Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: De kloge og de kvikke - lidt fravær 23/3/2017, 15:18
De kloge og de kvikke , de vågne og de dejlige emneoartnere som er min fornøjelse at emne med ...... Denne er til jer ....
Jeg har en smule svært ved at puste liv i mine emne svar lige i den her tid , derfor laver jeg lige en officiel fravær på ubestemt tid .
Jeg tænkte det var bedst lige at melde ud , så dem jeg ikke har daglig kontakt med også lige får en info .
Jeg er meget glad for hver et enkelt emne jeg har , og for Millicent - så det er 'just a Girl thing ' lidt klemt mellem arbejde og andet .
Lav nu nogle gode sjove bizarre og vidunderlige emner til jer selv og vores siden !
- Millicent
Hinata Fifth Class
Race : ukendt Navn. : Hinata Alder : ved hun ikke engang selv Evner/Classes. : bugs Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest Tilhørende klan. : ingen Partner. : svært når man er høj og blå Slaver. : nej tak og nægter at være det Antal indlæg : 238 Reputation : 4 Join date : 20/11/14
Emne: Sv: De kloge og de kvikke - lidt fravær 23/3/2017, 21:42
Du er allerede savnet Millicent :b Til dels på grund af en drink, med paraply og ananas ring i :b