der glad for æbler til phoeninx :D)