Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: nød til at forlade jer lidt... 16/5/2015, 10:03
Hey New World bruger
Jeg er desværre nødtil at tage en smule "Ferie" her fra... Jeg har ikke noget overskud til at være her længere, da jeg tror jeg har fået stress af skolen, arbejde, sport og RPG, jeg beklager meget.
Min "ferie" er nok på omkring 1-2 uger, og undskyld til jer som jeg er begyndt at emne med, det beklager jeg virkelig.
~ Alpha Ulven Med Ild I Måsen, Phoenix ~
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: nød til at forlade jer lidt... 16/5/2015, 10:25
Trist at høre, men håber du får en god 'ferie'! :)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: nød til at forlade jer lidt... 16/5/2015, 10:30
Ai Phoenix !!
Vær nu lidt god ved dig selv, giv dig tid til at slappe af - og så kom tilbage med fornyet dejlig energi, du kan forkæle os andre med .
Vi vil savne dig sålænge 'ildmås'
~ Millicent
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: nød til at forlade jer lidt... 16/5/2015, 11:12
Aww... Glæder os til du kommer tilbage ^^
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: nød til at forlade jer lidt... 16/5/2015, 11:14
Vi vil savne dig mens du er væk, og glæde os til du kommer tilbage søde (: Håber du får mere ro på tilværelsen (:
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: nød til at forlade jer lidt... 16/5/2015, 12:22