Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: i love rock and roll 26/10/2013, 11:13
O.o Wow vi har også en anden awesome musik leg, og der mener jeg, at den bruger, som udsendte den første sang, det var nøjagtig den sammen første sang, som du har givet os XD
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: i love rock and roll 26/10/2013, 11:46
Yeah papa roach, sådan et dejligt band :D Og ja hvis man endelig snakker om rock klassiker så skal man ikke glemme creedence clearwater revival: fortunate son
*Hiver de tunge kaliber frem, min playliste* Lets us see what is the musik of today? :P
Nok den sødeste regn nogensinde: Prince: Purple rain. Jeg ville så meget gerne have været til hans lille koncert sidste gang i København, da stemningen skulle bare have været perfekt og folk skulle bare have tudet, da denne sang kom på. :3 https://www.youtube.com/watch?v=Em0mJumrlUI
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: i love rock and roll 8/9/2014, 21:26
Ja ja ja .....
Her en den sang der lige pt kan hæve et lavt humør, og få stænger og hofter til at svinge, imens man stritter med popo'en ..
Jeg elsker teksten, så vær sød at give den op ærksomhed , ik ; )
I got all the junk in all the right places :P
Im bringing booty back, go ahead anf tell all the skinny bitches that XD osv osv
Ingame Titel: : Leder af The Hunters Guild, en organisation bestående af dusørjægere. Race : Mutant Navn. : Galian Fell Alder : 24 Evner/Classes. : skyde lyn og kontrollerer magnetfælter ( det kan få jern, nikkel og kobolt (og legeringer der indeholder en af de tre) til at komme til ham eller væk fra ham, det er sådan magnetisme fungere) desuden har han ikke helt kontrol over denne evne så han ikke kan tiltrække støre ting af frygt for at få dem i hovedet, det tæger på hans energi hvis han bruger sine evner for meget, men han kan lade op igen bed at absorbere strøm Bosted : han bor i the hunter guilds hovedkvarter i Las Vegas Tilhørende klan. : The Hunters Guild Antal indlæg : 305 Reputation : 1 Join date : 11/03/15
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: i love rock and roll 22/3/2015, 21:41
Gode sange , jeg har lige set Queen med Adam Lambert - det var SÅ fedt.
Ingame Titel: : Leder af The Hunters Guild, en organisation bestående af dusørjægere. Race : Mutant Navn. : Galian Fell Alder : 24 Evner/Classes. : skyde lyn og kontrollerer magnetfælter ( det kan få jern, nikkel og kobolt (og legeringer der indeholder en af de tre) til at komme til ham eller væk fra ham, det er sådan magnetisme fungere) desuden har han ikke helt kontrol over denne evne så han ikke kan tiltrække støre ting af frygt for at få dem i hovedet, det tæger på hans energi hvis han bruger sine evner for meget, men han kan lade op igen bed at absorbere strøm Bosted : han bor i the hunter guilds hovedkvarter i Las Vegas Tilhørende klan. : The Hunters Guild Antal indlæg : 305 Reputation : 1 Join date : 11/03/15
Race : Cyborg Navn. : Selena Morrison Alder : 26 Evner/Classes. : Umbra Bosted : Der hvor der nu lige er plads Tilhørende klan. : Hunter's Guild Partner. : Ingen Slaver. : Nope Antal indlæg : 186 Reputation : 3 Join date : 01/12/15
Emne: Sv: i love rock and roll 13/12/2015, 00:02
Uh uh jeg smider lige lidt liv i den her tråd igen :3
Den her er noget eftertænksom og dyster, men jeg elsker den alligevel :D
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: i love rock and roll 13/12/2015, 00:52
denne sang er shadowrun inspireret og er 120% rent awesome