Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 21:23

omgivelser: en halv bred vej met gennem skoven
tid: lidt over middag
vejer: solen skinder og her inde i skoven er der ingen vind
påklædning: motorcykel, med gasmaske byget ind i hjelmen

Alicia var i en smugle dårlig humør, den handel hun havde kørt mange mil for var gået i vasken, fordi at hendes kuntagt var blevet drabt, hvad bildte han sig ind at dø inden hat hun havde fået sine penge.
hun kom kørende på en stor motorcykel, som var ombykket, så den ikke længere brugte olie, men istædet kørte på ethanol.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 21:28

Selena gik langs vejen og tænkte meget over afslutningen på dust træning og de nye kamp tekniker hun have lært. hun hørte i det fjerne en motorcykel hun orket ikke kamp og greb om hendes kappe og lod den flyve over ryggen og hendes utrolig værdi fulde sværd hun have lige hakket hoved af en mongol som stod sammen med 2 vagter med en kuffert med penge selena have taget nogle af pengenede og smidt ind i bilen og sat ild til dem.

forbande samler det var hendes familie sidste svar. hun så mod lyden og tænkte om vedkommende var venlig eller fjendtligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 21:36

Alicia så en endelig skikkelse, som gik i den samme retning som hun selv kørte.
Da hun kørte hen ved siden af personen så hun at det var en ung pige, folk gik sjældent alene og næsten aldrig en kvinde, som hende selv det betyd at hun højes sandsyneligt kan forsvare sig selv. hun holdte ing ved siden af pigen tog sin hjelm af ''hey det ser ud til at vi skal den samme vej vil du have et lift''
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 21:40

Selena spæret øjne op ved den mærkelig person som stod ved hende uden tænkte over det smilede hun "ja det ville sku været rart det var noget andet med de 3 spaser ved bilen" hun gik mod Alicia og smilde til hende "Selena hva med dig"

solen skinede og afsløret hendes smukke grønne øjne der og hendes lange røde hår som var gemt under hætten hun kiggede på hende "er det sandt der er en by med en bar her længere oppe af vejen" hun smilede stort og fiskede et bundt op af lommen grønne sædler kom frem "i så fald kan du så kører mig der hen af"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 21:50

Alicia så nærmere på pigen og hun kunne se at hun gæmte noget under kappen, noget langt og tynt, tydeligvis et våben og sagde venlig ''navnet er Alicia o der er en hel del byer med barer i så bare vælg en'' men så blev hendes stæmme lidt hårdre ''men hvis du trækker det våben du har gæmt under kappen, vil du være død inden du fuldføre bevægelsen'' hun sagde det med et smil, men det var tydelig at det ikke var en tom trudsel ''men bar hop op''
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 21:55

Selena smilede meget "rolig rolig jeg er ikke farlig med mindre du angriber og overvurdere aldrig din modstander" hendes smil kom frem et venligt smil kom hun sprang op spurgte "nå alicia hvad laver du her ude af har ikke stødt på andre end de 3 røvholder der" hun nikkede ned mod var hun var kommet fra. hun så på alicia "kunne du tænke dig noget og spise og drikke så kør hen til det bedste sted du kender jeg giver sku en omgang som tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 22:05

Alicia smilede ''jeg laver det mest normale at gøre på en vej, transportere min røv fra pungt-A til pungt-B og jeg kænder tilfældigvis et lille sted nogle få mil her fra, men en fantastisk wiskey'' sagde hun tog sin rekte Selina sin hjelm, den var endelig ikke nødvændig da radioaktiviteten var meget lav (Alicia vælder aldrig, det har hun for gode reflækser til) og sparkede mortoen igang
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 22:19

Selena holdt balancen virkelig godt og faldt ikke af men grinte højt "wiskey siger du det lyder ikke ringe er der mulighed for en bid mad der også" hun nød og mærke vinden i håret og tænkte over hvad denne mystiske pige lavede hun var ikke til og vride så meget ud af men hun fik hellere ikke meget ud af selena i starten hun have lært meget siden den gang.

hun kiggede på skiltet da de drejet ind hun så på Alicia "er det hytten der henne af" hun nikkede ned mod et ældre hus med et stort skilt hendes mave rumlede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 22:42

Alicia smilede og sagde ''ja det er det, de laver wiskeyen på frisk sukker, men stædet er også et meget kænt for sin Mousis-stuning og vædekampe, hør lige mig jeg lyder som en turist guide''
da begynde der at komme to store fyre hen mod Selena og Alicia, de var ikke helt appelsin-frie, men de var ædrugnok til at kunne slåds ''må jeg klare dem hvis det kommer til kamp jeg har nogle fustrationer jeg gærne vil forvandle til nogle brækkede knogler på de to''
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 22:49

