Emne: i love rock and role (musik anbefalinger) 18/9/2014, 09:51
Dette er et emne til at dele de musik vi elsker, så andre måske kan høre noget awesome musik, så kom i gang!
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] 'Helter Skelter' af the Beatles
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] 'City of Night' af Miracle Of Sound
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] 'A Little Less Conversation' af kongen Elvis Presley
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: i love rock and role (musik anbefalinger) 28/9/2014, 19:37
(har vi ikke allerede to musik lege? :D Den ene hvor man bare skal fortælle hvad man synes om den forrige, og så en som denne her :D)
Not really rock and role, but it is awesome :3 Man får helt lyst til at tage tilbage til 20'erne med sin tommygun og blive gangster! [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Jeg ved ikke præcist hvad genren er, nok sådan kindda rå rock, dog ikke hvor musikken er rå eller der er growl, men lyrik mæssigt og hende stemme er rå følelsesmæssigt! Jeg får i hvert fald gåsehud, når jeg hører den, men det appellerer også bare noget personligt til mig. :P [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Desværre har ikke kunne finde den i bedre kvalitet, men det er den meget berømte pocket watch sang fra en af de gamle top vestern film "for at few dollars more", sangen er lavet af Ennio Marricone, og den er genial :3 [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]