Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: jeg undre mig lidt her 6/11/2014, 10:46
Her siden i går aftes, har jeg lagt mærke til en uregelmæssighed, i newworlds tids markering hvad angår indlæg, og jeg er ret sikker på at det ikke er min tid den er gal med. Hver gang jeg sætter indlæg ind, notere jeg mig af at sidens tids markering, er omkring en time bagud i forhold til mit ur, så er det noget man kan få fikset?
Og mens jeg husker det, hvorfor er det så lige, at boksen med folk der er online, ikke længere kan ses ude til højre på skærmen, hvor den plejede at være lige under boksen der hedder statistics? Jeg savner den boks
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: jeg undre mig lidt her 6/11/2014, 13:09
True - siden gik ud af korrekt tid, da vi overgik til vinter tid !
Nogle admins skal skrue en smule på uret :)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: jeg undre mig lidt her 6/11/2014, 13:27
jeg skal nok kigge på det senere :) men kan ikke love noget :P
og den er fjernet pga, at den boks gav mulighed for, at du kunne stalke andre folk IRl via deres IP adresse, da når man trykker for at se "oversigten" af online folk, så dukker et danmarks kort op, hvor den markerer adresserne på ipp adresserne for alle de online brugere. jeg måtte fjerne den, fordi der er jo flere folk, som meget gerne vil være fuldstændigt anonyme. :)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: jeg undre mig lidt her 6/11/2014, 13:38
Men den virkede ikke - for jeg stod altid til at bo i Hørsholm ( har godt nok ikke tjekket længe om den viste andet , men de gange jeg HAR tjekket ) og jeg kan med helt sikkerhed TRODS min ringe stedsans sige at det IKKE er Hørsholm jeg bor i !
Jeg har ikke engang været der og i følge kortet bor jeg ret langt fra Hørsholm, hvilke er meget underligt.
Altså....det er ikke underligt at jeg bor langt fra Hørsholm som sådan, det tror jeg egenlig der er mange der gør XD men det er underligt den viser jeg bor der o.o
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: jeg undre mig lidt her 6/11/2014, 15:43
Den skal bare skrues cirkus en time frem :b
Og kan du ikke lave den om således, at den er lige som den nede i bunden af start skærmen? ^^ der kan man vist nok ikke gøre det der, med at stamme folk :b
Millicent Event Admin
Emne: Sv: jeg undre mig lidt her 6/11/2014, 16:28
Det er da lidt weird, da vi skiftede til vinter tid satte vi uret tilbage o.o Og ikke frem XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: jeg undre mig lidt her 6/11/2014, 17:47
altså jeg fandt flere forskelige spillere VIA danmark's kortet, da gerne ville være anonyme.. men holder for mig selv hvem, grundet de vil være anonyme, men følg min tanke, aye? o.o
Dust First Class.
Emne: Sv: jeg undre mig lidt her 6/11/2014, 18:19
Det er jo sådan, vores tidsregning nu engang fungere Millimus, til sommer er det en time frem, da det bliver lysere tidligere og tidligere, mens det i vintertiden er en time tilbage, fordi det bliver lysere på et senere og senere tidspunkt ^^ de små borger dyrs forsøg på, at tilpasse sig unødvendigt meget XD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: jeg undre mig lidt her 6/11/2014, 18:31
den er jo stadigvæk i bunden, hvor du kan se de folk, som er online? O.o
Gæst Gæst
Emne: Sv: jeg undre mig lidt her 6/11/2014, 18:41
jeg kan ikke se dem, Misha o_o
Dust First Class.
Emne: Sv: jeg undre mig lidt her 6/11/2014, 18:44
Ja i bunden af start siden, som jeg nævnte tidligere -.-' men jeg kan jo ikke svare emner fra start siden vel? :b