Vil du loade informationerne, Gæst? Looaaaadiinnnnggg.... 2% Looooaaaaddiinnng. 3% Error.. Finish 100% Medusa, information, installing. Alle Medusas informationer er loaded, klik på det, som du gerne vil vide. Normale faktaFysisk fakta. Cyborg dele. Medusas evne fakta om personlighed. Elsker? Hader? Relationer. Fortid. Nutid. Fremtidsplaner The Shadow of the ravens Kæledyr. Vigtige NPC'er //ADVARELSE, der er billeder af kvindelige dele, så nu er du advaret//
Overordnet facts: Navn: Medusa Victorias. Køn: Hun er isærdeleshed en kvinde. Race. Cyborg af clomans oprindelse, hun er blevet muteret, se under evner. Alder: 27 år. Status: Leder for The Shadow Of The Ravens nu i snart 20 år. Sexualitet. Hun er biseksual og nogle andre ting. Lad os sige det sådan hun er ikke kræsen. Tre ord, som beskriver Medusa. Tre ord ville være viljestærk, humørsvingende og pudseløjerlig. Hun er viljestærk, da hun er kendt for at være en værre stædig ræd. Humørsvingende, fordi man skal absolut passe på hendes lunefulde humør. Pudserløjerlig fordi hun er meget anderledes og speciel i forhold til almindelige væsner og mennesker. Penge og ressourcer. Medusa har hele hendes klan, hvilket betyder, at hun har rets så mange penge og diverse ting, hun har i hvert fald ikke mangel på noget. Ynglingsvåben: Hendes egen hale, evne ellers tager hun bare det, som hun end får fat i, da Medusa syntes at ethvert våben har sin egen herlige charme Ynglingskæledyr. Hendes ynglingskøretøj eller rettere sagt hendes ridedyr er hendes Zain, som er en af hendes dejlige kæledyr. Partner: Medusa er single, hun er kendt for ikke at kunne forelske sig, men hun dusker rundt med en demon ved navn Selena. Men tilgengæld har hun stadigvæk masser af "legepartnere" og hun er mere end villig til at tage sig flere. Familie. Da Medusa er en clomans, har hun ingen fader eller moder. Men hendes nærmeste fader er Dr. Reinhard, som Medusa helst ikke vil snakke om. Men hun anser sin klan for at være hendes helt egen familie. Slaver. Slaver har hun flere af, som er gemt nede i hendes klans hovedkvarter i hendes dungeon. Nogle slaver er mere heldige og bare er hendes sex slaver, andre er hendes torturslaver, som hun lader sine frustrationer gå ude over.
Fysisk fakta Højde. 201 cm, og med hendes normale højhæle så 212 cm. Vægt. 112 kg pga. cyborgdelen. Hårfarve og frisure. Fønix ild farvet hår(nogle gange meget rødt), hvor frisuren består i sidecuts og en halvlang bred hanekam, som kan sættes i mange frisure, således at hun bare ligner en normal korthåret eller sættes i hanekam. Øjenfarve. Øjenfarven skifter, da hun har cyborg øjne. Men de skifter efter humør og andet, se under personlighed eller i toppen. BH-skål og tøjstørrelse. Hun bruger b-skål, og hendes tøjstørrelse ligger på 38-40, fordi selvom hun er tynd, så er hun jo langt højere end de fleste. Hudfarve. Meget lys, næsten bleg i det. Kondition, fysisk styrke og hurtighed. Medusa er en cloman, som var født med en "perfekt" krop. Medusa har holdt det ved lige, men det er også påkrævet, at hun bruger mindst 2-3 timer hver dag på forskellige smidighedsøvelser, styrketræning, forplejning af krop og så videre. Medusa har en god kondition og hendes niveau når op på en god veltrænet militærmand, især da hendes cyborgdele gør hende mere adræt. Således er det samme med hendes fysiske styrke, hun kan snildt løfte en person med en arm og gøre andre ting. Men det er også fordi hun har betalt dyre domme for de cyborg dele og fordi hun holder dem ved lige. Hun kan løbe lige så hurtigt som et normalt hurtigt menneske, nogle gange hurtigere, hvis hun er i humør til det. Hendes smidighed er ret så meget som en kats, men nogle gange kan hendes mekaniske dele gå i vejen, men der bruger hun bare sin evne. Men igen hendes cyborgdele kan tit være i vejen! Gå i stykker osv.
