Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
i love rock and role (musik anbefalinger) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
i love rock and role (musik anbefalinger) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 i love rock and role (musik anbefalinger)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




i love rock and role (musik anbefalinger) Empty
IndlægEmne: i love rock and role (musik anbefalinger)   i love rock and role (musik anbefalinger) Icon_minitime18/9/2014, 09:51

Dette er et emne til at dele de musik vi elsker, så andre måske kan høre noget awesome musik, så kom i gang!

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] 'Helter Skelter' af the Beatles

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] 'City of Night' af Miracle Of Sound

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] 'A Little Less Conversation' af kongen Elvis Presley
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

i love rock and role (musik anbefalinger) Empty
IndlægEmne: Sv: i love rock and role (musik anbefalinger)   i love rock and role (musik anbefalinger) Icon_minitime28/9/2014, 19:37

(har vi ikke allerede to musik lege? :D Den ene hvor man bare skal fortælle hvad man synes om den forrige, og så en som denne her :D)

Not really rock and role, but it is awesome :3 Man får helt lyst til at tage tilbage til 20'erne med sin tommygun og blive gangster!
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Jeg ved ikke præcist hvad genren er, nok sådan kindda rå rock, dog ikke hvor musikken er rå eller der er growl, men lyrik mæssigt og hende stemme er rå følelsesmæssigt! Jeg får i hvert fald gåsehud, når jeg hører den, men det appellerer også bare noget personligt til mig. :P
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Desværre har ikke kunne finde den i bedre kvalitet, men det er den meget berømte pocket watch sang fra en af de gamle top vestern film "for at few dollars more", sangen er lavet af Ennio Marricone, og den er genial :3
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
 
i love rock and role (musik anbefalinger)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» i love rock and roll
» Eine kleine kat-musik! :D Musik leg :)
» awesome musik
» help please musik på profil
» In my pants (musik)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: