Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 1/10/2014, 08:29
Hey! Ved ikke om i har lagt mærke til at jeg ikke har været så meget på her på det sensete. Men det har jeg ikke ^^ Men det skyldes at jeg er ved at flytte ud sammen med nogle venner!!! :D (Glæder mig som et lille barn dagen før jul!!) Og lige PT bruger vi alt vores fritid på at gøre vores lejlighed i stand. Male, rengøring, reparationer og ligne. Det vil så sige at jeg har meget minimal fritid, og derfor har ingen tid til NW i det næste stykke tid. Og det undskylder jeg selvfølgelig for!! Men skal lige falde til før jeg har tid igen. Og det bliver forhåbentligt i løbet af næste uge! :D
Men det betyder at - jeg nok ikke kan underholde jer i chatten i den nærmeste fremtid. jeg nok ikke svare nogle emner i den nærmeste fremtid. jeg kan være svær at få fat i
Men det vil så også sige at det eneste tidspunkt jeg er på er i skolen :3 For det er der jeg har mest "fritid", som jeg kan bruge her inde :3
Her er et billede af en hundehvalp som vil holde jer ved selskab imens jeg er væk !
Jeres helt vidunderlige og helt igennem fantastiske vampyr dims! ;)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 1/10/2014, 09:00
FANTASTISK at du endelig skal flytte :D *Finder flag frem og nogle balloner*!!! HURRA!!
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 1/10/2014, 09:27
Aii hvor fedt Nochi :)
Good Luck with everything !
Glæder os til du er tilbage igen :)
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 1/10/2014, 09:56
Jaaah! Boller :D *Begynder at spise boller*
Tak, glæder mig helt vildt :P
O.o Men det er fucking hårdt! O.o Er mega træt hver dag! :O Men vi arbejder også fra 6 om morgen til 22-23 om aften Ö.ö Altså skole/ arbejde først også over i lejligheden og arbejde resten af dagen :P
Men kommer stærkt tilbage!!! (Nok lidt træt men tilbage! :P)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 1/10/2014, 13:14
Jeg elsker søde små hundehvalpe :b
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 1/10/2014, 14:02
AaaVUUUUUUUF !
// sorry - kunne ikke lade vær XD
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 1/10/2014, 20:07
WOOO!
Go Nochi!
Håber at I får det mega fedt i den nye lejlighed, og vi skrives da bare ved, engang når du er klar, og vender tilbage som en mand :P
Nochi Leder.
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 2/10/2014, 08:27
Jaaaa! :D Og det var derfor jeg gav jer en fin hundehvalp! :P
Hahaha! :P Yaeh! Kommer tilbage som en MAND! :P Eller noget ;) Nok en meget træt mand tror jeg! :P
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 2/10/2014, 10:00
* stikker af med hvalpen i mine arme * tak Nochi- i do appreciate that XD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 2/10/2014, 10:25
hvornår er festen så, Nochi? ;)
Nochi Leder.
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 2/10/2014, 10:37
Måske i næste uge ;) I kommer bare! :P
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 2/10/2014, 10:42
Hvis du betaler billetten, så kommer jeg sku gerne xD
Nochi Leder.
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 2/10/2014, 10:57
Ville gerne :3 Men har ingen penge! :P Er en fattig studerende uden job! :P
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 2/10/2014, 11:17
Dit fjols >_> skaf dig nogle penge til mig :D
Nochi Leder.
Emne: Sv: Skal flytte ud!!! :D (fravære) 2/10/2014, 11:26
Så jeg skal arbejde? Og give dig mine surt tjente penge til dig? O.o Næ ;) Du bruger dem sikkert bare på Chokolade eller besøge en anden! :P Så beholder bare mine penge :3 Har vidst nok at bruge penge på lige for tiden O.o