The Challenge: Vladimir. Vladimir von Calvarinos, hvad kan jeg dog sige om ham, så meget er der at sige og alligevel ikke Jeg siger det nok kun en eneste gang i mit liv, men han er teknisk set nok den eneste ven, som jeg rigtigt har. Vi ender altid med at gå hinanden på nerverne, nok mest mig imod ham end omvendt *fniser* men alligevel har vi et stærkt venskab, som ej har falmet over 20 år, faktisk kun blive stærkere og bedre. I forhold til de mange væsner, som eksisterer i denne verden, så formår vi begge at udfordre hinanden intellektuel og hvor elsker at sætte hinanden i skak! Han er nok også den eneste, som kan skræmme mig, men en dag skal jeg nok gøre ham en venskabelig tjeneste og vælte ham af tronen.
Rolling stone without end: Payne Sikke et pigebarn! Jeg er så fascineret over, at hun har på mystisk vis smøret sig ind på den gamle havenisse! But I know her secrets! Jeg håber, at hun foretager sig de rette valg i livet, imens vil jeg nyde hendes selskab, for hun er et omvandrende rollingende eventyr, om hun ved det eller ej!
Knight, The chesspiece: Auriel Aldrig har vi mødtes face to face, men hans tilstedeværelse i denne verden har stor betydning for mig pga hans relation til den gamle havenisse, mere end han overhovedet aner.
Sidst rettet af Medusa 19/2/2015, 13:44, rettet i alt 35 gange
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Medusas forskellige øjne(da hun jo har mekaniske øjne og de har hver deres funktion/følelse) :Djeg har købt designet på deviantart, som jeg så frit kan bruge ^^ Og ja jeg er igang med at lave en profil i emne, da hmtl ikke virker i profil boksen, fordi forumotion ikke vil tage chancen med at man installerer malware eller sådan noget der :P
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Fordi Selena er ham utro o.o Og desuden er profilteksten ikke færdig, så vendt med at kommentere på den. :)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Fordi man kan ikke gøre brug af Hmtl koder i ens profiltekst, da det har forumotion blokeret for.
Dust First Class.
forumotion er dem, som ejer danskforum.net, danskforum.net er bare et domain imellem deres mange domains. Hmtl koder er normale koder for basicly næsten alle effekter, som man end kan have på internetsider.
Dust First Class.
Fordi som jeg sagde før, så kan jeg ikke gøre brug af hmtl kodernes mange gode muligheder, som ville kunne gøre min profiltekst overskueligt og bedre end normalt ^^
Dust First Class.
ja men det var fordi at jeg havde puttet langt fra alle de ting, som der skulle ind og den var jo pænt uoverskueligt o.o
Dust First Class.
Bib bob buuub, fil når. 1826 kodenavn Medusa fundet.
Emnet er en sexed cyborg clomans, med lækrer kager, og en næve der virkelig batter XD
SLUT.
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
For helvede da medusa - SKYND DIG AT SNUPPE ET HÅNDKLÆDE ! * haster over til medusa med et tæppe * Du har jo helt glemt overdelen på det ene billed og godt nok er vi på havets bund i dag , men der er ikke en naturist strand ! Cover up lady xD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
hahahaha det er også derfor, at der står advarelse, at den indeholder 18årig indhold XD så jeg må godt! XD
Dust First Class.
ja vi appellerer til de små puslinge, som endnu stadigvæk får modermælk! :D
Dust First Class.
bwar! Jeg skulle aldrig have vist dig, hvor jeg boede! *tude i hjørne* XD
Duran First Class.
Race : Specielracen Navn. : Duran Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne Evner/Classes. : first class guardian Bosted : Zone 1 Tilhørende klan. : Militær Militsen Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 679 Reputation : 1 Join date : 13/10/13