Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Spørgsmålsleg (ingame) 13/12/2013, 09:48
Jeg har personligt set denne leg på flere forskellige sider, og den kan være rets så sjov, hvis man gerne vil sætte sin egen karakter på prøve og samtidig vide noget om andres karakterer :) Basicly er det som de andre spørgsmålslege, her skal du bare spørge og svare som din karakter :) Så disse spørgsmål har intet med jer IRL men kun om jeres karakterer :)
Det første spørgsmål er:(ligger måske hårdt ud) Jeres første sex debut og med hvem? (altså hvornår har i første gang været sammen med)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Ja *et smørret grin kommer på læberne* Det var hele grunden til, at jeg blev sådan, som jeg nu er. Jeg var en simpel gadepige, som ingen havde i verden pga, at jeg havde flygtet hjemme fra min maker, da jeg er jo en clomans, som blev lavet ude for Occultas laboratorier. Men her blev jeg kidnappet og holdt fanget af en fyrstinde, som brugte mig på de værste måder, som jeg slet ikke vil nævne her. Heldigvis slap jeg fri eller rettere sagt, jeg blev efterladt i deadman's wonderland til at blive overladt til ørknens skæbne. Heldigvis blev jeg fundet og fik mine første cyborgdele. Kort efter operationen selvom min sår var stadigvæk var friske, så fik jeg tvunget mig selv til at rejse mig op, få mine hjælpere til at køre mig til Las Vegas og kravle mig op for fødderne af Vladimir og bede ham om at hjælpe mig med min hævn på denne fyrstinde af bloddæmon herkomst.
Har du kidnappet andre?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Hvordan er du kommet på at lave din figur? hvor kommer idéerne fra?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Iderne til mine 2 figur skyldes bogen Jeg er i gang med har længe gerne ville skrive historien men manglet muligheden for en følelse af spænding når jeg skrev
Så da jeg blev henvist til siden her var jeg lykkelig ^^ må indrømme jeg har et forhold til mine figurs som til en ny ven Jeg lærer dem llærer dem bredere og bedere jo mere jeg er sammen med dem
Den her går ud til alle lige som mig Der har været ude for et virkelig travme som medusa og jeg men hvad. Var din første tanke da du vågnet i verdenen igen
"hvor er jeg? hvem fanden er du?" xD det var nok det første jeg tænkte da jeg blev vækket ^^
er du i besiddelse af stor rigdom? xD
Phoenix First Class.
fordi jeg arbejder for en anden ^^ men det kunne bestemt have været sjovt! :D
er du forelsket i nogen?
Phoenix First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Vanillia. Fordi hun viste mig hele hendes herlighed for mig, godt nok snuppede hun Kuuma fra mig, men hende vil jeg mere end gerne have fat i, da hun er yderst yderst unik!
jeg er en man at arms, alt fra små hånd skyder, til min Lsw Triple Smith ( 3 løbet maskine kanon alike gun ), tunge automat våben, storm rifler, tunge hagl geværer, kamp rifler, ja listen er lang xD men mit personlige våben er en tung stridshammer af tykt stål, med min styrke kombineret med god præcision uden mit panser til og sinke mig, da er jeg en dødsens farlig modstander :P
værste fjende? owO
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Nok mig selv. Jeg har i hvert fald ikke stødt på nogen rigtigt truende udfordring andet end måske Vladimir. Men vi to har jo et had og kærlighedsforhold sammen. :3
Et karaktertræk, som du gerne ville slippe af med?
Mit største ønske? Intet. Det ville være for let, desuden kan jeg godt lide livet, som det er her og nu, og hvis jeg endelig mangler noget, jamen så tager jeg det, lige meget om det er på lovligt eller ulovligt vis. *et ulvespil spiller på de rødlige læber*
Hvem har du mest respekt for?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
På stående fod er det nok kuuma, fordi jeg stadigvæk mener, at han fortjener at dø under deadman's wonderlands himmel og sol, da han ødelagde min russiske roulette og fik mig til at skyde migselv! Men desværre er han nøglen til at jeg kan finde Vanillia, så!
En lille ting om dig? F.eks elsker vindruer eller man har sit lille elskede bogsamling eller what ever i den dur.
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
render altid rundt med en lommelærke med vodka i ^^ ALTID! xD
den var ikke dum ^^ En lille ting om dig?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13