Race : ukendt Navn. : Hinata Alder : ved hun ikke engang selv Evner/Classes. : bugs Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest Tilhørende klan. : ingen Partner. : svært når man er høj og blå Slaver. : nej tak og nægter at være det Antal indlæg : 238 Reputation : 4 Join date : 20/11/14
Børn? Er det de der nuttede mini mennesker? Dem kan jeg godt lide, så dem ville jeg helt klart gerne prøve at redde.
Hvis det var muligt, hvilken planet ville du så besøge?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
den med bedst chance for overlevelse - jeg elsker at leve xD
Synet af dit eget blod gør .... ( hvad ved dig ? )
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Hmm ikke så meget, faktisk bruger jeg det nogen gange i mine eliksire, så jeg er rimelig komfortabel med synet af mit blod.
Hvad er din livret?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Strikke jeg er virkelig skod til at strikke, jeg bliver altid distraheret og leger med pindene, til jeg er bundet ind i garn. Og så er der kampsport, jeg fatter det ikke, kan man ikke bare lave dukker i stedet?
Hvad er din yndlings hobby?
Millicent Event Admin
Jeg tror faktisk jeg har tilgode at finde den endnu , selv om jeg gerne ville sige noget totalt fedt XD ....skal jeg nævne en ting, vil jeg sige at jage. Det bringer mig tæt på min far i minderne og giver en indre ro....som kan være meget fint i en kaotisk hverdag ik.
Har du nogen sinde forrådt en person du ville ønske du ikke havde ?
Diana First Class.
Ikke så vidt jeg ved, jeg holder mig fra den slags.
Hvis du kunne gøre en god gerning der ville påvirke hele verdenen, lige meget hvor urealistisk det end lyder, hvad ville du så gøre?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/11/2017, 08:00
Rent mad og vand til alle ville være en udmærket begyndelse xD
Har du et tv favorit program ? :)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/12/2017, 04:41
Jeg ser ikke så meget tv, jeg bruger mere min tid på mit arbejde med de døde, så jeg har vel ikke rigtig et.
Kunne du finde på at få børn, i disse tider vi lever i?
//Millimus husk dette er ingame versionen XD bare hvis du ikke har lagt mærke til det :b
Justine Nybegynder.
Ingame Titel: : Journalist Race : Skindwalker Navn. : Justine Case Alder : What's it to ya'? Evner/Classes. : FuzzBuzz Bosted : Lejlighed i L.A Partner. : None Slaver. : None Evt. bemærkninger. : Can I Quote You on that one? Antal indlæg : 48 Reputation : 5 Join date : 08/10/15
//det ved Millicent godt - derfor svare hun rent mad og vand , da det er forudrenet mange steder XD //
Børn ? Har du set deres næser ? Og de 11 taler der altid hænger der og dingler ? Pænt nej tak ;)
Hvad koster en velbevaret hemmelighed eller nyhed ?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Åhh det kommer an på, hvad det er for en hemmelighed eller nyhed du søger. Jeg bære på mange af den slags, men de bære alle sammen på deres egen værdi.
Hvad er dit yndlings dyr?
Millicent Event Admin
Mmm det er kat og jaja jeg VED godt det er kikset når der er så mange , men en lille helt imiteret Kat er altså bare det sødeste :)
Relation til forældre - hvordan vil du beskrive det ?
Dust First Class.
//jeg er da ikke overrasket over din intelligens fjolle XD
Mine relationer til mine forældre var gode, jeg holdt meget af dem. Jeg ville ikke være den jeg er i dag, hvis det ikke var for dem.
Hvis du kunne frembringe et fantasi væsen, hvilket væsen skulle det så være?
Augustus Nybegynder.
Race : Overvejer at blive klokkeblomst ? Navn. : Augustus Kennedy Alder : 21 Evner/Classes. : - Bosted : Las Vegas , Baby. Tilhørende klan. : Mr. Thomas og Las Vegas klubben ,Dreams on Demand . Partner. : Boom there he went. Evt. bemærkninger. : Trouble .....sticky little things Antal indlæg : 84 Reputation : 2 Join date : 18/03/15
Et væsen jeg kunne trække penge ud af det ene øre på og slik af det andet xD
Tror du vi 'får bugt ' med radioaktivitet somehow, kan vi opfinde et eller andet der kan hele den nye verden ?
Dust First Class.
Jeg har faktisk prøvet at arbejde på noget, der kunne hjælpe vores planet med sin helbredelse fra vores skader på den, men selv hvis jeg overhoved kommer i nærheden af at klare det, kan jeg ikke redde verdenen alene. Hvis vi skulle kunne hjælpe planeten med at få det bedre, kræver det en indsats fra majoriteten af os menneskelignende væsner.