Selena smilede "lad mig se om en snak kan klare det først kamp fører ikke til mere end flere lig" hun sprang af cyklen og gik hen hun mærket Alicia håndene øjne og mærket hun bare grinte af sig selv. hun stillede sig foran den ene "har vi lov til og komme forbi hendes stemme lød bestemt" den ene mand fnyste håndlig og en næve fløj frem inden alicia kunne blinke med øjne have selena grebet om mandens arm og sprunget under hans ben med armen så han landet på armen med hans egen vægt og et knæk brød igennem. han lå og tudet hun så mod den anden mand og smilede og hendes stemme lød meget pige sød "skal vi også have en dans" glimt i hendes grønne øjne fik manden til og løbe sin vej. hun smilede mod Alicia og vinkede "alså hvis du troede jeg ikke kunne forsvar mig tror jeg du har set jeg kan nu" hun vinkede hende hen mens hendes stemme lød "har måske noget der kan gøre dig i beder Humør men kom nu med ind er der flere der vil slås er de dine" hun smilede til alicia
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 23:04

Alicia lod som om at hun surmuglede et par sekunder ''ok, men jeg vil andbifale dig at lade være med at bruge så store bevægelser, det tager for lang tid, og de er for lætte at undgå, du ville ikke kunne gøre det på mig om jeg så havde bind for øjendene''

hun tog sin jakke af og afslørede nogle ret muskuløse overarme, men det var ikke overdimensionerede bodybylder arme, men det kom fra ren kamp træning og en ret dyb cavaler-gang ''man får altid bedre betjæning sådan her'' sagde hun og åbnede døren
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 23:11

stilheden faldt da de kom ind selena kiggede en meget blandet skarer hun gik hen mod et bord der var afskåret for de andre og vinket Alicia hen. en rød kuffert blev smækket op på bordet selena have haft under kappen. hun smilede.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 23:24

Alicia satte sig ved bordet og sagde meget højlydt ''to gange det sædvanlige og lad det gå lidt tjebt'' det var tydeligt at hun havde været her før, mange gange før,
efter et par minutter kom to skåle rydende varm stuning og to store krus whiskey, Alicia begyndte straks at spise, men inden hun nåede til tredje skefuld kom en enorm grim mand hen til dem, hen var så stor og så grim at han umuligt kunne var menneske ''i seder ved mit bord, giv mig alt hvad i har eller jeg slår jeg ihjel'' sagde ham som det krævede meget mere tankevirksomhed end han var van til, Alicia svarede bare (mere til Selena) ''ham her er min''
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 23:27

Selena nikkede som sagt næste nar er din hun begyndte og spise hendes suppe og ventet glad på showet så hun kunne komme til sagen med alicia
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 23:35

Manden så ud som han var ved at var rasende fordi at de ikke var bange for ham, han langede ud efter Alicia, men hun undvigede med en milimeter, men det var ved vilje, som om hun ikke ville bevæge sig mere end var nødvændig for at undvige, der efter sparkede hun ham på siden af knæet, hvilket gav en grum knagende lydaf knogler, der brækede, der efter brugte hun hans fald til at nikke ham en skalde ind i hans næse så den brækkede og han faldt bevidstløst ned på gulvet, alt sammen uden at hun havde forlat sin plads
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime21/8/2013, 23:44

Selena smilede og drejet kufferten mod Alicia og sagde med en nu ikke så piget stemme men som om hun have gennemskuet en morder og var klar til og skyde
"jeg ved du elsker en god handel ikke sandt" hun nikkede nu mere lumsk til Alicia
hun åbnet kufferten der lå Alicia's 50.000 dollers i kolde kontanter fra hendes døde handel selena smilede lumsk "jeg ved din handel drejet sig om et sværd som en samler sendte dem ud efter"
hendes stemme begyndte og virke truende men også som hun var blevet vandæret over noget med sværdet "jeg ved at dette sværd kommer fra den gamle samurai sværds smed Tuhkan du for dine penge for et svar hvem fanden var de 3 spaser jeg slagtet sendt af" hun drak en slurk wisky og så igen smilende til Alicia "tænk dig om jeg er ikke interesseret i meget af dig bare et navn"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime25/8/2013, 21:13

''jeg blev kontaktet har nogen der sagde at de havde et sværd som kunne indbringe en hel del cash, men jeg gør men hvilken smugler spørger om navnet på dem de vil hanle med og til mit forsvar troede jeg at den sanne ejer var død og at de bare ville af med det så hurtigt som mugligt'' hun sagde dette med et skulder trækmen så ændrede hendes blik sig til et der sagde 'tro ikke at jeg tager trudsler vel'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Empty
IndlægEmne: Sv: [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)   [uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[uafsluttet] Skal du have et lift? (Alicia og selene)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vil du ha' et lift? (Kristin)
» you all lift my spirit ( Digt )
» Millicent skal med mig hmm.
» Skal flytte ud!!! :D (fravære)
» hihi skal vi lege lidt? (Dragovich)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: Blackwood :: Selve skoven-
Gå til: