Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Kan godt se det gode ide det. Da der er mange som nok har brug for hjælp, nu har jeg ikke selv brug for hjælp, Men kender en del der har... Men er enig med Millicent i at det nok ikke er det bedste at ligge sine følelser og tanker ud på et åbent forum. Men er dog enig i at det er godt at snakke om det. Og derfor er det klart en fordel at kunne skrive med nogen over PM hvor det vil være privat. Men man skal så også huske at det er deres eget valg ^^ Så hvis de vil skrive det her, så skal de da være velkommen for min skyld! :P
Men jeg er altid klar til at lytte, og vil gerne hjælpe dem som har brug for det :) Det handler bare om at skrive :)