hvad er den form for mad du har lettest ved at lave
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/9/2014, 17:53
Mig? Lave mad! Nej det sker ikke og hvis jeg endelig laver noget, så er det feltrationlignende mad :P Nærende og spiseligt, men ikke super fancy.
Er du meget madglad eller er mad bare noget, som skal overståes?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/9/2014, 17:58
jeg er ikke meget madglad men det er heller ikke noget som bare skal overstås xD
Hvem er den person som står tættest på dit hjerte?
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/9/2014, 17:07
Hvor rapkæftet og irriterende hun end er, så må den præmie vidst gå til Millicent.
Din mest underlige og random oplevelse ?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/9/2014, 19:44
hm... har haft en del... men at flyve for første gang ^^
er der noget du gerne vil opleve??
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/9/2014, 20:04
Jeg ville meget gerne genoplive den oplevelse jeg havde, da jeg tog hævn over rigmandstøsen, som havde skadet min krop så meget, at jeg måtte erstatte ca 75% af min krop pga hende. Men ja jeg vil bare gerne opleve hvad som helst, hvad livet end har at byde på. Der er såment intet som jeg fortrækker over noget andet, da det ville være en blasfemi imod min livssyn. :P
Hvad er dit drømmearbejde?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/9/2014, 21:36
har ikke noget jeg foretrækker, bare jeg får gode penge.
Hvad er det værreste der er sket mod dig?
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/9/2014, 22:24
At dø. Det er ikke ligefrem lykkeland eller nogen specielt behagelig følelse…
Hvordan forestiller du dig din død?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/9/2014, 08:12
hm... at jeg bliver skudt, eller dør som ulv
kan du blive til et dyr?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/9/2014, 13:22
Altså med noget hjælp og en masse andre ting så ja. Men ellers ikke! :P
Hvordan har du det med at folk bedstemmer over dig?
Natasha Nybegynder.
Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen. Race : Elder. Navn. : Natasha Von Calvarinos. Alder : Ca. 2500 år. Evner/Classes. : Nekromantik. Bosted : Borgen Sem'ya Doma. Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia). Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos. Slaver. : Nice and fresh, please. Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation. Antal indlæg : 125 Reputation : 0 Join date : 28/08/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/9/2014, 14:25
Det tolerer jeg absolut ikke! Jeg ser ingen grund til at folk skulle turde, have grund eller overveje det. Da bestemt ikke med min status!
Burde The New World have en præsident?
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/9/2014, 14:40
hvem fanden skulle det være mener vi har intet land ingen infarstrutur og total forskelige mål her. og der ingen regering længere verden er bombet tilbage til sten alderen den nærmeste super magt i verden er megatron og vegas og militær militcen men en præcident ville herkse over landet og det vil aldrig ske ingen ville lade det ske og krige vil bryde ud måske om 1200 år når alt er ved og være mere roligt.
hvad er din yndlings tærte
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/9/2014, 17:30
Jeg er ikke vild med tærte :) ... Altså jeg spiser det og kan lide det , men ikke VILDT MEGET og har Ingen favorit. Is med flødeskum er tilgengæld mums.
Skal en pige være meget direkte i sine moves , hvis hun er interesseret i en fyr? Og skal en fyr være det ? ( uuuhhhh happy hour spørgsmål ) xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/9/2014, 08:14
meget direkte, bare de kan ved hvad nej betyder
hvad er din ynglings kage
Natasha Nybegynder.
Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen. Race : Elder. Navn. : Natasha Von Calvarinos. Alder : Ca. 2500 år. Evner/Classes. : Nekromantik. Bosted : Borgen Sem'ya Doma. Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia). Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos. Slaver. : Nice and fresh, please. Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation. Antal indlæg : 125 Reputation : 0 Join date : 28/08/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/9/2014, 08:16
Blodbudding?… Jeg er ikke rigtig den store fan af kage… Hvilket ikke burde overraske nogen.
Dit forhold til mutanter?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/9/2014, 08:19
se på mig
hvad er dine meninger om dæmoner
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/9/2014, 10:47
de fine nok, vil bare ikke blive dræbt af dem
hvad er dit forhold til varulve?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/9/2014, 11:17
hold jer væk hunde
hvad er bedst småkager og mælk eller pizza og sodavand
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/9/2014, 13:43
Pizza og sodavand!!!
Omg indlæg nummer 2000!!!!!!
Um.... Hvad ville du gøre ved den person du elsker allermest??
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/9/2014, 15:51
Elske personen af hele mit hjerte? Beskytte dem fra alt ondt, og gøre alt for dem ^^ Ved ikke hvordan man ellers skal beskrive det! :P
Nogen du elsker?
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/9/2014, 16:08
*banker nochi med en fisk og oser af nuttedhed imens.
elsker hmmm veed jeg nu ik
hvad er den dejligste kage du har smagt
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/9/2014, 16:10
Har ikke smagt det....
Noget du vil gøre igen?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/9/2014, 16:13
Ville have brugt tiden jeg havde med min familie og dem jeg holdte af bedre. Ville opleve tiden sammen med dem igen :)